Babyhåp

PP4 - CD27

ec84b85f82b040c0fd5a2b5933db50b7.jpg


Ser ut som det går nedover nå.. må vel innstille meg på tr snart da [emoji17]
 
PP5 - CD1

En positiv ting med at tr kom i dag, er at den kom tre dager tidligere enn forventet, så da er det kortere til neste fertile vindu i allefall. [emoji6]
 
Hmmm.. var sikker på at tr kom i går siden jeg fikk friskt blod på papiret sånn midt på dagen. Men har ikke blitt noe mer utav det ennå.. kun bittelitt spotting. Så da er jeg kanskje ikke over i pp5 helt ennå? For det må vel være en ordentlig blødning på CD1?
 
Hmmm.. var sikker på at tr kom i går siden jeg fikk friskt blod på papiret sånn midt på dagen. Men har ikke blitt noe mer utav det ennå.. kun bittelitt spotting. Så da er jeg kanskje ikke over i pp5 helt ennå? For det må vel være en ordentlig blødning på CD1?
Jeg regner med den første dagen med skikkelig blødning som CD1, men jeg spotter sjeldent dagen før, så det er ingen tvil.
Kanskje det bare var en uskyldig blødning? ;)
 
Jeg regner med den første dagen med skikkelig blødning som CD1, men jeg spotter sjeldent dagen før, så det er ingen tvil.
Kanskje det bare var en uskyldig blødning? ;)
Jeg pleier i allefall ikke å spotte i tre dager [emoji12]. Merkelige greier. IKM på fredag.. har et lite håp, men siden jeg innstilte meg på pp5 i går, så får jeg heller bli kjempelykkelig om tr uteblir enn skuffet om hun kommer for fullt snart [emoji6]hehe
 
Tenker å teste til helgen hvis tr ikke kommer. Jeg har alltid tenkt at det ikke er noe vits i å teste før IKM, men merker at det frister når jeg har en test liggende [emoji12]

Så gøy. Er ikke lenge til helgen da :)
Skjønner deg godt. Har også planer om å venter til dagen IKM er i det minste, men jeg har 5 tester liggende og kjenner at det blir mindre og mindre sannsynlig at jeg klarer å vente.. hehe
 
Jeg pleier i allefall ikke å spotte i tre dager [emoji12]. Merkelige greier. IKM på fredag.. har et lite håp, men siden jeg innstilte meg på pp5 i går, så får jeg heller bli kjempelykkelig om tr uteblir enn skuffet om hun kommer for fullt snart [emoji6]hehe
Rart det skal plutselig være sånn endring da, med å spotte så mange dager. Ser at tempen gikk opp, kanskje det er en spire ;) spennende på fredag :)
 
Er det ikke en svak strek da? Eller er det skygge? Den ser mer rosa ut i virkeligheten.

f38b308dadeeffe26579d1c1250bc0b6.jpg
Det er en strek der, men jeg har litt problemer med å se om farge :) men det er alltid lettere å se i virkeligheten :) spennende!
 
Back
Topp