Babyhåp

PP4 - CD19

Er i dpo-land, vet bare ikke helt hvilken dag. Tror kanskje 4dpo. Ingen symptomer. Men tempen er høy, så får håpe den holder seg [emoji4]
 
PP4 - CD19

Er i dpo-land, vet bare ikke helt hvilken dag. Tror kanskje 4dpo. Ingen symptomer. Men tempen er høy, så får håpe den holder seg [emoji4]
Håper den gjør det :) Lykke til!
 
Tusen takk [emoji4] Hvordan går det med deg?
Her kom TR igår, så går inn i pp14. Etter litt depping så er det bare å fortsette :)
Håper gullegget er denne pp for deg :)
 
PP4 - CD20

I dag fikk jeg endelig krysset i FF, og appen mener jeg er 3dpo. Ut fra temping og symptomer på el tror jeg kanskje el var to dager tidligere enn FF sier, og at jeg er 5dpo... Men jeg vet ikke.. Jeg har ikke på vekkerklokke i helgene for å tempe, så da temper jeg bare med en gang jeg våkner, så da blir vel kanskje tempingen litt usikker? Uansett; høy temp i dag og fikk akkurat murringer og litt stikking på høyre side.. Håper tempen holder seg høy! [emoji4]
 
PP4 - CD21

La inn mer info i FF (har kun lagt inn temp der før, og registrert andre ting i Ovia) og da flyttet krysset seg og appen sier jeg er 7dpo.. hmm, vet ikke helt hva som stemmer. Men tester uansett ikke før det er gått litt tid etter IKM, så det er jo ikke så farlig [emoji6]

Tempen gikk litt ned i dag, men anser den fortsatt som høy. Fortsatt litt murringer.
 
Så spennende :) Tempen kan bare holde seg høy altså ;)
 
PP4 - CD22

Tempen er fortsatt høy, men sov dårlig og tempet senere enn de to siste dagene.. har vinterferie, og vil ikke ha på vekkerklokke. Prioriterer søvn fremfor temping. Tr kommer jo hvis hun kommer uansett. [emoji6] Ingen symptomer.
 
PP4 - CD23

Litt ømme bryster utpå dagen i går. Fortsatt ømme i dag. Ikke vondt, men en litt rar følelse i dem på en måte..
 
PP4 - CD23

Litt ømme bryster utpå dagen i går. Fortsatt ømme i dag. Ikke vondt, men en litt rar følelse i dem på en måte..
Litt for spennende dette :) Heier på deg :) Når er ikm?
 
PP4 - CD24

d0ee4e5e482542e52f505c4a54348edc.jpg
 
PP4 - CD25

Ingen symptomer i dag, tror jeg. Fortsatt taggete graf.. er veldig usikker på grafen, for jeg har sovet dårlig mange netter nå og også målt senere enn normalt. Blir spennende å se på mandag når jeg skal opp til vanlig tid og på jobb igjen.
 
Murringer nederst i magen og i korsryggen og litt vondt i hodet.. håper ikke det er tr som er på vei! [emoji85][emoji17]
 
PP4 - CD26

Litt av og på med murringer i dag. Kjennes veldig ut som tr er på vei [emoji17][emoji22] Men tr er egentlig ikke ventet før på fredag.. så det er litt tidlig med så sterke murringer. Håper virkelig tr holder seg borte! Blir letta hver gang jeg går på do og ikke ser noen tegn til tr. Ellers er jeg veldig spent på tempen i morgen siden jeg skal tidlig opp igjen. Håper den holder seg høy! [emoji4]
 
Back
Topp