Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil ha Elliot og/eller Cornelia. Mannen vil ha Kastor (etter olderfaren sin). Vi venter tvillinger, så vi vet ikke om vi må ha to guttenavn, to jentensvn eller ett av hver. Liker forøvrig også Johanna
Pernille er også på jentelista vårLilli, Nora eller Pernille.
Ganske så sikker på det blir en jente
Elliot står på vår liste også. Ellers synes jeg at Nathaniel er et av de vakreste navn som finnes, men mannen synes det er superteit. Elliot er vi i hvertfall foreløpig enige om
ja jeg å elsker navnet Varg men det vil heller ikke min samboerVi sliter også litt. Samboeren har fallt for Frøya eller Hauk, men jeg er ikke helt overbevist. Jeg liker best Luna, Lerke og Mynte til jente. I tilfelle gutt er Hauk et alternativ, men liker også Falk, Varg og Loke. Varg er helt utelukket for sambo Noen med tips i samme stil?
Her fables det om julie/Julia, Eline hvis jente...men har følelse på gutt; og der sliter vi litt jeg syns Kasper, Oscar, er fint...noen som har noen fine guttenavn?? Dattera heter Angelica, må liksom mætsje med det
Vi sliter også litt. Samboeren har fallt for Frøya eller Hauk, men jeg er ikke helt overbevist. Jeg liker best Luna, Lerke og Mynte til jente. I tilfelle gutt er Hauk et alternativ, men liker også Falk, Varg og Loke. Varg er helt utelukket for sambo Noen med tips i samme stil?