Babyens navn

Blir det jente tror jeg det blir noe med Marie da det har gått i flere generasjoner. Om det blir gutt er vi enda litt usikker... tenker jeg får ta meg en titt på familietreet :)
 
Jeg vil ha Elliot og/eller Cornelia. Mannen vil ha Kastor (etter olderfaren sin). Vi venter tvillinger, så vi vet ikke om vi må ha to guttenavn, to jentensvn eller ett av hver. Liker forøvrig også Johanna
 
Ikke vært oppe til diskusjon en eneste gang :p Men det blir noe gammalt iaffal :D Elsker gamle norske navn :D
 
Jeg vil ha Elliot og/eller Cornelia. Mannen vil ha Kastor (etter olderfaren sin). Vi venter tvillinger, så vi vet ikke om vi må ha to guttenavn, to jentensvn eller ett av hver. Liker forøvrig også Johanna

Elliot står på vår liste også. Ellers synes jeg at Nathaniel er et av de vakreste navn som finnes, men mannen synes det er superteit. Elliot er vi i hvertfall foreløpig enige om :)
 
Venter til vi vet kjønn før vi virkelig går i dybden, men noterer meg ned navn jeg hører rundt forbi som jeg vurdere etterhvert :) Mannen har guttenavnene han vil ha, klare, men det er viiiirkelig topp 1, 2 og 3 på topplisten, haha. Så nei, vi får se. Det skal klinge fint med datteren vår sitt navn også :)
 
Vi venter til babyen er født før vi bestemme navn, ombestemte oss sist, så han fikk ikke navn før han var 6 uker :p

Ikke snakket så mye om navn enda, men de navnene vi tenkte på sist var: Henrik Morten, Julian ,Mie Charlotte og Jenny Kristine.
Gutten vår heter Jørgen og min datter heter Ine Viktoria, Så jeg ønsker gjerne dobbelt navn om vi får en jente.
 
Vi har ikke snakket om navn enda. Har fablet litt om navn tidligere, men ikke etter at vi begynte å prøve. Blir nok å kalle opp etter noen i fra slekta enten min eller mannens, synes det er så koselig, også har vi mange fine navn i slekta :)
 
Aner virkelig ikke. Hadde et jentenavn, men søsteren min brukte det i fjor (vi har lik smak :)). Er mange navn vi spør hverandre om, men vi er ikke nødvendigvis sikre selv. Vi får se når det nærmer seg :)
 
Om det blir en gutt blir det nok Elias :hug003 ser for meg en blond liten gutt med blå øyner siden både mor og far har blå øyner og ganske blondt hår hihi
Jentenavn er vi usikker på enda.. har en følelse på at det er en liten gutt ^^
 
Elliot står på vår liste også. Ellers synes jeg at Nathaniel er et av de vakreste navn som finnes, men mannen synes det er superteit. Elliot er vi i hvertfall foreløpig enige om :)

Jeg har en sønn på 6 som heter Nathanael (det opprinnelige navnet. Nathaniel er en modernisering). Elsket det fra første stund jeg hørte det navnet og er veldig glad vi valgte det.
 
Her fables det om julie/Julia, Eline hvis jente...men har følelse på gutt; og der sliter vi litt;) jeg syns Kasper, Oscar, er fint...noen som har noen fine guttenavn?? Dattera heter Angelica, må liksom mætsje med det:)
 
Aner ikke. Har ve et guttenavn, som vi begge er enige i. Men neh har ikke tenkt så langt egentlig. Vil helst ha navnet klart etter ultralyd, så slipper den være navnløs til den er født. Akkurat som de to andre fikk
 
Vi sliter også litt. Samboeren har fallt for Frøya eller Hauk, men jeg er ikke helt overbevist. Jeg liker best Luna, Lerke og Mynte til jente. I tilfelle gutt er Hauk et alternativ, men liker også Falk, Varg og Loke. Varg er helt utelukket for sambo :( Noen med tips i samme stil?
ja jeg å elsker navnet Varg men det vil heller ikke min samboer:sorry:
Frøya er jentenavnet vi er enige om da:p
Ser dere har tenkt mye de samme navnene som jeg gjerne kunne ha tenkt meg:D
 
Her fables det om julie/Julia, Eline hvis jente...men har følelse på gutt; og der sliter vi litt;) jeg syns Kasper, Oscar, er fint...noen som har noen fine guttenavn?? Dattera heter Angelica, må liksom mætsje med det:)

Jonathan?
Sebastian?
August?
Passer til Angelica iallefall :)
 
Vi sliter også litt. Samboeren har fallt for Frøya eller Hauk, men jeg er ikke helt overbevist. Jeg liker best Luna, Lerke og Mynte til jente. I tilfelle gutt er Hauk et alternativ, men liker også Falk, Varg og Loke. Varg er helt utelukket for sambo :( Noen med tips i samme stil?

Luna er veldig fint :happy:
 
Back
Topp