Babyens navn

ja jeg å elsker navnet Varg men det vil heller ikke min samboer:sorry:
Frøya er jentenavnet vi er enige om da:p
Ser dere har tenkt mye de samme navnene som jeg gjerne kunne ha tenkt meg:D
Hehe ja jeg er stor fan av naturnavn :) Jeg ser nå at dette er skrevet på åpent forum, så spørs om jeg helst vil snakke videre på skjult forum om slikt :p
 
Her blir det Live Aurora om det blir jente. Aurora har jeg bare elsket i mange år etter Tornerose og Liv har liksom blitt et fast innslag i jentenavn i familien.
får vi gutt blir det Hans Christian etter farfaren og far. Men brått får vi et barn som ikke passer navna i det hele tatt. Da sliter vi ha ha
 
Hvis det blir en gutt er Odin øverst på lista :)
Liker også Lauritz eller Bendik, men mannen er ikke helt enig der. Jentenavn som står høyt på lista er Nora, Olivia, Ellinor/Elli/Ellie og Sunniva ❤
 
Her har Jenny vært bestemt siden jeg var 15 år- gubben har bare føyd seg fordi han har forstått hvor viktig d er for meg med det navnet [emoji5]️

Guttenavn derimot- har ingen jeg synes er fine! Men gubben skal få finne frem til forslag- så sier jeg enten bare ja eller nei [emoji5]️
 
Har noen favoritter, men ingen vi er enige om enda, hverken på gutt eller jente. Begge vil gjerne oppkalle etter besteforeldre/foreldre, syns det er veldig stas!
 
Back
Topp