Babydrømmen som tar alt for lang tid

Fantastisk å høre hjerte til mini på jordmortime onsdag. Herlig å vite at det er liv inni der fram til eg begynner å kjenne bevegelser :D trur kanskje eg har kjent allerede, men er litt usikker da eg har morkaken framme og det kan ta litt lengre tid før mini klarer å sparke hardt nok ;)

Bare noen dager igjen til OUL :D
 
OUL

Alt var som det skulle med mini ! Riktig vekt og alt :D men selfølgelig så ville luringen ikkje ligge seg i «riktig» vinkel til tross for iherdig forsøk frå gynekologen :hilarious:

Så da tenker vi at jajaja vi kan like gjerne vente til fødsel med å vite kjønnet ! Det blir jo bare ekstra spennende :p:D
 
OUL

Alt var som det skulle med mini ! Riktig vekt og alt :D men selfølgelig så ville luringen ikkje ligge seg i «riktig» vinkel til tross for iherdig forsøk frå gynekologen :hilarious:

Så da tenker vi at jajaja vi kan like gjerne vente til fødsel med å vite kjønnet ! Det blir jo bare ekstra spennende :p:D
Gratulerer med så gode nyheter, fine du! Så spennende tid du har foran deg:Heartred
 
Neimen så kjekt! Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer :) stas med ei lita tulle
 
Nydelige lille jenta kom til verden tre dager før termin, 30 aug :Heartred Intens , men problemfri fødsel på 6 timer :D koser oss !
 
Back
Topp