Bare å sove noen timer, så skal jeg ta en testSpennende!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare å sove noen timer, så skal jeg ta en testSpennende!![]()

Ikke gi opp håpet! 10 dpo kan være for tidlig selv for tidligtester. Mange som ikke tester positivt før litt senere. Om du ikke pleier å ha ømme brystvorter vil jeg si det er et godt tegnPP11 - CD27 - 10DPO
Test tatt, håp ute. Tror ikke det gikk denne gangen heller. Vet jeg ikke burde gi opp, men det er letter sagt en gjort altså
Symptomer:
Fortsatt ømme nipler og litt øm nederst i mage.
Vis vedlegget 463332Vis vedlegget 463333
Jeg har testet positivt 9 og 10dpo de to andre gangen jeg ble gravid. Men det er fortsatt håp egentlig, ja. Nei, bruker ikke ha ømme brystvorter, så krysser fingrene for sen implantasjonIkke gi opp håpet! 10 dpo kan være for tidlig selv for tidligtester. Mange som ikke tester positivt før litt senere. Om du ikke pleier å ha ømme brystvorter vil jeg si det er et godt tegn

Det gir håp! Skal prøve å holde meg litt og ta en ny test senere. Men jeg bruker ikke klare å la være å drikke så mye på ettermiddagen, så må nok vente til i morgenIkke gi opp håpet, det er ennå tidlig. Med bebis nr 5 testet jeg ikke positivt før 10dpo kl nesten midnatt om kvelden. Og da var streken svakHåper for deg
Legger med bilder❤Vis vedlegget 463355Vis vedlegget 463356

Lei meg på dine vegner - fortvilende å holde på så lengePP11 - CD28 - 10DPO
Blenda.. trengte egentlig ikke ta en test for å skjønne det da, men var i fornektelse et øyeblikk der. Tempen er dritt.. TR dukker nok opp om en dag eller to. Vet ikke hva jeg skal si eller tenke, dette er så kjipt.. å vet ikke om det blir noe prøving neste runde heller...
Vis vedlegget 463412Vis vedlegget 463413
Har lest gjennom hele dagboken din, har du hørt noe fra gynekologen?Nei, har ikke hørt noe fra de enda. Leste brevet på nytt og det står innen uke 40. Men tenker å ringe å si de kan ringe meg hvis noen avbestiller.Lei meg på dine vegner - fortvilende å holde på så lenge![]()
Har lest gjennom hele dagboken din, har du hørt noe fra gynekologen?
Tungt med prøving som drar såpass ut i tid
Ja det må du gjøre, hvis det er noe som kan hjelpe så er det viktig å finne ut av det så dere kan få fortgang i dette, for spire SKAL det bli! Det bare tar så grusomt lang tid i enkelte tilfeller, og tiden snegler avgårdeNei, har ikke hørt noe fra de enda. Leste brevet på nytt og det står innen uke 40. Men tenker å ringe å si de kan ringe meg hvis noen avbestiller.

Jeg valgte å ikke nevne noe for samboer denne ppen. Han skjønte jo hva som skjedde, er jo veldig sjelden jeg hinter til sex flere dager på radPP12 - CD4
Da er mensen over, veldig spent på hvordan denne runden blir. Har vært skikkelig hormonell i det siste, men nå kjenner jeg meg litt lettere til sinns, håper samboer også klarer å slappe litt av og ikke stresse så mye over det. Skal ikke prate noe om syklus og prøving med han, for å stresse han minst mulig.
Håper dagene går fort!!!
Men følte likevel han stresset mindre denne ppen enn han har gjort tidligere
Kan jo også være han stresset mindre denne runden siden han vet vi får hjelp i august om det ikke går, men uansett tror de har godt av å ikke vite så mye. Tror iallefall fall min kar blir mer stresset av prat om syklus, eggløsning, aksjelegging osv.Samboer er så redd for at det er noe galt med han. Men det kan det jo ikke være, han har jo gjort meg gravid to ganger det siste året! Er jo kroppen min som ikke vil holde på det. Vi er jo også henvist videre, så venter på innkalling. Er lang venting offentlig her, så håper ikke det tar for lang tid eller at jeg blir gravid selv igjen snart.Jeg valgte å ikke nevne noe for samboer denne ppen. Han skjønte jo hva som skjedde, er jo veldig sjelden jeg hinter til sex flere dager på radMen følte likevel han stresset mindre denne ppen enn han har gjort tidligere
Kan jo også være han stresset mindre denne runden siden han vet vi får hjelp i august om det ikke går, men uansett tror de har godt av å ikke vite så mye. Tror iallefall fall min kar blir mer stresset av prat om syklus, eggløsning, aksjelegging osv.
![]()
Krysser fingrene for degSamboer er så redd for at det er noe galt med han. Men det kan det jo ikke være, han har jo gjort meg gravid to ganger det siste året! Er jo kroppen min som ikke vil holde på det. Vi er jo også henvist videre, så venter på innkalling. Er lang venting offentlig her, så håper ikke det tar for lang tid eller at jeg blir gravid selv igjen snart.

Samboer er så redd for at det er noe galt med han. Men det kan det jo ikke være, han har jo gjort meg gravid to ganger det siste året! Er jo kroppen min som ikke vil holde på det. Vi er jo også henvist videre, så venter på innkalling. Er lang venting offentlig her, så håper ikke det tar for lang tid eller at jeg blir gravid selv igjen snart

Det er ikke alltid man finner ut hva som er galt og med hvem, vi har vært gjennom to utredninger og ingen funn
Hvis det er f.eks. lav spermkvalitet som er årsaken så kan det være at IVF ICSI fungerer veldig bra, for da injiserer de spermen rett inn i egget. Og så modnes flere egg så man har jo mange flere sjanser per forsøk enn per naturlig forsøk
Jeg har hørt mange episoder på fertilitetsrådet, og de sier at menn (som regel) tar nyheten om at de «er årsaken» ofte veldig dårlig. Ofte mye dårligere enn kvinnen, kvinnen er mer sånn: «okei, jaha, når kan vi starte forsøket for å få meg preggers?» Nå er dette en generalisering selvfølgelig, men greit å vite om i tilfelle partner går i kjelleren og trenger støtte, at det kan være en veldig normal reaksjon. Synes den podcasten er veldig fin og den har vært til god hjelp for meg å forberede meg mentalt for IVF i august 
Takk for innspillHåper dere kommer fort tilDet er ikke alltid man finner ut hva som er galt og med hvem, vi har vært gjennom to utredninger og ingen funn
Hvis det er f.eks. lav spermkvalitet som er årsaken så kan det være at IVF ICSI fungerer veldig bra, for da injiserer de spermen rett inn i egget. Og så modnes flere egg så man har jo mange flere sjanser per forsøk enn per naturlig forsøk
Jeg har hørt mange episoder på fertilitetsrådet, og de sier at menn (som regel) tar nyheten om at de «er årsaken» ofte veldig dårlig. Ofte mye dårligere enn kvinnen, kvinnen er mer sånn: «okei, jaha, når kan vi starte forsøket for å få meg preggers?» Nå er dette en generalisering selvfølgelig, men greit å vite om i tilfelle partner går i kjelleren og trenger støtte, at det kan være en veldig normal reaksjon. Synes den podcasten er veldig fin og den har vært til god hjelp for meg å forberede meg mentalt for IVF i august
![]()
han er jo allerede veldig langt nede siden dette strekker ut, så en beskjed om at han har dårlig spermkvalitet hadde han taklet ekstremt dårlig. Men nå tror jeg heldigvis ikke det er tilfellet, siden jeg har blitt gravid to ganger på dette året. Men har jo mistet. Så er det en ting som har endret seg, å det er smerter i syklusen. Har aldri før vært plaget med det, men nå har jeg altså så vondt helt fra EL til noen dager etter mens er ferdig. Håper ikke det er noe som er galt da.