Ånei beklager, trodde alt gikk gjennom det i Norge jegNei, er ikke alle sykehus som bruker furst. Men har fått svarene, måtte bare ringe å klage enda en gang..
Ahhh bra du endelig fikk da 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei beklager, trodde alt gikk gjennom det i Norge jegNei, er ikke alle sykehus som bruker furst. Men har fått svarene, måtte bare ringe å klage enda en gang..
Ahhh bra du endelig fikk da 
Nei så uheldig med noro midt oppi EL, men kan se ut som dere rekker det likevel ja, til nød går vel morgendagen også?PP17 - CD19
Har logget rett ut med noro virus i 2 dager nåhar 2 dager uten EL testing på grunn av det, men tok noen tester igjen idag, kan se ut som egget ikke slapp igår eller dagen før da. Skal høre med samboer om vi kan prøve en runde med aksjelegging idag, men spørs om han vil siden jeg er i så dårlig form.
Vis vedlegget 475175

Ååh, så typisk med sykdom mitt i El tiden. Håper dere fikk lagt inn litt aksjer likevel.PP17 - CD19
Har logget rett ut med noro virus i 2 dager nåhar 2 dager uten EL testing på grunn av det, men tok noen tester igjen idag, kan se ut som egget ikke slapp igår eller dagen før da. Skal høre med samboer om vi kan prøve en runde med aksjelegging idag, men spørs om han vil siden jeg er i så dårlig form.
Vis vedlegget 475175

Nei så uheldig med noro midt oppi EL, men kan se ut som dere rekker det likevel ja, til nød går vel morgendagen også?![]()
Vi fikk heldigvis lagt inn akjser igår, til tross for sykdomÅåh, så typisk med sykdom mitt i El tiden. Håper dere fikk lagt inn litt aksjer likevel.![]()
tenker det får holde for denne gangen 

har jo ikke akkurat en jobb der jeg har toalett tilgjengelig til enhver tid. Å evt, når kan jeg teste? Er jo veldig forskjell på 8dpo og 12dpo 

Klarer ikke skjønne når EL var, håper virkelig den har vært da! Testene er umulige å tyde

Er jo absolutt max 9dpo idag, kanskje bare 4
Ut i fra tempen ville jeg gjette en plass mellom 6 og 9 dpo, men hvem vet, El-testene var helt ute å kjøre og tempen var heller ikke helt til å stole på..

Gratulerer! Er også 10 dpo men har ikkje testa for føler ikkje at noke skjer men kanskje dette får meg til å skifte meiningPP17 - CD27 - DPO?
Ser dere det jeg ser?Kan det virkelig være sant?
Angrer på at jeg ikke tok vare på urin, så jeg kunne tatt en digital
Da må jeg jo være hvertfall 10dpo idag, ikke mindre da!
Vis vedlegget 475631

Takk! Håper spiren sitter hele veien denne gangen da!Gratulerer! Er også 10 dpo men har ikkje testa for føler ikkje at noke skjer men kanskje dette får meg til å skifte meining![]()

Å HerregudPP17 - CD27 - DPO?
Vis vedlegget 475631

Endelig!!! Det var en så fin babystrekk også 

Fra å være super blenda igår til å bli så rosa og fin idag!!! Tenk!!! Har ventet så lenge på den rosa fine strekenÅ Herregud![]()
Endelig!!! Det var en så fin babystrekk også
![]()

Oi oi oi, dette var en fantastisk oppdatering! Gratulerer så mye. Endelig satt den!PP17 - CD27 - DPO?
Vis vedlegget 475631
GratulererPP17 - CD27 - DPO?
Vis vedlegget 475631

Jaaaa! Helt fantastiskFra å være super blenda igår til å bli så rosa og fin idag!!! Tenk!!! Har ventet så lenge på den rosa fine streken![]()
Så glad på dine vegne.

Oi oi oi, dette var en fantastisk oppdatering! Gratulerer så mye. Endelig satt den!
Gratulerer![]()
![]()
Jaaaa! Helt fantastiskSå glad på dine vegne.
Tusen takkGratulerer så mye med spiren![]()
![]()
![]()
klarer ikke helt tro på det enda 
Ååååh! GratulererPP17 - CD27 - DPO?
Vis vedlegget 475631

Tydelig strek det der! Sier forsiktig gratulerer og håper virkelig spiren sitter nå, det fortjener du etter alle prøveperiodenePP17 - CD27 - DPO?
Vis vedlegget 475631

Hææææ omygawd!!!!PP17 - CD27 - DPO?
Vis vedlegget 475631
Jeg hadde akkurat sånt ansiktsuttykk som emojien når jeg så testen din
Herregud så fantastisk - gratulerer
(gledestårer!!!)