Babydrømmen <3

PP17 - CD19
Har logget rett ut med noro virus i 2 dager nå:sour: har 2 dager uten EL testing på grunn av det, men tok noen tester igjen idag, kan se ut som egget ikke slapp igår eller dagen før da. Skal høre med samboer om vi kan prøve en runde med aksjelegging idag, men spørs om han vil siden jeg er i så dårlig form.

Vis vedlegget 475175
Nei så uheldig med noro midt oppi EL, men kan se ut som dere rekker det likevel ja, til nød går vel morgendagen også? :Heartpink

PP17 - CD19
Har logget rett ut med noro virus i 2 dager nå:sour: har 2 dager uten EL testing på grunn av det, men tok noen tester igjen idag, kan se ut som egget ikke slapp igår eller dagen før da. Skal høre med samboer om vi kan prøve en runde med aksjelegging idag, men spørs om han vil siden jeg er i så dårlig form.

Vis vedlegget 475175
Ååh, så typisk med sykdom mitt i El tiden. Håper dere fikk lagt inn litt aksjer likevel. :Heartred

Nei så uheldig med noro midt oppi EL, men kan se ut som dere rekker det likevel ja, til nød går vel morgendagen også? :Heartpink
Ååh, så typisk med sykdom mitt i El tiden. Håper dere fikk lagt inn litt aksjer likevel. :Heartred
Vi fikk heldigvis lagt inn akjser igår, til tross for sykdom :happy: tenker det får holde for denne gangen :hilarious:
Takk for at dere tar dere tiden å legge igjen en kommentar :Heartred

PP17 - CD21 - DPO 0? 1? 2? 3? Eller 4?! :hilarious:

Skjønner null og niks her nå altså... når var liksom EL eller har den kanskje ikke vært? :hilarious:
El testen økte plutselig igjen og tempen, jo den sank.. Hvis noen lurer på om noro viruset påvirker syklusen - JA, DET GJØR DET! :hilarious:
Det værste er jo ikke vite når jeg kan forvente TR, må jo gå rundt i full beredskap i en hel uke jo :wtf: har jo ikke akkurat en jobb der jeg har toalett tilgjengelig til enhver tid. Å evt, når kan jeg teste? Er jo veldig forskjell på 8dpo og 12dpo :confused004:laughing001
Jaja, får ta fram julepynten å se om jeg i det minste får pyntet litt og lure samboer til en kosestund litt senere idag, bare sånn i tilfelle (blir ikke tid fredag og lørdag) :smiley-ashamed005:smiley-angelic006

1000003885.jpg

1000003888.jpg

Back
Topp