Ånei beklager, trodde alt gikk gjennom det i Norge jegNei, er ikke alle sykehus som bruker furst. Men har fått svarene, måtte bare ringe å klage enda en gang..
Ahhh bra du endelig fikk da 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei beklager, trodde alt gikk gjennom det i Norge jegNei, er ikke alle sykehus som bruker furst. Men har fått svarene, måtte bare ringe å klage enda en gang..
Ahhh bra du endelig fikk da 
Nei så uheldig med noro midt oppi EL, men kan se ut som dere rekker det likevel ja, til nød går vel morgendagen også?PP17 - CD19
Har logget rett ut med noro virus i 2 dager nåhar 2 dager uten EL testing på grunn av det, men tok noen tester igjen idag, kan se ut som egget ikke slapp igår eller dagen før da. Skal høre med samboer om vi kan prøve en runde med aksjelegging idag, men spørs om han vil siden jeg er i så dårlig form.
Vis vedlegget 475175

Ååh, så typisk med sykdom mitt i El tiden. Håper dere fikk lagt inn litt aksjer likevel.PP17 - CD19
Har logget rett ut med noro virus i 2 dager nåhar 2 dager uten EL testing på grunn av det, men tok noen tester igjen idag, kan se ut som egget ikke slapp igår eller dagen før da. Skal høre med samboer om vi kan prøve en runde med aksjelegging idag, men spørs om han vil siden jeg er i så dårlig form.
Vis vedlegget 475175

Nei så uheldig med noro midt oppi EL, men kan se ut som dere rekker det likevel ja, til nød går vel morgendagen også?![]()
Vi fikk heldigvis lagt inn akjser igår, til tross for sykdomÅåh, så typisk med sykdom mitt i El tiden. Håper dere fikk lagt inn litt aksjer likevel.![]()
tenker det får holde for denne gangen 

har jo ikke akkurat en jobb der jeg har toalett tilgjengelig til enhver tid. Å evt, når kan jeg teste? Er jo veldig forskjell på 8dpo og 12dpo