Babydrømmen <3

Takk for innspill :Heartred han er jo allerede veldig langt nede siden dette strekker ut, så en beskjed om at han har dårlig spermkvalitet hadde han taklet ekstremt dårlig. Men nå tror jeg heldigvis ikke det er tilfellet, siden jeg har blitt gravid to ganger på dette året. Men har jo mistet. Så er det en ting som har endret seg, å det er smerter i syklusen. Har aldri før vært plaget med det, men nå har jeg altså så vondt helt fra EL til noen dager etter mens er ferdig. Håper ikke det er noe som er galt da.
Håper på å bli gravid veldig snart, for å vente på feks IVF kommer til å bli tortur, først må vi jo vente på utredning, så må vi gjennom selve utredningen og derfra er det 9 måneder!!! Venteliste på klinikken. Det blir altså enda et år!! :sad015
Ja kjenner følelsen av å ønske å bli smelt på tjukken allerede for sånn ca. hundre år siden :shifty: Men 9 mnd + utredning hørtes sinnsykt mye ut ja :hungover:håper virkelig dere kommer før til enn som så, skal heie på dere på veien :hello2

PP12 - CD13
Hva skjer med tempen denne runden da? Tror tempen er påvirket av netter med lite søvn og at det har vært litt mye som skjedd de siste ukene, det har ikke vært lett. Er også redd for at vi ikke får til denne runden, men prøver å ikke være for negativ. Har begynt med EL test, men er nok enda noen dager igjen.

Symptomer:
Murringer og trykk nederst i magen.

1000002886.jpg

PP12 - CD17 - 2DPO?
Her skjedde det ting uten at jeg merket det!
Bruker få positive EL tester over flere dager, men her ser det altså ut som toppen må ha vært ettermiddag CD14, som da vil si EL CD15.
Tempen har vært litt rar denne runden, men den har jo økt, som liksom bekrefter at EL har vært. Flaks at vi fikk lagt inn aksjer, når dagene plutselig bare var forbi :hilarious:

Symptomer:
Litt øm og stikkinger på høyre side. Men har ikke vært mye symptomene til nå.
1000002978.jpg
1000002976.jpg

PP12 - CD18 - 4DPO
Har konkludert med at FF har riktig på EL, så regner meg som 4dpo idag. Har ikke så mye betydning med en dag fra eller til sånn egentlig :hilarious: Fordelen er jo at tiden gikk jo skikkelig fort denne runden da :hilarious:

Symptomer:
Kremete utflod, har egentlig sjelden noe synlig utflod i det hele tatt. Ellers er det stortsett stilt i kroppen.
1000002988.jpg

PP12 - CD23 - 9DPO
Blenda test, men det trenger ikke bety noe og kan også være at jeg bare er 8dpo idag. Så gir det enda en dag eller to før jeg begynner å miste håpet. Temperaturen holder seg høy, så det betyr jo at det er et fint nivå av progesteron :happy: Har hatt noen veldig aktive dager og har kommet godt igang med treningen, så håper dette booster graviditet :Heartred

Symptomer:
Treg mage, å jeg har omtrent aldri det! av og til lett ømhet nederst i magen og jeg våkner midt på natten, hver natt.
1000003021.jpg

PP12 - CD23 - 9DPO
Blenda test, men det trenger ikke bety noe og kan også være at jeg bare er 8dpo idag. Så gir det enda en dag eller to før jeg begynner å miste håpet. Temperaturen holder seg høy, så det betyr jo at det er et fint nivå av progesteron :happy: Har hatt noen veldig aktive dager og har kommet godt igang med treningen, så håper dette booster graviditet :Heartred

Symptomer:
Treg mage, å jeg har omtrent aldri det! av og til lett ømhet nederst i magen og jeg våkner midt på natten, hver natt.
Vis vedlegget 465349
Vi er ca like langt i dpo-land i dag, masse lykke til, håper på positive tester og graviditet for deg nå :shy::Heartred

PP12 - CD23 - 9DPO

Symptomer:
Vis vedlegget 465349
Håper og heier på deg :happy093.

PP12 - CD24 - 10DPO (eller kanskje bare 9?)

Fortsatt negativ test, vanskelig å holde motet oppe, enda jeg vet det fortsatt er tidlig! Håpet er så uendelig stort. Tempen er fortsatt høy og fin da :happy:
Hvis jeg ikke får positiv test nå, så må jeg bestille enda flere tester. Har gått enormt med peng på det! Skulle ønske jeg bare klarte å la være med både EL tester og graviditetstester, hvertfall sistnevnte da man uansett finner ut om mensen dukker opp eller ikke :hilarious:

Symptomer:
Skikkelige murringer og oppblåst, så kan like greit være TR som er på vei. Ellers har jeg vært VELDIG tårefull idag og litt småkvalm. Våkne på natten er den nye normalen liksom, våkner bare tidligere og tidligere for hver natt som går :hilarious:

Last edited:
PP12 - CD25 - 11DPO (eller kanskje 10dpo?)
Tempen er på tur ned, som nok betyr at TR er like rundt hjørnet. Dukker nok opp om en dag eller to. Nok en dritt avslutning på syklusen :sad015 Det er så vanskelig og det er så skuffende! Og så urettferdig!!! Hvorfor skal det være så vanskelig å oppnå det man ønsker mest av alt?!?!? :sorry:

Symptomer:
Murringer og kramper, vondt i korsrygg, kjempe følsom og irritabel.

1000003047.jpg

Føler med deg, å være prøver er utrolig tøft! ❤️

PP13 - CD2
Mensen kom igår :sorry: Det betyr at syklusen min bare var 25 dager og en lutealfase på bare 11 dager. Igår gråt jeg hele dagen, vet ikke hvordan vi skal klare dette.. S er også veldig nedenfor om dagene, så sexlysten er omtrent helt borte :sorry: Det er 1 år og 4 måneder siden vi startet prøvingen, denne måneden er også den andre termindatoen vi passerere uten at det kommer en baby :sad015
Det er et hav av følelser inne i meg, sinne, frustrasjon, sorg, bekymring, tristhet.. Det er vanskelig å glede seg over ting og denne sommeren har vært bare dritt...

PP13 - CD2
Mensen kom igår :sorry: Det betyr at syklusen min bare var 25 dager og en lutealfase på bare 11 dager. Igår gråt jeg hele dagen, vet ikke hvordan vi skal klare dette.. S er også veldig nedenfor om dagene, så sexlysten er omtrent helt borte :sorry: Det er 1 år og 4 måneder siden vi startet prøvingen, denne måneden er også den andre termindatoen vi passerere uten at det kommer en baby :sad015
Det er et hav av følelser inne i meg, sinne, frustrasjon, sorg, bekymring, tristhet.. Det er vanskelig å glede seg over ting og denne sommeren har vært bare dritt...
Lei meg for at du har det sånn :sorry: :Heartred Det er dritt og urettferdig at det skal være så vanskelig :sorry:

PP13 - CD7

Har prøvd å finne på ting for å slippe å gruble for mye, så har vært noen dager på familiebesøk og har kommet skikkelig godt i gang med treningen :happy: sliter litt med motivasjonen da, men det er bare å presse seg igjen om det, så blir det vel bedre etterhvert.

Skulle egentlig ikke teste etter EL denne runden, men siden EL mest sannsynlig kommer når vi er på tur med familien så går vi for testing, for å slippe å legge inn mer aksjer enn nødvendig på tur i telt :hilarious: håper EL kommer tidligere denne runde også, da går det jo fint.

Fikk også vite at jeg skal bli tante. Å selvfølgelig blir jeg jo egentlig kjempe gla og gleder meg masse, men det er også veldig sårt og gjør skikkelig vondt! Så er veldig vanskelig å vise glede for det. :sorry:

PP13 - CD11

Igår startet murringene og det stakk skikkelig på høyre side, så håper det er høyre eggstokk som gjør klar gullegget (mangler jo venstre eggleder). Håper EL kommer på tirsdag eller senest onsdag! Men er det som vanlig, så kommer den nok ikke før fredag eller lørdag, det skal bli interessant å få lagt inn aksjer på telttur på fjellet, med familien rundt :hilarious:
Skulle jo egentlig ikke teste etter EL denne runden, bare måle temp for å få det bekreftet. Men siden det bare blir tull så tester jeg, i håp om å vite det på forhånd. Så kan jo temp bli feil når jeg sover en annen plass.

PP13 - CD11

Igår startet murringene og det stakk skikkelig på høyre side, så håper det er høyre eggstokk som gjør klar gullegget (mangler jo venstre eggleder). Håper EL kommer på tirsdag eller senest onsdag! Men er det som vanlig, så kommer den nok ikke før fredag eller lørdag, det skal bli interessant å få lagt inn aksjer på telttur på fjellet, med familien rundt :hilarious:
Skulle jo egentlig ikke teste etter EL denne runden, bare måle temp for å få det bekreftet. Men siden det bare blir tull så tester jeg, i håp om å vite det på forhånd. Så kan jo temp bli feil når jeg sover en annen plass.
Vi heier på gullegg og superspermen :happy093. :happy093. :happy093.

Back
Topp