PP11 - CD18 - 1DPO?
Litt usikker på om EL var igår eller om den faktisk er idag. Mangler en dag med temping og en dag er ugyldig fordi jeg sov så dårlig og tok tempen på så forskjellig tidspunkt. Aksjelegging er perfekt. Så nå blir det baby

Symptomer:
Har i de 2 siste dagene hatt sykt vondt, skikkelig stikking og murringer på høyre side. Sånn at det er virkelig ubehagelig. Legen noterte dette i henvisningen til gyn, for dette er ikke normalt meg.
Nå har jeg trykk nederst i magen på høyre side.
Litt usikker på om EL var igår eller om den faktisk er idag. Mangler en dag med temping og en dag er ugyldig fordi jeg sov så dårlig og tok tempen på så forskjellig tidspunkt. Aksjelegging er perfekt. Så nå blir det baby

Symptomer:
Har i de 2 siste dagene hatt sykt vondt, skikkelig stikking og murringer på høyre side. Sånn at det er virkelig ubehagelig. Legen noterte dette i henvisningen til gyn, for dette er ikke normalt meg.
Nå har jeg trykk nederst i magen på høyre side.
så langt er jeg og premom enige om EL 14/6, må gi FF noen dager på å bestemme seg enda. Mangler to dager med temp denne runden, så spennende om den klarer finne ut av det uten de dagene
Har ikke testet enda, skal prøve å holde meg hvertfall 2 dager til.
Og PP 11 skal være lykke tallet
Håper spiren sitter nå og at dere slipper denne prøvelsen lenger, det er tungt for psyken!