Babydrømmen <3

PP11 - CD18 - 1DPO?

Litt usikker på om EL var igår eller om den faktisk er idag. Mangler en dag med temping og en dag er ugyldig fordi jeg sov så dårlig og tok tempen på så forskjellig tidspunkt. Aksjelegging er perfekt. Så nå blir det baby
:love017

Symptomer:
Har i de 2 siste dagene hatt sykt vondt, skikkelig stikking og murringer på høyre side. Sånn at det er virkelig ubehagelig. Legen noterte dette i henvisningen til gyn, for dette er ikke normalt meg.
Nå har jeg trykk nederst i magen på høyre side.
1000002794.jpg
1000002796.jpg

PP11 - CD19 - 2DPO?

Tempen økte idag, like spennende hver måned om jeg, premom og FF er enige om EL :hilarious: så langt er jeg og premom enige om EL 14/6, må gi FF noen dager på å bestemme seg enda. Mangler to dager med temp denne runden, så spennende om den klarer finne ut av det uten de dagene :hilarious:

Symptomer:
Trøtt (kan like greit være det gråe, kalde, triste været). Litt tyngdefølelse i kroppen, daff, lite energi. Litt trykk nederst i magen.

1000002801.jpg

Det er ikke private gynekologer her, så må nok bare vente :sorry:
Ring gynekolog du er henvist til å spøre om du kan settes på liste over time etter noen som har avbestilt. Det hadde min gynekolog

Ring gynekolog du er henvist til å spøre om du kan settes på liste over time etter noen som har avbestilt. Det hadde min gynekolog
Jeg skal gjøre det, hvis jeg ikke blir gravid denne runden! Men jeg er jo allerede gravid, må bare gi kroppen min noen dager til på å forstå det :hilarious:

PP11 - CD21 - 4DPO

Måtte jukse litt med tempen, hadde ikke måling på CD17, så måtte legge inn et temp der for å få grafen til å stemme.
Dagene går såååååå tregt, liker virkelig ikke dpo-dagene da jeg hater å vente :hilarious:

Symptomer:
Litt øm nederst i magen, men veldig lite i forhold til de siste syklusene.
1000002809.jpg

PP11 - CD25 - 8DPO

Tempen holder seg stabilt høy hvertfall, det er jo et godt tegn :happy:Har ikke testet enda, skal prøve å holde meg hvertfall 2 dager til.

Symptomer:
tett nese, hodepine og veldig trøtt idag.
1000002817.jpg

Var innom i stad i håp om en oppdatering, og der kom den! Det her ser jo lovende ut :love017

Var innom i stad i håp om en oppdatering, og der kom den! Det her ser jo lovende ut :love017
Ja, det gjør jo det!! Tempen er veldig lik forrige gang jeg ble gravid da, så krysser virkelig alt som krysses kan! :smiley-angelic001
Samboer har hatt det virkelig tøft i det siste, så er veldig redd for at han ikke klarer presset med enda en prøveperiode. Han er veldig følsom og synes dette er virkelig tungt, og alle rundt oss har nylig vært/er gravide :sorry: å noen i vennegjengen hadde pushet på at det var på tide vi også fikk barn, de skulle bare visst hvor mye vi faktisk ønsker det!!! Jeg synes det er virkelig dårlig gjort av dem å kommentere om sånt..

Ja, det gjør jo det!! Tempen er veldig lik forrige gang jeg ble gravid da, så krysser virkelig alt som krysses kan! :smiley-angelic001
Samboer har hatt det virkelig tøft i det siste, så er veldig redd for at han ikke klarer presset med enda en prøveperiode. Han er veldig følsom og synes dette er virkelig tungt, og alle rundt oss har nylig vært/er gravide :sorry: å noen i vennegjengen hadde pushet på at det var på tide vi også fikk barn, de skulle bare visst hvor mye vi faktisk ønsker det!!! Jeg synes det er virkelig dårlig gjort av dem å kommentere om sånt..
Uff, det er virkelig ikke noe hyggelig når det blir sånt. Og få de beskjedene gjør det ekstra tøft :sorry: Det er helt grusomt og gå igjennom PP på PP. Man føler liksom at det beste er å gi opp for å beskytte seg selv, men Jeg har virkelig troa på at dere :Heartred Og PP 11 skal være lykke tallet

Off ja det er vondt når andre kommer med kommentarer, som man egentlig burde vite at man ikke skal komme med, men det er bare fordi de ikke vet og har ikke gått gjennom de utfordringene selv. Har vært borti noen sånne situasjoner selv, spesielt rett etter SA som var vonde. Men det er bare fordi de rett og slett ikke vet og ikke har evne til å tenke så langt, dessverre. Man vet aldri hva andre går gjennom :sorry::Heartpink Håper spiren sitter nå og at dere slipper denne prøvelsen lenger, det er tungt for psyken! :smiley-angelic001:Heartpink

Uff, det er virkelig ikke noe hyggelig når det blir sånt. Og få de beskjedene gjør det ekstra tøft :sorry: Det er helt grusomt og gå igjennom PP på PP. Man føler liksom at det beste er å gi opp for å beskytte seg selv, men Jeg har virkelig troa på at dere :Heartred Og PP 11 skal være lykke tallet
Ja, det er veldig vanskelig. Men å gi opp er jo selvfølgelig ikke et alternativ, det har jo han også sagt forde om det er veldig tungt.
Tusen takk for støtten, det betyr enormt :Heartred

Off ja det er vondt når andre kommer med kommentarer, som man egentlig burde vite at man ikke skal komme med, men det er bare fordi de ikke vet og har ikke gått gjennom de utfordringene selv. Har vært borti noen sånne situasjoner selv, spesielt rett etter SA som var vonde. Men det er bare fordi de rett og slett ikke vet og ikke har evne til å tenke så langt, dessverre. Man vet aldri hva andre går gjennom :sorry::Heartpink Håper spiren sitter nå og at dere slipper denne prøvelsen lenger, det er tungt for psyken! :smiley-angelic001:Heartpink
Akkurat fordi man ikke vet hva andre går igjennom, burde man være forsiktig med å kommentere på ting. Så trist at du også har opplevd å miste :Heartred
Tusen takk for støtten :Heartred

PP11 - CD26 - 9DPO

Tempen har gått litt ned, men er fortsatt veldig høy og fin. Jeg sprakk og tok en test, den var negativ, men det trenger ikke bety noe da. Får se om jeg tar en ny test senere eller om jeg venter til i morgen :happy:

Symptomer:
Pittelitt øm i magen, men veldig lite i forhold til de siste syklusene.

1000002819.jpg

PP11 - CD26 - 9DPO

Tempen har gått litt ned, men er fortsatt veldig høy og fin. Jeg sprakk og tok en test, den var negativ, men det trenger ikke bety noe da. Får se om jeg tar en ny test senere eller om jeg venter til i morgen :happy:

Symptomer:
Pittelitt øm i magen, men veldig lite i forhold til de siste syklusene.

Vis vedlegget 463220

Fin temperatur. Erfaringsmessig har jeg alltid fått positive tester på ettermiddagen/kvelden. :-)

Ja, det er veldig vanskelig. Men å gi opp er jo selvfølgelig ikke et alternativ, det har jo han også sagt forde om det er veldig tungt.
Tusen takk for støtten, det betyr enormt :Heartred
Må aldri gi seg, for en dag sitter det uansett :Heartred
Oppdatering symptomer:
så ømme nipler på den ene puppen at det gjør vondt bare jeg kommer borti på utsiden av bh og klær!
Har så troa :smiley-angelic001

Akkurat fordi man ikke vet hva andre går igjennom, burde man være forsiktig med å kommentere på ting. Så trist at du også har opplevd å miste :Heartred
Tusen takk for støtten :Heartred
Helt enig med deg at man ikke bør kommentere eller spørre :Heartpink Jeg skulle ha formulert meg litt bedre, mente mer; «de vet ikke bedre», ikke at de ikke vet om deres situasjon. Det virker som ikke alle har fått det med seg at det kan være et veldig sårt tema som skal unngås hvis det ikke er signaler på at vedkommende ønsker å snakke om det selv :stop:

Back
Topp