Babydrømmen <3

E943D8AF-0518-4257-8C36-54C011880CBC.jpeg

Det lå tydeligvis ikke i kortene våres å få en 2024 baby.. lenge siden jeg har oppdatert denne dagboken nå, men det er ikke mye nytt som har skjedd, nå prøver jeg å kjøre en avslappet tilnærming på det hele, og «legge inn aksjer» når man føler for det, og slutte å sette opp et testeregime fra og med 8dpo, for jeg er ikke skapt for x antall nederlag i mnd :hilarious:

Jeg skulle ønske noen forberedte meg på at det å bli gravid fort kan ta tid, jeg føler jeg har blitt opplært til at med en gang man har ubeskyttet sex så blir man gravid, så fallhøyden er jo ganske høy når man først begynner å prøve..:Heartred

Idag er ikm her, den pleier å komme på ettermiddagen så jeg sitter igrunnen bare på vent nå haha

Nå blir det nok en liten forumspause frem til neste ikm i slutten av april..:Heartred
 
Vis vedlegget 431429
Det lå tydeligvis ikke i kortene våres å få en 2024 baby.. lenge siden jeg har oppdatert denne dagboken nå, men det er ikke mye nytt som har skjedd, nå prøver jeg å kjøre en avslappet tilnærming på det hele, og «legge inn aksjer» når man føler for det, og slutte å sette opp et testeregime fra og med 8dpo, for jeg er ikke skapt for x antall nederlag i mnd :hilarious:

Jeg skulle ønske noen forberedte meg på at det å bli gravid fort kan ta tid, jeg føler jeg har blitt opplært til at med en gang man har ubeskyttet sex så blir man gravid, så fallhøyden er jo ganske høy når man først begynner å prøve..:Heartred

Idag er ikm her, den pleier å komme på ettermiddagen så jeg sitter igrunnen bare på vent nå haha

Nå blir det nok en liten forumspause frem til neste ikm i slutten av april..:Heartred
Så leit at den ikke satt denne gangen :Heartred Det er så rart med det vi drilles inn med at glemmer man beskyttelse én gang blir man gravid, men så kan det ta månedsvis å bli det allikevel :wacky: Det jeg dog kan si - som har tre - er at det er de rette som kommer når de kommer! Man ville aldri byttet ut babyen sin, så da er «alt» glemt og i hvert fall alt verdt det!

Snart sitter den for dere :Heartbigred
 
Det er dessverre også sånn at når man aktivt prøver blir man og mer bevisst hvor lang tid det tar. Også er det ikke uvanlig at det kan ta ett år før man blir gravid, og det betyr ikke at noe er galt :Heartred Ikke direkte oppløftende ord dette her kanskje, men jeg har selv best effekt av å være realistisk og finne ut av ting. Om du fremover klarer å snu det til at okei, dette kan ta tid, så kanskje kan det hjelpe? Og selvsagt går det ett år har dere og rett på hjelp :Heartpink

Stor klem fra ei som skjønner det er frustrerende å prøve, og enda mer når det trekker så veldig ut i tid. Vi prøvde fra desember 2021 og i juni 2023 satt den gitt. Og hun var virkelig verd å vente på:love7
 
Så leit at den ikke satt denne gangen :Heartred Det er så rart med det vi drilles inn med at glemmer man beskyttelse én gang blir man gravid, men så kan det ta månedsvis å bli det allikevel :wacky: Det jeg dog kan si - som har tre - er at det er de rette som kommer når de kommer! Man ville aldri byttet ut babyen sin, så da er «alt» glemt og i hvert fall alt verdt det!

Snart sitter den for dere :Heartbigred
Det er dessverre også sånn at når man aktivt prøver blir man og mer bevisst hvor lang tid det tar. Også er det ikke uvanlig at det kan ta ett år før man blir gravid, og det betyr ikke at noe er galt :Heartred Ikke direkte oppløftende ord dette her kanskje, men jeg har selv best effekt av å være realistisk og finne ut av ting. Om du fremover klarer å snu det til at okei, dette kan ta tid, så kanskje kan det hjelpe? Og selvsagt går det ett år har dere og rett på hjelp :Heartpink

Stor klem fra ei som skjønner det er frustrerende å prøve, og enda mer når det trekker så veldig ut i tid. Vi prøvde fra desember 2021 og i juni 2023 satt den gitt. Og hun var virkelig verd å vente på:love7
Sanne ord ifra dere begge to, heldigvis er ikke motet borte enda, haha! Her deler jeg igrunnen bare tankene mine når de kommer, men så forsvinner de ganske fort etterpå (ja.. de negative tankene såklart) :Heartred
Mannen er også heldigvis en sterk støttespiller, men han har nok ikke heelt samme følelser og tanker rundt det å prøve å bli gravid.. eller kanskje han har det, men ikke samme intensitet, og det er helt ok:Heartred

Nå krysser vi alt vi har for at det klaffer i løpet av de neste mnd:Heartred
 
CD 1

Idag kom tr, 2 dager på overtid som nå har økt syklusen min til 34 dager denne mnd.. jeg har forstått at det er det man vil ha når man prøver å bli gravid, men jeg kan ikke nok om det der haha, eneste er at jeg merker jo at det går lang tid imellom hver el :p

Idag fikk jeg også telefon ifra en venninne som fant ut for et par dager siden at hun er gravid, og jeg unner henne selvfølgelig det, men kjenner også at det er litt sårt:Heartred

Idag har vært en veldig følelsesladet dag, heldigvis har jeg ganske mye fri fremover så jeg får litt tid til å faktisk kjenne på en sorg over at det ikke ble positiv test denne mnd heller.. jeg er veldig inneforstått med at det kan ta tid, men akkurat å få den telefonen var litt sårt, så jeg må tillate meg selv til å kjenne litt på det, men som sagt- jeg unner henne en baby, og hun kommer til å bli tidenes beste mamma! :Heartred:Heartred

Håper alle har hatt en fin påske, forresten:Heartred
 
CD 1…. Igjen :banghead:
Jeg oppdaterte ikke noe forrige syklus, og det blir jeg nok ikke å gjøre nå heller.. fallhøyden var stor denne mnd, kjenner jeg, og når man da i tillegg får de sykeste smertene på toppen av det hele, så blir man liksom litt motløs:hilarious:
Da blir det en PP 5 på oss, føles veldig rart.. men håpet er jo her, større enn noen gang, og går hånd i hånd med et ønske om egen baby :Heartred

Jeg gleder meg bare til tr er ferdig for denne gang så vi kan begynne på igjen:confused3
 
Back
Topp