Babydrøm♥️

Vært hos jordmor i dag, 40+1[emoji175]
Hun sjekket opp i om legekontoret hadde testet for gbs, noe de ikke hadde.. så nå er det bare å knipe sammen, og håper denne gravideblæren takler det å vente lenge med å gå på do..

Ellers står alt bra til. Slet litt med vondt i korsryggen i natt, antar at det kun var fordi kroppen er sliten. Det tar på nå kjenner jeg. Håper likevel at lillevenn holder seg inne til jeg får prøvesvarene. Visst ikke skulle jeg informere om det på føden.
Sambo har begynt på jobb igjen etter ferien, og jeg er alene med storesøsknene. Gleder meg til å legge meg litt nedpå når han kommer hjem.
 
40+3[emoji175]
Har vært på sjekk på KK i kveld, da hun har vært veldig rolig de siste dagene. Som sist har hun vendt seg bak i ryggen min. Nå derimot, driver hun og sparker og herjer masse[emoji175] kanskje turen gjorde at hun forstod at mamma ble litt bekymret[emoji175]
 
Fint at alt var som det skulle :) Nå kan det vel ikke være lenge igjen? Merker du noen tegn?
 
Fint at alt var som det skulle :) Nå kan det vel ikke være lenge igjen? Merker du noen tegn?

Man skulle jo tro det[emoji4] termin var på onsdag, men har ingen merkbare tegn på at kroppen gjør seg klar, og lillejenta ligger høyt enda. Så det virker som hun tar seg god tid! Blir spennende å se om hun er like tålmodig når hun kommer ut[emoji6]
 
40+6[emoji175]
Så skjedde det ingenting i natt heller.. håper hun kommer i juli.. gleder meg sånn til å holde henne[emoji175]

I går kveld hadde hun fest i lokalet, så tror hun koser seg inni der[emoji175][emoji322][emoji4]
 
Har kost oss alle sammen på Egon med svigermor og svigersøster. Satser på fødsel i natt.. nå er jeg klar for å bli ferdig og få møte dette lille nurket![emoji175]
 
Enda en natt uten fødsel. 41+0[emoji175]

Det blir nok ingen julibaby dette. Vil at hun skal komme nå!
Kjenner det er litt ensomt på juliforumet nå. Virker som "alle" har fått babyene sine. Alle tråder handler om hverdagen med baby, noe som jo er veldig koselig. Men jeg vil gjerne også ha babyen min nå..
 
Last edited:
Da det endelig ble august fikk lille vennen min det travelt, og fra jeg våknet med litt ubehag tok det bare litt over 2 timer til hun lå på brystet mitt[emoji175] hun er så nydelig, helt fantastisk [emoji175]
 
Da det endelig ble august fikk lille vennen min det travelt, og fra jeg våknet med litt ubehag tok det bare litt over 2 timer til hun lå på brystet mitt[emoji175] hun er så nydelig, helt fantastisk [emoji175]

Ååå, gratulerer så mye [emoji177][emoji254][emoji177]
 
Back
Topp