Babydrøm♥️

Lulalei88

Glad i forumet
Hei! Da kan jeg starte en dagbok her inne ♥️ Er 28 år, bor i Hordaland og har to barn på 7 og 5 år. Gleder meg helt utrolig til tiden fremover♥️
 
Da er snart farsdagen overstått og en ny uke begynner. Er 4+2 i dag. Gleder meg sånn til ukene fremover ♥️
 
ImageUploadedByBV Forum1479189469.315319.jpg
Dagens test ♥️ Nå har jeg brukt opp gtestene mine, vurderer å kjøpe en cb digital, men får vel et rart blikk om jeg gjør det :p

4+4 i dag ♥️
 
For tiden er jeg veldig sliten og trøtt. Det er oftest verst om morgenen og om ettermiddagen. Jeg har også en liten anelse kvalme som kommer og går, men ikke verre enn at jeg klarer å fungere normalt. Det strekker også ganske mye for tiden, noe jeg har skjønt kalles for ligamentsmerter? Et tegn på at det strekker seg og vokser. Å hvor jeg gleder meg til uke 12! Måtte spiren sitte godt og vokse seg stor og sterk ♥️
Det som jeg gruer meg litt til, er å fortelle sjefen dette her. Jeg var nyansatt i august, så jeg har ikke jobbet så lenge på arbeidsplassen min. Men så var det dette med prioriteringer da..♥️
 
5+4 ♥️
I går kveld var jeg skikkelig dårlig, veldig kvalm og sliten. Kollapset på sofaen da jeg kom hjem. I dag må jeg jobbe overtid, og det ser jeg ikke så mye frem til, for å si det sånn. Men, en dag kan jeg ta ut oppsparte timer og få fri. Det blir godt :) Har begynt å glede meg til å kunne fortelle de på jobb at jeg er gravid. Snart julebord og..
 
5+5. Nærmer seg 6+0 ♥️
Tiden både snegler seg avgårde samtidig som den har gått fortere i det siste. I dag har jeg vært godt kvalm og sliten. Ikke rart etter overtiden i går. Kollapset vel mer eller mindre når jeg kom hjem.
 
6+3 ♥️
Har så vondt i hodet i dag, måtte hjem fra jobb. Vurderer å være hjemme i morgen også sånn at jeg får roet helt ned. Bihulene mine er ikke til å tulle med.. :eek:
Ellers kom det pittelitt brunt på papiret i helgen, det fikk hjertet mitt til å hoppe litt ekstra. Det var ganske lite og kun den ene gangen jeg var på do, så håper at det ikke var noe. Kvalmen har også banket på døren, og i helgen følte jeg meg ganske dårlig. Nå håper jeg at ukene fyker avgårde, jeg vil gjerne komme meg til uke 12 og se en sprell levende spire på tul ♥️
 
Back
Topp