Babydrøm♥️

Oul gikk bra, en frisk liten jente som gjemte seg godt for jm. Hun fikk ikke tatt målingene så nøyaktig som hun ville, så vi skal inn igjen om to uker. Morkaken ligger på fremre vegg, akkurat slik jeg trodde. Jeg ble satt tilbake til 17+4, men det går fint.
Usikker på hvilken termin jeg skal gå ut i fra da menstermin er 24/7, tultermin 21/7 og oultermin 26/7.
 
Går ut i fra oul termin, da jeg antar det er den som er riktigste? Snart inn og se lille baby igjen, gleder meg[emoji175]lillesøster[emoji175]
18+2[emoji173]
 
Kjenner oftere romstering nå enn bare for en uke siden. Hun herjer på inni der[emoji175] gleder meg til å kjenne harde spark, og til pappaen og storesøsken kan få kjenne [emoji175]
 
I går kveld da jeg hadde lagt meg og håpte på bevegelse, fikk jeg kjenne det som til nå er det hardeste sparket lille jenta har gitt meg[emoji173] sambo hadde hånda på magen, men kjente ikke noe. Nå kan det vel ikke være så lenge igjen før de kan kjenne det[emoji4][emoji175]
 
Endelig helg[emoji173] nedtellingen har begynt, 15 dager til vi skal bestille vogn, gleder meg[emoji4] første jordmortime på tirsdag, det blir gøy!
20+4[emoji175]
 
Endelig helg[emoji173] nedtellingen har begynt, 15 dager til vi skal bestille vogn, gleder meg[emoji4] første jordmortime på tirsdag, det blir gøy!
20+4[emoji175]
Gratulerer med liten jente [emoji173] skal til jordmor selv på tirsdag. Det blir gøy[emoji3]
 
23+4[emoji175]
De siste dagene har lille venn vært litt roligere enn vanlig, antar at hun har snudd seg inn mot ryggen, for hun kommer som regel med et godt spark når pappaen er bortpå og pirker på magen[emoji4]
Siste dag på jobb før ferie en uke..
skal bli så godt, gleder meg til å komme hjem[emoji175][emoji175]
 
Da var jeg heldigvis ferdig med glukosebelastningstesten! Er helt gåen, godt jeg valgte å gjøre dette en dag jeg hadde fri fra jobb.. Lille venn sparket og romsterte rundt da jeg måtte sitte de 2 timene å vente, det var godt å kjenne på[emoji175]
Jordmortime på onsdag og da skal sambo være med, gleder meg[emoji175]
24+0[emoji175]
 
Ringte inn til legekontoret idag for å høre hva ståa var på glukosetesten. Antok at alt var bra siden jeg ikke hadde hørt noe, og det var det[emoji4] 4 før testen og 5 etterpå[emoji106]
Hadde 4,5 time på jobb i dag før det ble påskeferie på meg, selv om jeg akkurat har hatt en ukes ferie var det en helt fantastisk følelse å kunne ta ferie en gang til [emoji1]
Har ellers hatt en aktiv dag med kommende storesøster, litt kvalitetstid bare med meg og henne når storebror er hos svigermor.
Jordmor sendte inn henvisning til vektestimering, og har fått time senere i april, gleder meg til å se lille venn igjen!
Lille venn i magen romsterer og herjer, og livet er helt herlig[emoji175]
25+2[emoji175]
 
26+2 [emoji175]
Lillemor herjer på i magen, er så koselig å kjenne på[emoji175]
Fått time til vekstestimering, det blir spennende. Gleder meg til å se lillevenn igjen[emoji175]
 
27+0[emoji175]
Var på vekstestimering/kontroll i dag, lillevenn var ca 1073g, noe som var helt på normalen. Var godt å høre at alt var bra, både med morkake og baby[emoji175] får utrolig god oppfølging og får komme inn igjen i slutten av mai!

Ellers herjer hun på for tiden, noe som er helt utrolig deilig. Elsker å være gravid! [emoji175]
 
27+6[emoji175]
Straks ny uke. Hun herjer på, det er så utrolig koselig. Rart og uvirkelig å tenke på at dette nok er siste gangen jeg går gravid.. prøver å nyte hvert sekund[emoji175]
Fikk for to dager siden vite at vi skal bli tante og onkel igjen i november, veldig kjekt for lille jenta vår[emoji175]
 
Da er jeg kommet til 29+1! Dagene går veldig fort, men samtidig sakte. Jeg blir veldig sliten av å jobbe 100%, men det går vel enda- på et vis. Søndag kveld ble jeg ganske dårlig, fikk skikkelig vondt i magen og lå i fosterstilling i senga. Det føltes som luftsmerter, men det gav seg liksom ikke, men tilslutt sovnet jeg, og da jeg våknet var det bedre. Hadde klar nr til obsposten, men ringte ikke. Lille venn sparker og herjer, så tror det går bra med henne. Fy så ubehagelig. Håper jeg slipper det flere ganger. Vi hadde vært i 2års dag, lurer på hva jeg spiste som gjorde at kroppen reagerte sånn.. jeg håper i alle fall at det var maten..
 
I går 29+0, om kvelden, kjente vi for første gang dette svangerskapet at hun antageligvis hikket[emoji1] rytmiske dunk over en liten periode samtidig som hun sparket og kavet på[emoji175]
 
Back
Topp