Babybox/Gratispakker

Jeg klarer fortsatt ikke å få bestilt fra vitus apotek ? Får bare at serveren er nede !!!
 
Jeg klarer fortsatt ikke å få bestilt fra vitus apotek ? Får bare at serveren er nede !!!
Den bestilte jeg via Pampers eller libero sine sider mener jeg. Serveren var nede da jeg bestilte tidlig i januar også...
 
Hentet babybox fra apotek 1 og GUD SÅ MYE ÅLREIT!! :D er skikkelig fornøyd jeg :D inneholdt to bleier, en flaske fra avent (sånn liten) og en grønn liten flaske fra et annet merke som jeg ikke husker i skrivende stund (pakken er i bilen, vi er ikke hjemme) ett par sokker fra lindex, knitreleke med løve på, en smokk, prøve på sinksalve og en eller to salver til pluss sånn håndsprit, og våtservietter, et blad... Tja, tror det var det men dæven, at den var gratis a gitt, med tanke på de to flaskene !
Og jo, et par små søte reflekser jeg kan ha på vogna og ammeinnlegg tror jeg :D
 
Stjal noen bilder fra en blogg nå som var akkurat det jeg fikk ! :) http://linag.blogg.no
ImageUploadedByBV Forum1393083134.831352.jpg
Babywipes, div salver som jeg skrev, håndspriten og blenda sensitiv som jeg glemte å skrive :p

ImageUploadedByBV Forum1393083207.564590.jpg
Truseinnlegg/bind til mor :)
ImageUploadedByBV Forum1393083229.248159.jpg
Flaske :)

ImageUploadedByBV Forum1393083246.998131.jpg
Sokker og leke :)

ImageUploadedByBV Forum1393083261.865177.jpg
Bleier :p

ImageUploadedByBV Forum1393083283.015191.jpg
Flaske, smokk og det jeg tror er innlegg fra avent :)
ImageUploadedByBV Forum1393083307.397641.jpg
Hele pakka :)
Er helt sykt fornøyd :)!!
 
Sånn grønn mam-flaske har ikke jeg fått, bare avent sin. Er det fra babybox? Når henta du den?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har hentet min, veldig skuffet :( masse som jeg ikke har fått i min eske :( kan liksom ikke klage heller med at den er gratis og de sier at innholdet kan variere... :(
I tillegg da jeg var å hentet den, kommenterte hun ene at det var ikke lenge igjen nå på meg, og da jeg sa at det var ikke før i begynnelsen av mai, så fikk jeg kommentar om at jeg var så stor at hun trodde jeg skulle føde øyeblikk ikke om sååå lenge...
 
Var det fra apotek 1 da eller vitus apotek? :) apotekpakken har jeg hørt det ikke er så mye i, men babybox fra apotek1/pampers skulle det som oftest være en del ålreit i : s

Såppass ja.. Kjedelig med sånne kommentarer :( !
 
Det var den Babybox, fikk ikke MAM flaske, sokker eller knitreleke...har ikke sett så nøye igjennom, men syntes det var lite i boksen i forhold til str...Rimi sin syntes jeg hadde masse i og trodde denne skulle være mer lik den


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det var den Babybox, fikk ikke MAM flaske, sokker eller knitreleke...har ikke sett så nøye igjennom, men syntes det var lite i boksen i forhold til str...Rimi sin syntes jeg hadde masse i og trodde denne skulle være mer lik den


Sent from my iPhone using BV Forum

Når og hvor hentet du den da :(? Så kjedelig :/
 
Var og henta (ja, altså, mannen, da) pakke på apotek1 i dag. Fin den og. Nå har vi da to flasker, masse små kremer og litt av hvert av forbruksproduktene. Blir helt matt av disse bittesmå smokkene!
 
Back
Topp