Babybox/Gratispakker

Har allerede hentet en apotek-pakke og bestilt resten. Den andre å apotekpakken kommer på lager igjen i februar, ellers hadde den også vært i hus :)
 
Da har jeg bestillt babypakker fra apotekene, og rimi. Så får jeg se når jeg kan hente dem :) venter litt til med libero-pakken, men den skal bestilles den og :)
 
Skal hvartfsll hente apotek 1 og libero sine babygave bokser. De beste:)
 
Har hørt at det kan vær fordel å vente med den til februar, for da kommer det nytt innhold i den apotekpakken, er vist derfor de er tomme de fleste steder...
 
Hvor registrerte du deg for å få gratis smokk? Har vært inne på nettsiden og Facebook siden, men finner ingen plass hvor det er nevnt gratis smokk...så enten er jeg blind eller så ser jeg på feil plass
Var på Facebook jeg registrerte meg :) kom opp en link som jeg havnet på Facebook at registrerte jeg meg fikk jeg en gratis smokk ! Tok lang tid så kom den i posten ! Har du sett på bilder og sånn?? ;)
 
Var på Facebook jeg registrerte meg :) kom opp en link som jeg havnet på Facebook at registrerte jeg meg fikk jeg en gratis smokk ! Tok lang tid så kom den i posten ! Har du sett på bilder og sånn?? ;)
Vet ikke hvor jeg har eller ikke har sett, er nok blind :p
Du har ikke tilfeldigvis linken?
 
Back
Topp