Har bestilt fra alle dem nåJeg vet bare om Rimi, Libero/Kiwi, Apotek 1, VitusApotek...har ikke hentet noen ennå, men gleder meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bestilt fra alle dem nåJeg vet bare om Rimi, Libero/Kiwi, Apotek 1, VitusApotek...har ikke hentet noen ennå, men gleder meg
Jeg har fått inntrykk av at de er vanlig at en kan hente pakkene 3 mnd før og etter terminMen de pakkene jeg har bestilt får jeg ikke før etter uke 28! Har jeg gått glipp av noen ??
Er dette en gratis smokk??Første "pakken" har kommet i posten ! En smokk
Dette??Er dette en gratis smokk??
Har Vitus fått inn sine??Har hentet Apotek1 sin og den nye fra Vitus Venter på Libero sine og Riml
Har Vitus fått inn sine??
Så bra da skal jeg spørre igjen, var innom i begynnelsen av mnd og da ventet dem på neste sendingJa, hvertfall i Skien Syns innholdet var bra
Hvor registrerte du deg for å få gratis smokk? Har vært inne på nettsiden og Facebook siden, men finner ingen plass hvor det er nevnt gratis smokk...så enten er jeg blind eller så ser jeg på feil plassDette??
Jeg har registrert meg på MAM derfor jeg fikk smokk
Var på Facebook jeg registrerte meg kom opp en link som jeg havnet på Facebook at registrerte jeg meg fikk jeg en gratis smokk ! Tok lang tid så kom den i posten ! Har du sett på bilder og sånn??Hvor registrerte du deg for å få gratis smokk? Har vært inne på nettsiden og Facebook siden, men finner ingen plass hvor det er nevnt gratis smokk...så enten er jeg blind eller så ser jeg på feil plass
Vet ikke hvor jeg har eller ikke har sett, er nok blindVar på Facebook jeg registrerte meg kom opp en link som jeg havnet på Facebook at registrerte jeg meg fikk jeg en gratis smokk ! Tok lang tid så kom den i posten ! Har du sett på bilder og sånn??