Babybox/Gratispakker

Hei! Er det noen av dere som har fått Libero pakken? Jeg lurer på når vi får den, kan ikke se at jeg har noen hentelapp fra dem...
 
Jeg har ikke fått hentelapp på noe av det jeg har bestilt jeg :/
Hvem har du bestilt hos?
Jeg fikk begge hentelappene fra apotekene på Mail rett etter innmeldelse med beskjed at de ikke kunne hentes før tre mnd før til tre mnd etter. Rimi sin hentelapp fikk jeg nylig i posten, og Libero har jeg ikke peiling...
 
Hvem har du bestilt hos?
Jeg fikk begge hentelappene fra apotekene på Mail rett etter innmeldelse med beskjed at de ikke kunne hentes før tre mnd før til tre mnd etter. Rimi sin hentelapp fikk jeg nylig i posten, og Libero har jeg ikke peiling...
Oki da må jeg nok leite de opp , er så lenge siden jeg bestilte de;)
 
Jeg får ikke pakkelapp fra Rimi før i uke 15, har jeg fått mail om... da er det kort igjen til fødselen.
Har ikke meldt meg inn i libero ennå, men nærmer seg vel når det er på tide ;)
 
Spennende, venter på både libero og Rimi mappene i posten her og..er ik uke 28 nå, å stod de skulle komme i løpet av de siste to Mnd,,,
 
Jeg hentet i dag babybox fra apotek1 og apotekpakken på vitus apotek. Det var ikke mye i apotekpakken og det som var der var ikke spesielt bra, men det var en fin smokk og tåteflaske som jeg satt pris på.
I Babyboxen var det derimot mer å glede seg over! Fikk en løve figur som jeg ikke skjønner hva man skal bruke til..hehe noen som vet?;)
 
Jeg hentet i dag babybox fra apotek1 og apotekpakken på vitus apotek. Det var ikke mye i apotekpakken og det som var der var ikke spesielt bra, men det var en fin smokk og tåteflaske som jeg satt pris på.
I Babyboxen var det derimot mer å glede seg over! Fikk en løve figur som jeg ikke skjønner hva man skal bruke til..hehe noen som vet?;)
Er løvefiguren kanskje en leke??
Har du bilde? :)
 
Er løvefiguren kanskje en leke??
Har du bilde? :)

269880-8-1384685741621.jpg

bildet er lånt fra http://janes.blogg.no/1384685755_to_gratispakker_til_b.html

Det er den lille løve leken der som knitrer litt når man tar på den hehe
 
Back
Topp