Hei! Er det noen av dere som har fått Libero pakken? Jeg lurer på når vi får den, kan ikke se at jeg har noen hentelapp fra dem...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvem har du bestilt hos?Jeg har ikke fått hentelapp på noe av det jeg har bestilt jeg :/
Oki da må jeg nok leite de opp , er så lenge siden jeg bestilte deHvem har du bestilt hos?
Jeg fikk begge hentelappene fra apotekene på Mail rett etter innmeldelse med beskjed at de ikke kunne hentes før tre mnd før til tre mnd etter. Rimi sin hentelapp fikk jeg nylig i posten, og Libero har jeg ikke peiling...
Hvem bestilte du pakke fra?Oki da må jeg nok leite de opp , er så lenge siden jeg bestilte de
Jeg fant jeg fant takk bestilt fra vitus og apotek 1 , Rimi skulle komme i posten så jeg og samme med libero hvis jeg forstod det riktigHvem bestilte du pakke fra?
Den er vist ganske bra har ei vennine som akkurat har født og hun var veldig fornøyd med pakken skrøyt masseEr spent på når Libero pakken kommer og hva som er inni
Jeg trur du får den i posten når det er ca 2 måneder igjenFår man hentelapp i posten eller mail fra Libero. Har nettopp flyttet
Takk må prøve å huske passordet da, så jeg får endret adrJeg trur du får den i posten når det er ca 2 måneder igjen
Vet du hva hun fikk i pakken? Så nysgjerrigDen er vist ganske bra har ei vennine som akkurat har født og hun var veldig fornøyd med pakken skrøyt masse
Er løvefiguren kanskje en leke??Jeg hentet i dag babybox fra apotek1 og apotekpakken på vitus apotek. Det var ikke mye i apotekpakken og det som var der var ikke spesielt bra, men det var en fin smokk og tåteflaske som jeg satt pris på.
I Babyboxen var det derimot mer å glede seg over! Fikk en løve figur som jeg ikke skjønner hva man skal bruke til..hehe noen som vet?
Er løvefiguren kanskje en leke??
Har du bilde?
Det ser ut som en leke
bildet er lånt fra http://janes.blogg.no/1384685755_to_gratispakker_til_b.html
Det er den lille løve leken der som knitrer litt når man tar på den hehe
Dette er et bilde jeg lånte fra denne bloggen http://janes.blogg.no/1384685755_to_gratispakker_til_b.html og dette var ett av to bilder fra babyboxen. Det varierer hva som er oppi dem.Det ser ut som en leke
Var dette alt som kom i apotekpakken?? Var litt mindre enn jeg trodde...