Babybox/Gratispakker

Hva har dere fått i pakkene? :) Usikker om jeg bryr meg om å hente ut noen denne gangen..
 
Har tatt en raptus nå. Droppa skjea, er ikke verdt all reklamen. Trodde kanskje det var en spesiell skje, men er ko bare plast.

Og så meldte jeg meg inn i Weleda (?) Men så ingenting om gratis pakke der.

Så får jeg bare vente og se om de kommer :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Har tatt en raptus nå. Droppa skjea, er ikke verdt all reklamen. Trodde kanskje det var en spesiell skje, men er ko bare plast.

Og så meldte jeg meg inn i Weleda (?) Men så ingenting om gratis pakke der.

Så får jeg bare vente og se om de kommer :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Du får gi lyd hvis du får noe fra Welesa da ;)
 
Har akkurat henta babyboxen på apotek 1 :)
Veldig fornøyd med innholdet mtp at den er gratis!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Henta også apotek 1 sin i dag, tenkte ta vitus i morgen. Var helt greit innhold, men bladet som fulgte med var fra desember 2013.
 
Når dere hentet pakkene fra apotekene: Hadde dere printet ut epostene på forhånd eller holdt det å bare vise fram mobilen?
 
Vitus apotek har bare problemer med arver får jeg opp så jeg får jo ikke bestilt den !!
 
Da har jeg bestilt alt av gratispakker! Dumme meg handlet inn alt av stelleprodukter for et par måneder siden - doh! Jaja, sikkert greit å ha litt ekstra å spe på med. Men kan ikke si jeg gleder meg til innboksen blir full av spam :p
 
Da har jeg bestilt alt av gratispakker! Dumme meg handlet inn alt av stelleprodukter for et par måneder siden - doh! Jaja, sikkert greit å ha litt ekstra å spe på med. Men kan ikke si jeg gleder meg til innboksen blir full av spam :p
Får sikkert bruk for det etterhvert ;)
 
Back
Topp