Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3 mnd før termin på de fleste tror jeg?Må man ikke være så så langt på vei før man kan få hentet det ut?
Hvis tiden fortsetter å gå like fort som nå så kan jeg straks hente dem ut 14 februar er det jordmortime og babybox-hentingJa tror 3 mndr før-3 mndr etter fødsel
Sniker litt fra mars jeg hentet fra apotekene før tiden, klarte ikke vente! Var ingen spørsmål om det da jeg gikk for å hente. Den fra rimi og libero-klubben må man få lapp i posten for å få henta ut. Håper de kommer snart!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jo, du får en mail fra apoteket som du viser fram. Men de spør ikke på apoteket hvor langt du er på veiMå man ikke ha med seg et bevis?
Kiwi?Både vitus og apotek1 har pakker. Den fra vitus var superdårlig, men var gratis så jeg klager ikke. Rimi og Kiwi var bra
Hun mener sikkert Libero pakken;-)Kiwi?
Hmmm, er sannelig ikke sikker, men tror ikke det!?Er apotek 1 det samme som Boots?
Aha..Hun mener sikkert Libero pakken;-)
Hmmm, er sannelig ikke sikker, men tror ikke det!?
Apotek1 og boots er ikke det sammeHmmm, er sannelig ikke sikker, men tror ikke det!?
Mente libero ja, men den hentes på KiwiHun mener sikkert Libero pakken;-)
Apotek1 og boots er ikke det samme