Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Og skulle du ikke få 3+ så husker jeg ei fra termingruppa mi i 2017 som fikk 2-3 kjempeseint og ble veldig urolig. Hcg viste rundt 70 000 i hcg mener jeg å huske. Det var hvertfall KJEMPEhøyt. Så disse testene er ikke heelt til å stole på heller.
Synes strekene ser nydelig ut!

Leste faktisk om det samme for en ukes tid siden, noen som fikk 2-3 rundt 5 uker, men blodprøve viste over typ 6000! :wideyed: Så man skal ikke stole blindt på disse testene!:shifty:

Men jeg er veldig strek-fornøyd altså :love017
 
Uuu, meget interessant!!:wideyed: Har jo testdato om to dager, 21 dpo / 5+0.. Kaaanskje jeg skal driste meg til den siste digitale da?!?:nailbiting::nailbiting: Åh, jeg vet ikke helt, må tenke meg om!:hilarious::hilarious::hilarious: Takk for innspill!:Heartred

Ja en vil jo lism ikke sløse med en test også SÅ kjedelig å få 2-3 når en ønsker 3, selvom det ikke har noe å si, for sett mange eksempler her inne på at de ikke stemmer alltid, men de gir lism en trygghet likevel :hilarious:
Men med dine tester så hadde det overraska meg veldig om du ikke fill +3 21 dpo altså :p
 
Hei :) Jeg synes det er veldig koselig å se at du og flere andre jeg har fulgt med på er blitt gravide nesten samtidig nå :) :) :)
Jeg vet at de fleste av dere har prøvd lenge og gått mange ganger på store nedturer.
Jeg håper og krysser fingrene for at alle dere kommer i mål denne runden :) :)
Det kommer til å være både skummelt, vanskelig og tøft i starten, men når man er kommet et godt stykke på vei så går det nesten alltid bra :) Nå har dere sammenlagt hatt nok nedturer så det er tid for en stor opptur :) :) :)

Dipsy, -TP-, Mangojenta, Concon (Du må bytte navn til andregang på dagboka di :p)

Jeg ønsker dere alle det beste og håper det blir 4 små til sommeren nå :) :) :)
Mange klemmer fra meg, får nesten lyst på en til liten selv når jeg tenker på nyfødte :) :)

Håper det er greit med samme teksten til dere alle :) :)
 
Hei :) Jeg synes det er veldig koselig å se at du og flere andre jeg har fulgt med på er blitt gravide nesten samtidig nå :) :) :)
Jeg vet at de fleste av dere har prøvd lenge og gått mange ganger på store nedturer.
Jeg håper og krysser fingrene for at alle dere kommer i mål denne runden :) :)
Det kommer til å være både skummelt, vanskelig og tøft i starten, men når man er kommet et godt stykke på vei så går det nesten alltid bra :) Nå har dere sammenlagt hatt nok nedturer så det er tid for en stor opptur :) :) :)

Dipsy, -TP-, Mangojenta, Concon (Du må bytte navn til andregang på dagboka di :p)

Jeg ønsker dere alle det beste og håper det blir 4 små til sommeren nå :) :) :)
Mange klemmer fra meg, får nesten lyst på en til liten selv når jeg tenker på nyfødte :) :)

Håper det er greit med samme teksten til dere alle :) :)

Heii, og takk for koselig melding!:Heartred
Jaa, har tenkt på det, er veldig hyggelig når det klaffet for flere av oss nå! :angel8 Håper det blir terminspirer hele gjengen!
Hvordan er det med deg og dere?:)
 
5+0

Woop woop, nå er jeg forbi den første milepælen allerede! Og godt er det, fordi tiden.. går.. så.. sakte!!:hungover: Kan faktisk legge til noen også! :joyful:

Milepæler
♡ 18.11: Testdato
♡ 20.11: 5+2, tidspunktet jeg har mistet begge gangene jeg har vært gravid tidligere
♡ 23.11: legetime
♡ 08.12: TUL
♡ 06.01: 12 uker!!

Jepps, TUL er bestilt etter samtale med Porsgrunn idag! :woot: Jeg kommer til å være 7+6 da, og håper jeg får se lille frø da!:Heartred

Skal til fastlegen på tirsdag (5+5)! Jeg vil gjerne ta en prat pga. to tidligere aborter, pluss muligheter for en gradert sykemelding (er et stresskaos uten like på jobb:wacky:). Hun har ultralyd, men er litt usikker på om jeg vil gjøre det, for er så redd for å bare bli mer stresset hvis hun ikke ser noe..:confused: Kan man forvente å se noe på innvendig UL så tidlig som 5+5?

Ble uansett ikke noe digital idag, jeg turte ikke!:bag: Det blir i helgen!:hilarious:

Ellers fin form, symptomer kommer og går litt! Det stresser meg innimellom, mens andre ganger er jeg bare glad til!:rolleyes: Alt er bra til det motsatte er bevist!:Heartpink:Heartred
 
Anbefaler absolutt ikke innvendig ultralyd 5+5, spesielt ikke hos en fastlege som ikke er spesialisert gynekolog :)
 
Heii, og takk for koselig melding!:Heartred
Jaa, har tenkt på det, er veldig hyggelig når det klaffet for flere av oss nå! :angel8 Håper det blir terminspirer hele gjengen!
Hvordan er det med deg og dere?:)
Det klaffet for en hel gjeng ca rundt same tid som meg også :) :)
Her nærmer mini over 6 måneder allerede, dagene er hektiske og fulle av både stor glede og slitsomhet :)
Det beste jeg vet er å dytte nesa mi ned i hodebunnen til S og lukte godt inn :p:p:p:p

Ellers holder vi på med juleforberedelser, håper ikke du blir for kvalm i julen :) Ikke alle blir det, skal sende over en dose med "-TP- Skal ikke bli for kvalm i svangerskapet sitt ;):cool:

Apropo tidli UL, kan ikke garantere så tidlig at man ser hjerteslag, eller egentlig ser så mye, men ofte kan de i alle fall se antydninger til fosteranlegg (og man kan jo få bekreftet at det er i livmoren) :)
 
5+2

Ville bare poppe innom og ønske god helg med denne lille godbiten:

20211120_203309.jpg


Er såå letta nå! :joyful:
:wav

Så føkk ju 5+2, den dumme dagen jeg har mistet to ganger tidligere!:finger:Ikke denne gangen!!!

Voks deg stor og sterk nå!:Heartred

God helg fine folk!:Heartbigred
 
5+0

Woop woop, nå er jeg forbi den første milepælen allerede! Og godt er det, fordi tiden.. går.. så.. sakte!!:hungover: Kan faktisk legge til noen også! :joyful:

Milepæler
♡ 18.11: Testdato
♡ 20.11: 5+2, tidspunktet jeg har mistet begge gangene jeg har vært gravid tidligere
♡ 23.11: legetime
♡ 08.12: TUL
♡ 06.01: 12 uker!!

Jepps, TUL er bestilt etter samtale med Porsgrunn idag! :woot: Jeg kommer til å være 7+6 da, og håper jeg får se lille frø da!:Heartred

Skal til fastlegen på tirsdag (5+5)! Jeg vil gjerne ta en prat pga. to tidligere aborter, pluss muligheter for en gradert sykemelding (er et stresskaos uten like på jobb:wacky:). Hun har ultralyd, men er litt usikker på om jeg vil gjøre det, for er så redd for å bare bli mer stresset hvis hun ikke ser noe..:confused: Kan man forvente å se noe på innvendig UL så tidlig som 5+5?

Ble uansett ikke noe digital idag, jeg turte ikke!:bag: Det blir i helgen!:hilarious:

Ellers fin form, symptomer kommer og går litt! Det stresser meg innimellom, mens andre ganger er jeg bare glad til!:rolleyes: Alt er bra til det motsatte er bevist!:Heartpink:Heartred
Hei!
Kommentar til det med ultralyd. Min fastlege har også ultralydapparat. Etter en MA som gjorde det vanskelig for meg å stole på kroppen fikk jeg lov å komme annenhver uke fra uke 5 til henne. Hun tar utvendig ultralyd. Og man kan se noe i uke 5. Det er sikkert ikke anbefalt, og det er sikkert vanskelig å se. Men i begge svangerskapene jeg hadde etter MAen kunne jeg se noe, og hun kunne berolige med meg at hun så liv. Så jeg ville gjort det.
 
5+2
Ville bare poppe innom og ønske god helg med denne lille godbiten:

Vis vedlegget 371670

Er såå letta nå! :joyful:
:wav

Så føkk ju 5+2, den dumme dagen jeg har mistet to ganger tidligere!:finger:Ikke denne gangen!!!

Voks deg stor og sterk nå!:Heartred

God helg fine folk!:Heartbigred
Se deeer da :happy093
 
5+2
Ville bare poppe innom og ønske god helg med denne lille godbiten:

Vis vedlegget 371670

Er såå letta nå! :joyful:
:wav

Så føkk ju 5+2, den dumme dagen jeg har mistet to ganger tidligere!:finger:Ikke denne gangen!!!

Voks deg stor og sterk nå!:Heartred

God helg fine folk!:Heartbigred
Jaaa ❤️❤️ Fantastisk. Nå skal du nyte tiden. Gleder meg til fortsettelsen ❤️❤️
 
Hei!
Kommentar til det med ultralyd. Min fastlege har også ultralydapparat. Etter en MA som gjorde det vanskelig for meg å stole på kroppen fikk jeg lov å komme annenhver uke fra uke 5 til henne. Hun tar utvendig ultralyd. Og man kan se noe i uke 5. Det er sikkert ikke anbefalt, og det er sikkert vanskelig å se. Men i begge svangerskapene jeg hadde etter MAen kunne jeg se noe, og hun kunne berolige med meg at hun så liv. Så jeg ville gjort det.

Takk for innspill!:joyful: Jeg tror jeg hører hva hun har å si på tirsdag.. Føler ikke jeg er redd for å ikke se noe hvis vi prøver, i og med at jeg vet det er kjempetidlig! Men HVIS man kan se oppklaring eller noe fosteranlegg så hadde jo det vært veldig stas!
 
Nå blir det baby, TP :love7

Åh, jeg håper det!!:Heartred
Hadde håpet å få med deg på reisen nå, men da satser vi heller på at du kommer etter om en måned eller to!:Heartred

Edit: leste nyeste innlegg i dagboken din nå, og ser jo ut som du ikke er ute av dansen allikevel!! Ææææ jeg blir så gira!

Jaaa ❤️❤️ Fantastisk. Nå skal du nyte tiden. Gleder meg til fortsettelsen ❤️❤️

Ja nå er testingen komplett, og jeg skal prøve å legge bort bekymringene!:rolleyes: Gleder meg til å følge deg også nå, blir veldig spennende!:Heartred
 
5+0

Woop woop, nå er jeg forbi den første milepælen allerede! Og godt er det, fordi tiden.. går.. så.. sakte!!:hungover: Kan faktisk legge til noen også! :joyful:

Milepæler
♡ 18.11: Testdato
♡ 20.11: 5+2, tidspunktet jeg har mistet begge gangene jeg har vært gravid tidligere
♡ 23.11: legetime
♡ 08.12: TUL
♡ 06.01: 12 uker!!

Jepps, TUL er bestilt etter samtale med Porsgrunn idag! :woot: Jeg kommer til å være 7+6 da, og håper jeg får se lille frø da!:Heartred

Skal til fastlegen på tirsdag (5+5)! Jeg vil gjerne ta en prat pga. to tidligere aborter, pluss muligheter for en gradert sykemelding (er et stresskaos uten like på jobb:wacky:). Hun har ultralyd, men er litt usikker på om jeg vil gjøre det, for er så redd for å bare bli mer stresset hvis hun ikke ser noe..:confused: Kan man forvente å se noe på innvendig UL så tidlig som 5+5?

Ble uansett ikke noe digital idag, jeg turte ikke!:bag: Det blir i helgen!:hilarious:

Ellers fin form, symptomer kommer og går litt! Det stresser meg innimellom, mens andre ganger er jeg bare glad til!:rolleyes: Alt er bra til det motsatte er bevist!:Heartpink:Heartred

Så gøy at du har fått positiv test! Krysser fingrene for deg :) Jeg ble fulgt opp av gynekolog, og han ville egentlig ikke ta innvendig ultralyd før 7+0, men pga ferieavvikling fikk jeg komme inn 6+5 (i følge mens, 6+4 i følge oul) og da kunne han se at jeg var gravid i livmor og at hjertet slo. Men han sa at det var veldig tidlig, så dro tilbake 12+0. Tenker at du må vurdere om du eventuelt blir veldig stresset og urolig dersom de ikke skulle se så mye, og om det da er mer nyttig å vente litt. Håper det går veien for deg :)
 
Hipp hurra! Gratulerer!
 
5+5

Hadde time hos fastlegen i dag tidlig, og rakk så vidt å sette meg ned før hun sa: nei, skal vi bare ta en ultralyd med én gang?!

Jeg bare: :wideyed:

Var jo litt usikker på om jeg ville prøve UL i dag, i og med at jeg er så kort på vei! Men legen min sa at vi mest sannsynlig kom til å se en oppklaring iallefall, og kanskje fosteranlegg! Så da kjørte vi på!:nailbiting:

Oppklaringen så vi raskt! Og inni der, en plommesekk og fosteranlegg!:love017 På skjermen sto det:

2,54 mm
5w5d

Så det stemmer jo på en prikk! :woot:Lille fine frø på 2,54 mm!:Heartred Var så gira og letta at jeg glemte å puste, så ble litt svimmel!:hilarious: Glemte også å spørre om alt jeg skulle, og tuslet ut derfra litt i lykkerus! :rolleyes:

Gode nyheter så langt!:Heartred Håper det bare fortsetter!! Gleder meg til TUL om 15 dager!:joyful:


Milepæler
♡ 18.11: Testdato
♡ 20.11: 5+2, tidspunktet jeg har mistet begge gangene jeg har vært gravid tidligere
♡ 23.11: legetime

♡ 08.12: TUL
♡ 06.01: 12 uker!! TUL nr. 2
 
Back
Topp