Innom og sniker litt gratulerer så masse, skal følge med i kulissene og gleder meg til mini kommer i Juli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
14 dpo - eller skal jeg si 4+0 ?!
Vis vedlegget 370956
Okei, NÅ tror jeg på det!!
Måtte bare kjøre på med litt forskjellige merker for å sammenligne, og nå har mannen gjemt de siste fem.. Vi har blitt enige om å ta en digital i helgen!
Nr. 1 fra toppen: CB rask deteksjon fra idag tidlig (25mlu)
Nr. 2: First Response early (7mlu?)
Nr. 3: Babyplan (25mlu)
Nr. 4: Metode tidligtest (10mlu)
Syns faktisk tidligtesten fra Metode er den svakeste av alle, og first response er nok sterkest!
Åååå, nå mååå dette gå veien!!! Kom igjen lille frø!! Du har verdens beste heiagjeng her! Og en mamma og pappa som ønsker deg så masse!
Takk for alle gratulasjoner! Akkurat nå er jeg faktisk GRAVIIIIIIIID!!!!!!
Nå ble jeg glad!14 dpo - eller skal jeg si 4+0 ?!
Vis vedlegget 370956
Okei, NÅ tror jeg på det!!
Måtte bare kjøre på med litt forskjellige merker for å sammenligne, og nå har mannen gjemt de siste fem.. Vi har blitt enige om å ta en digital i helgen!
Nr. 1 fra toppen: CB rask deteksjon fra idag tidlig (25mlu)
Nr. 2: First Response early (7mlu?)
Nr. 3: Babyplan (25mlu)
Nr. 4: Metode tidligtest (10mlu)
Syns faktisk tidligtesten fra Metode er den svakeste av alle, og first response er nok sterkest!
Åååå, nå mååå dette gå veien!!! Kom igjen lille frø!! Du har verdens beste heiagjeng her! Og en mamma og pappa som ønsker deg så masse!
Takk for alle gratulasjoner! Akkurat nå er jeg faktisk GRAVIIIIIIIID!!!!!!
Altså! For en oppdatering, jeg er rørt til tårer her ❤ Dette er helt perfekte streker.. Endelig, TP - og denne skal sitte helt til mål ❤
Herremin så glad jeg er på dine/deres vegne! FOR NOEN KLARE STREKER!! Assa, nå har denne bare å klamre seg fast og bli til et nydelig lite nøste, for denne gangen SKAL det bli deres tur Gratulerer så utroooolig mye TP
Gratulerer så utrolig mye TP, for noen fantastisk fine og sterke tester!! Nyyyyt helgen som gravid
Innom og sniker litt gratulerer så masse, skal følge med i kulissene og gleder meg til mini kommer i Juli?
Heelt fantastisk!! Blir så glaad på dine vegne! Gleder meg til å følge deg de neste 9 mnd!
Syns du hadde så fine tester at jeg har begynt å tenke om det kan være tvillinger. Haha Måtte bare si det, i tilfelle det viser seg at jeg har rett.
Åh, jeg ble SÅ glad av å titte innom her! Gratulerer!
Haha, så godt skrevet, kunne føle på spenningen selv!
Hurra for 2-3 uker
Hvor lenge vises resultatet på de digitale testene egentlig?
Hahaha jeg visste jo hva svaret ble men var spennende å lese likevel
Og dette på tydeligvis ikke helt konsentrert urin også siden du ikke måtte på do? Det lover godt ja!!
Jaa, hurra for 2-3!! Fantastisk