Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

4+3
Det er søndag. Det er grått ute. Jeg ligger og drar meg lenge, orker ikke stå opp.. Sjekker hvilepulsen: 58, enda lavere enn i går. Fa€n.

Står opp, presser ned halvparten av en vassen kjøleskapsgrøt som har stått siden fredag. Lager meg en kopp te, setter meg og ser på TV. Glemmer å drikke teen.. Kjenner etter om jeg har noen symptomer. Litt trøtt, litt ekstra sulten. Litt ømme brystvorter, særlig hvis jeg klemmer på dem kjempehardt!! Eller føler jeg meg veldig normal. For normal!!

Sitter og tenker: kommer dette til å gå eller ikke? Hadde jeg fått 2-3 på digital nå, så lover det godt. 1-2: da hadde jeg blitt stressa. Jeg tenker.. vil jeg vite det eller leve i lykkelig uvitenhet?

Mannen er på seminar. Han er ikke her for å stoppe meg! Jeg begynner å lete etter testene mine.

Pulsen øker og øker, jeg kjenner desperasjonen trenge seg på; jeg må vite! Hvor har han gjemt de sabla testene? Jeg leter i øverste skuff i klesskapet hans. Nei, ingen tester. Andre skuff.. Der er de! Tok meg nøyaktig 8 sekunder. Ikke så flink til å gjemme ting, men det er jeg glad for nå. Minner meg selv på i samme slengen å ikke lete etter julegavene mine i år.

Men der lyser de altså mot meg. TESTENE! Jeg river boksen til meg, drar ut esken med 2x CB digital og holder den i hånden! Fomler med å åpne den, mister den i bakken, drar ut en blå pose og river ut testen! Løper på do!

..må egentlig ikke på do..

Men jeg tenker alt jeg kan på rennende ting! Elver, vannkraner, sildrende bekker og store fossefall! Klarer å presse ut noen dråper! Legger testen fra meg på vasken, sjekker fitbiten: 110 i puls. Orker ikke å se allikevel, og går ut av badet! Tripper frem og tilbake på soverommet et par minutter, før jeg tenker "ta deg sammen", og går inn på badet igjen.

Og så..
Vis vedlegget 371140

Puhhhhh!

:hilarious::hilarious::hilarious:
Jippi!! :D:D
Hurra for 2-3! :love7
Spennende at du følger med på puls!
Har din steget generelt?

Jippi!! :D:D
Hurra for 2-3! :love7
Spennende at du følger med på puls!
Har din steget generelt?

Nei, min har ikke steget noe, men sunket! :wideyed: Så nå tror jeg at jeg tar av meg fitbiten, for jeg blir jo bare stressa av det.. Har vært gravid to ganger før, og begge gangene steg hvilepulsen veldig fra ca 11 dpo, og var høy helt frem til jeg begynte å blø.. Så kanskje betyr det noe bra for min del at den er lav kanskje..?

Legger ved et bilde, så kan du se.
Markert er EL, og den lille toppen for noen dager siden kom nok fordi jeg hadde to dager med feber. Så altså ikke veldig store forskjeller i puls, men ja.. Syns det er litt rart at den synker..:hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20211114-161448_Fitbit.jpg
    Screenshot_20211114-161448_Fitbit.jpg
    304,6 KB · Visninger: 70
Nei, min har ikke steget noe, men sunket! :wideyed: Så nå tror jeg at jeg tar av meg fitbiten, for jeg blir jo bare stressa av det.. Har vært gravid to ganger før, og begge gangene steg hvilepulsen veldig fra ca 11 dpo, og var høy helt frem til jeg begynte å blø.. Så kanskje betyr det noe bra for min del at den er lav kanskje..?

Markert er EL, og den lille toppen for noen dager siden kom nok fordi jeg hadde to dager med feber. Så altså ikke veldig store forskjeller i puls, men ja.. Syns det er litt rart at den synker..:hilarious:
Spennende! En ting er at det varierer fra dag til dag liksom, men kanskje det er en positiv tendens for deg! :D

Fine TP! Har jo sendt deg mange hjerter i termingruppa, men tenker jeg må inn her og gratulere deg ordentlig :Heartpink Nå blir det terminspire på oss hele gjengen! :dummy1:

Fine TP! Har jo sendt deg mange hjerter i termingruppa, men tenker jeg må inn her og gratulere deg ordentlig :Heartpink Nå blir det terminspire på oss hele gjengen! :dummy1:

Å tusen takk! :Heartred Er så glad for å se deg der inne også!! Er litt bekymret for at jeg har så lite symptomer og at jeg føler meg så lite gravid, men var akkurat innom dagboken din og leste nyeste innlegg. Det hjalp litt å lese at du heller ikke kjenner så mye.:rolleyes: Er så sjukt hvor mye man skal gruble og tenke og bekymre seg..:dead:

Heia heia julibebiser!! :angel8

Å tusen takk! :Heartred Er så glad for å se deg der inne også!! Er litt bekymret for at jeg har så lite symptomer og at jeg føler meg så lite gravid, men var akkurat innom dagboken din og leste nyeste innlegg. Det hjalp litt å lese at du heller ikke kjenner så mye.:rolleyes: Er så sjukt hvor mye man skal gruble og tenke og bekymre seg..:dead:

Heia heia julibebiser!! :angel8
Ja føler veldig på akkurat det samme om dagen:eek: men det kommer nok om ikke mange dagene :p selv syntes jeg det er vanskelig å tro at kroppen min skal klare å lage enda et levedyktig frø etter alt som har skjedd. Men krysser fingrene for at det er et lite blinkende hjerte som nyter starten på et langt opphold i casa mango-livmor:hilarious:

Gratulerer så mye! Må bare slenge inn å si at jeg også er sykt opptatt av hvilepulsen da den var så høy gjennom forrige graviditet. Men sjekket tilbake i går faktisk, og den gikk en del opp og ned, selv om det gikk bra! Så skjønner det stresser deg, men er ikke sånn at den blir høyere og høyere hele tiden helt fra start - i hvert fall ikke for meg :) legger ved bilde så du kan se! Testet positivt 2. mai.

F1E6E3FA-613E-4D19-8020-760F2AE64003.jpeg

4+5 (19 dpo)

I dag var det veldig gøy å teste!! :woot::joyful:

20211116_175338.jpg

Nå kan de vel ikke bli stort sterkere faktisk!:wideyed: 5 dager siden forrige test av disse typene, gøy å se så stor stigning, særlig på CB! :Heartred Jeg har én CB digital igjen, og den vil jeg gjerne se 3+ på, så tenkte å prøve meg på den til helgen kanskje..?:nailbiting: Vil liksom ikke kaste den bort heller!:hilarious: Noen som har tatt CB+ og digital samtidig og kan sammenligne med min test?:rolleyes:

Nå føler jeg meg trygg nok til å skrive ned litt symptomer og ikke minst noen milepæler!

Symptomer:

Trøtt, særlig når jeg står opp, får nesten ikke opp øynene
☆ Fra ca kl 17 blir jeg veldig sulten i magesekken liksom, er sånn resten av kvelden, selv om jeg spiser
☆ det stikker og drar i livmor, særlig to steder: midt på på venstre side og øverst på høyre side (kjent stikk på de samme stedene en ukes tid nå)

Milepæler
♡ 18.11: Testdato
♡ 20.11: 5+2, tidspunktet jeg har mistet begge gangene jeg har vært gravid tidligere

Så skal jeg sette opp en TUL rundt 7+0, regner med Porsgrunn vil ha et ord med i saken om dette!:p

Ææææææææ, enn hvis dette går hele veien da folkens?!?!?:nailbiting: Jeg tør nesten ikke håpe for mye, men det ser jo lovende ut foreløpig!:Heartred:Heartred

Klor deg fast lille frø!! Bli stor og sterk!:dummy::dummy1::Heartred

Vedlegg

• 20211116_175338.jpg
    20211116_175338.jpg
    1,1 MB · Visninger: 56
Skulle ønske det gikk an å trykke på hjerte-liker-knappen flere ganger som på my story på Facebook!
For en sterk test!!!
Jeg har desverre ikke clearblue å sammenligne med 3+, men en vanlig sånn strimmel tester så var test streken sterkere enn kontroll streken når jeg fikk 3+.
Jeg HAR så lyst til å kjøpe digital test!!! Men det er for dyrt og bør heller bruke pengene på julegave til litja....

Gleder meg til å se i helga når du får 3+ :D

Skulle ønske det gikk an å trykke på hjerte-liker-knappen flere ganger som på my story på Facebook!
For en sterk test!!!
Jeg har desverre ikke clearblue å sammenligne med 3+, men en vanlig sånn strimmel tester så var test streken sterkere enn kontroll streken når jeg fikk 3+.
Jeg HAR så lyst til å kjøpe digital test!!! Men det er for dyrt og bør heller bruke pengene på julegave til litja....

Gleder meg til å se i helga når du får 3+ :D

Haha, jeg kan forestille meg en sånn knappereaksjon nå! :hilarious:

Ja, det er dyyyyrt! Det triste er jo at mine har ligget i skuffen i over et år, går snart ut på dato! :hilarious: Så godt å endelig få brukt de testene!! :p Håååååper på 3+ i helgen altså :Heartred Så gøy å se dine tester også, og at vi jammen ble gravide samtidig denne runden! :Heartred

Haha, jeg kan forestille meg en sånn knappereaksjon nå! :hilarious:

Ja, det er dyyyyrt! Det triste er jo at mine har ligget i skuffen i over et år, går snart ut på dato! :hilarious: Så godt å endelig få brukt de testene!! :p Håååååper på 3+ i helgen altså :Heartred Så gøy å se dine tester også, og at vi jammen ble gravide samtidig denne runden! :Heartred
Åh, ja! Bra du får brukt de før de går ut på dato!

Jaaaa :) skikkelig gøy!! :) :) kanskje vi ordner oss en snapchat gruppe med et par flere etterhvert som vi har kommet litt lengre. :)

4+5 (19 dpo)

Vis vedlegget 371349

Nå kan de vel ikke bli stort sterkere faktisk!:wideyed: 5 dager siden forrige test av disse typene, gøy å se så stor stigning, særlig på CB! :Heartred Jeg har én CB digital igjen, og den vil jeg gjerne se 3+ på, så tenkte å prøve meg på den til helgen kanskje..?:nailbiting: Vil liksom ikke kaste den bort heller!:hilarious: Noen som har tatt CB+ og digital samtidig og kan sammenligne med min test?:rolleyes:

Nå føler jeg meg trygg nok til å skrive ned litt symptomer og ikke minst noen milepæler!

Symptomer:

☆ Fra ca kl 17 blir jeg veldig sulten i magesekken liksom, er sånn resten av kvelden, selv om jeg spiser
☆ det stikker og drar i livmor, særlig to steder: midt på på venstre side og øverst på høyre side (kjent stikk på de samme stedene en ukes tid nå)

Milepæler
♡ 20.11: 5+2, tidspunktet jeg har mistet begge gangene jeg har vært gravid tidligere

Så skal jeg sette opp en TUL rundt 7+0, regner med Porsgrunn vil ha et ord med i saken om dette!:p

Ææææææææ, enn hvis dette går hele veien da folkens?!?!?:nailbiting: Jeg tør nesten ikke håpe for mye, men det ser jo lovende ut foreløpig!:Heartred:Heartred

Kan ikke skjønne noe annet enn at dette må gå veien! For noen fine tester :Heartred:Heartred

4+5 (19 dpo)

Vis vedlegget 371349

Symptomer:

Milepæler

Tok denne 1 april og fikk +3 3 april. Fikk ikke tatt samtidig sist gang pga. For få tester :wacky:
20200401_154851.jpg

Men dine er jo like sterke/sterkere, så ville ko nesten tro du fikk +3 nå :p fikk +3 4+5 (19 dpo) selv :D

Tok denne 1 april og fikk +3 3 april. Fikk ikke tatt samtidig sist gang pga. For få tester :wacky:
Vis vedlegget 371355

Men dine er jo like sterke/sterkere, så ville ko nesten tro du fikk +3 nå :p fikk +3 4+5 (19 dpo) selv :D

Uuu, meget interessant!!:wideyed: Har jo testdato om to dager, 21 dpo / 5+0.. Kaaanskje jeg skal driste meg til den siste digitale da?!?:nailbiting::nailbiting: Åh, jeg vet ikke helt, må tenke meg om!:hilarious::hilarious::hilarious: Takk for innspill!:Heartred

Uuu, meget interessant!!:wideyed: Har jo testdato om to dager, 21 dpo / 5+0.. Kaaanskje jeg skal driste meg til den siste digitale da?!?:nailbiting::nailbiting: Åh, jeg vet ikke helt, må tenke meg om!:hilarious::hilarious::hilarious: Takk for innspill!:Heartred

Jeg tenkte også å ta siste digitale på testdatoen 21 dpo, som da blir siste test jeg tar. :wideyed::nailbiting:

Jeg tenkte også å ta siste digitale på testdatoen 21 dpo, som da blir siste test jeg tar. :wideyed::nailbiting:

Åh, spennendeeee!! Så gøy at du også ble gravid, herlighet!!:Heartred:wav

Så fine tester. Jeg fikk 2-3 på digital 5+1 og positiv dagen etter. Var litt kjipt å få 2-3 og ble unødvendig nervøs. Endte i datteren min heldigvis, men kan være greit å være klar over at noen må vente litt lenger enn 5+0 ☺️

Jaa, jeg vet, og det er jo akkurat det jeg er redd for - unødvendig stress!:hilarious: Er jo derfor jeg har testet (relativt) lite, jeg tør ikke teste hver dag feks. :rolleyes: Jeg får se an litt, kanskje jeg venter litt for å være sikker! Jeg vet ikke helt..:hilarious:

Åh, spennendeeee!! Så gøy at du også ble gravid, herlighet!!:Heartred:wav

Helt uvirkelig :woot:

Jeg er nøyaktig en uke bak deg, så kommer akkurat inn i juligruppen jeg også. :P

Håper inderlig det er terminspirer vi bærer på! :Heartred

Og skulle du ikke få 3+ så husker jeg ei fra termingruppa mi i 2017 som fikk 2-3 kjempeseint og ble veldig urolig. Hcg viste rundt 70 000 i hcg mener jeg å huske. Det var hvertfall KJEMPEhøyt. Så disse testene er ikke heelt til å stole på heller.
Synes strekene ser nydelig ut!

Back
Topp