Jippi!!4+3
Det er søndag. Det er grått ute. Jeg ligger og drar meg lenge, orker ikke stå opp.. Sjekker hvilepulsen: 58, enda lavere enn i går. Fa€n.
Står opp, presser ned halvparten av en vassen kjøleskapsgrøt som har stått siden fredag. Lager meg en kopp te, setter meg og ser på TV. Glemmer å drikke teen.. Kjenner etter om jeg har noen symptomer. Litt trøtt, litt ekstra sulten. Litt ømme brystvorter, særlig hvis jeg klemmer på dem kjempehardt!! Eller føler jeg meg veldig normal. For normal!!
Sitter og tenker: kommer dette til å gå eller ikke? Hadde jeg fått 2-3 på digital nå, så lover det godt. 1-2: da hadde jeg blitt stressa. Jeg tenker.. vil jeg vite det eller leve i lykkelig uvitenhet?
Mannen er på seminar. Han er ikke her for å stoppe meg! Jeg begynner å lete etter testene mine.
Pulsen øker og øker, jeg kjenner desperasjonen trenge seg på; jeg må vite! Hvor har han gjemt de sabla testene? Jeg leter i øverste skuff i klesskapet hans. Nei, ingen tester. Andre skuff.. Der er de! Tok meg nøyaktig 8 sekunder. Ikke så flink til å gjemme ting, men det er jeg glad for nå. Minner meg selv på i samme slengen å ikke lete etter julegavene mine i år.
Men der lyser de altså mot meg. TESTENE! Jeg river boksen til meg, drar ut esken med 2x CB digital og holder den i hånden! Fomler med å åpne den, mister den i bakken, drar ut en blå pose og river ut testen! Løper på do!
..må egentlig ikke på do..
Men jeg tenker alt jeg kan på rennende ting! Elver, vannkraner, sildrende bekker og store fossefall! Klarer å presse ut noen dråper! Legger testen fra meg på vasken, sjekker fitbiten: 110 i puls. Orker ikke å se allikevel, og går ut av badet! Tripper frem og tilbake på soverommet et par minutter, før jeg tenker "ta deg sammen", og går inn på badet igjen.
Og så..
Vis vedlegget 371140
Puhhhhh!
Hurra for 2-3!
Spennende at du følger med på puls!
Har din steget generelt?