Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Krysser fingre for dere! Nå skal det gå bra! Dere vil få verdens heldigste barn. Dere har virkelig stått i det og dette er jo veldig lovende.
Lykke, lykke til!

Åå, tusen takk!! :Heartred

Og nå er jeg så glad, fordiiiiii

Nå er jeg RUGER !! :chicken::Heartred :happy093.:excited001:dance011

Føles veldig bra! Nå skal jeg kose meg og fokusere på positive tanker de neste ukene! 16(!!) dager til testdato, det skulle ikke vært lov! :hilarious: Får se hvor lenge jeg holder ut..

De to gangene jeg har blitt gravid tidligere har jeg faktisk sett det på hvilepulsen også, så kan jo følge litt med på den, det stilner testetrangen litt! Men såklart, jeg har jo lyst til å teste I DAG! :wacky: Men det skal jeg ikke altså.

Okei, kosemeg-tiden starter nå med en kokosbolle! :hilarious: Kom igjeeeeeeen kroppen!!!:happy093
Hurraaaa!! Kom igjen kroppen, nå er det dags:angel8 Sender masse gode gravidtanker din vei:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Gratulerer så masse som ruger ❤️❤️ Deilig følelse ❤️

Krysser fingre for dere! Nå skal det gå bra! Dere vil få verdens heldigste barn. Dere har virkelig stått i det og dette er jo veldig lovende.
Lykke, lykke til!

Åh, det var fint sagt! :Heartred Og absolutt noe å tenke på! Tusen takk for at du la igjen ord!

Gratulerer som ruger!! :woot:

Takk!! :woot: Nå er det ikke lenge igjen til du ruger heller!! Spennendeeee!:nailbiting:

Hurraaaa!! Kom igjen kroppen, nå er det dags:angel8 Sender masse gode gravidtanker din vei:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Åh ja takk!!:Heartred Tar imot alle gode tanker og støv og glitter og alt :hilarious: Heia heia!

Gratulerer så masse som ruger ❤️❤️ Deilig følelse ❤️

Kjempedeilig å føle at vi er et steg videre! :Heartred Bare det at noe skjer er så spennende! Det er fascinerende, at selv med nedtur etter nedtur så kommer man seg opp på hesten igjen, og motivasjon og glede presser seg fram! :wav Godt å endelig kjenne det!!

Åh, gratulerer som ruger! Kom igjen nå kroppen :Heartred:Heartred Heier så på deg, kjære TP! Og veldig enig med Putrine, tenk så heldig barnet deres vil være - som er så ønsket og etterlengtet! Sender masse babystøv, varme tanker og god energi din vei :Heartred

Krysser alt som krysses kan for deg, TP!! :smiley-angelic001
Gratulerer så mye med rugetilværelsen:Heartpink

Sender bøttevis av babystøv i håp om at DENNE blir værende i 9 mnd og resulterer i et nydelig lite nøste:signs003

Åh, gratulerer som ruger! Kom igjen nå kroppen :Heartred:Heartred Heier så på deg, kjære TP! Og veldig enig med Putrine, tenk så heldig barnet deres vil være - som er så ønsket og etterlengtet! Sender masse babystøv, varme tanker og god energi din vei :Heartred

Tusen takk for støtte! :Heartred:Heartred Nå håper jeg at vi får vår etterlengtede lille skatt! :love017

Krysser alt som krysses kan for deg, TP!! :smiley-angelic001
Gratulerer så mye med rugetilværelsen:Heartpink

Sender bøttevis av babystøv i håp om at DENNE blir værende i 9 mnd og resulterer i et nydelig lite nøste:signs003

Åå tar imot alt det støvet jeg kan få! :love017 :Heartred Lenge siden jeg har lest noe om deg, hvordan går det?! :woot:

Innsett #6 - 8 dpo (3dp5dt)
Jaja, dere.. Denne ventetiden er så sykt slitsom! :hungover: Og det er så standard hver gang: rett etter innsett er jeg SÅ optimistisk og positiv, og så synker det bare dag for dag!:hilarious::hilarious: I dag er jeg sånn "Det har ikke gått nå heller..", men jeg vet at det er bare tullete!:p Så nå skal jeg jobbe litt med å få frem positive tanker i dag!:joyful:

Ingen symptomer egentlig! For to dager siden kjente jeg et ganske intenst stikk midt i livmoren, også var det litt ømt utover kvelden, så kan jo håpe på festing! :woot: Er også litt konstant sulten, men det har jeg opplevd på progesteronstøtte før!

Er 8 dpo, og i teorien kaaaan man jo kanskje få positiv test, men i og med at mine var blenda til 11 dpo sist, så får jeg vente litt til.. Har også tidligtester fra Metode, og har sett at de er utrolig treige, så er vel bare å vente noen dager til..:dead::wacky:

Prøver å legge fra meg tankene rundt dette, men det er så vanskelig!:hilarious: Tenker søren meg på det hele tiden!:p

Nå er det helg og da er det bare å kose seg!! :rolleyes:

God helg :Heartred

Jaja, dere.. Denne ventetiden er så sykt slitsom! :hungover: Og det er så standard hver gang: rett etter innsett er jeg SÅ optimistisk og positiv, og så synker det bare dag for dag!:hilarious::hilarious: I dag er jeg sånn "Det har ikke gått nå heller..", men jeg vet at det er bare tullete!:p Så nå skal jeg jobbe litt med å få frem positive tanker i dag!:joyful:

Ingen symptomer egentlig! For to dager siden kjente jeg et ganske intenst stikk midt i livmoren, også var det litt ømt utover kvelden, så kan jo håpe på festing! :woot: Er også litt konstant sulten, men det har jeg opplevd på progesteronstøtte før!

Er 8 dpo, og i teorien kaaaan man jo kanskje få positiv test, men i og med at mine var blenda til 11 dpo sist, så får jeg vente litt til.. Har også tidligtester fra Metode, og har sett at de er utrolig treige, så er vel bare å vente noen dager til..:dead::wacky:

Prøver å legge fra meg tankene rundt dette, men det er så vanskelig!:hilarious: Tenker søren meg på det hele tiden!:p

Dette er veldig normale og gjenkjennende tanker :Heartred Jeg tror aldri jeg har vært innom større spekter av følelser som i rugeperiodene. Hehe. Jeg håper du klarer å nyte litt annet innimellom, men om du ikke klarer det så er det lov å være litt oppslukt denne perioden. :Heartred Håper for deg :Heartred

Spennende dager!! Håper det endelig skal bli deres tur nå ❤️❤️
føler sånn med deg, i starten av en PP er man såå positiv.. og så går det bare en vei frem til IKM. Spesielt når man gang på gang møter negativ test :sorry:

TP - for en heiagjeng du har! Og nå har du ett medlem til.

Det er sårt og vondt å prøve så lenge uten det resultater man håper på, det vet jeg også alt om. Måned etter måned håper, håper, håper man, bare for å få håpet knust av nok en gang bare en rosa strek. Men det høres ut som du har en fantastisk mann ved din side, en heiagjeng jeg er misunnelig på og god hjelp både offentlig privat. Jeg gleder meg til å følge deg videre, selv og jeg tror og håper at reisen blir kort

Innsett #6 - 10 dpo

Huff, skulle jo liksom ikke teste før 12dpo, men jaja.. yolo, som jeg pleier å si.. :bag:

20211107_221646.jpg

Og så ble det jo plutselig litt spennende da, siden jeg kan skimte en ultrasvak strek! :nailbiting::angelic: Men holder meg realistisk, det kan bare være en skygge og! Jeg har ikke så mange tidligtester igjen, tre tror jeg, og noen CB pluss og en CB digital! Skal ta mitt eget råd som jeg alltid gir andre, og teste om 2 dager.:hilarious: Eller.. kanskje 1,5 da, det er jo på en måte to dager.:rolleyes:

Fortsatt ingen veldige symptomer. :pompus: Litt strekk og murr rundt livmor, oppblåst, trøtt. Lav hvilepuls (57 bpm).

Nå folkens!! Nå krysses det!! Kom ingeeeeeeeen frøet!!:Heartred:Heartred

TP - for en heiagjeng du har! Og nå har du ett medlem til.

Det er sårt og vondt å prøve så lenge uten det resultater man håper på, det vet jeg også alt om. Måned etter måned håper, håper, håper man, bare for å få håpet knust av nok en gang bare en rosa strek. Men det høres ut som du har en fantastisk mann ved din side, en heiagjeng jeg er misunnelig på og god hjelp både offentlig privat. Jeg gleder meg til å følge deg videre, selv og jeg tror og håper at reisen blir kort

Åh! :Heartred Jeg elsker virkelig heiagjengen min!! Det føles helt utrolig å kunne komme hit og oppleve støtte, hjelp, veiledning og omtanke fra noen man ikke kjenner i virkeligheten! Tusen takk til deg og alle sammen som legger igjen ord i dagboken min, jeg setter ordentlig stor pris på dere!:sad010:love017

Takk for at du minnet meg på det!:Heartred Håper i likhet med deg at prøvereisen min snart er over, og folk kan få heie meg videre frem i et svangerskap! :smiley-angelic001

Innsett #6 - 10 dpo
Huff, skulle jo liksom ikke teste før 12dpo, men jaja.. yolo, som jeg pleier å si.. :bag:

Vis vedlegget 370587

Og så ble det jo plutselig litt spennende da, siden jeg kan skimte en ultrasvak strek! :nailbiting::angelic: Men holder meg realistisk, det kan bare være en skygge og! Jeg har ikke så mange tidligtester igjen, tre tror jeg, og noen CB pluss og en CB digital! Skal ta mitt eget råd som jeg alltid gir andre, og teste om 2 dager.:hilarious: Eller.. kanskje 1,5 da, det er jo på en måte to dager.:rolleyes:

Fortsatt ingen veldige symptomer. :pompus: Litt strekk og murr rundt livmor, oppblåst, trøtt. Lav hvilepuls (57 bpm).

Jeg sier som jeg sa tidligere: Jeg ser, jeg håper og jeg tror ❤️❤️❤️❤️

Innsett #6 - 10 dpo

Vis vedlegget 370587

Denne synes jeg ser veldig lovende ut! :) Håper den blir stadig sterkere!

Jeg sier som jeg sa tidligere: Jeg ser, jeg håper og jeg tror ❤️❤️❤️❤️

Ihihhi, så spennende!!:woot::Heartred:Heartred Blir helt fnisete av dette jo! Er jo litt deilig å kjenne på den følelsen, uansett hvordan dette ender.:hilarious:

Ihihhi, så spennende!!:woot::Heartred:Heartred Blir helt fnisete av dette jo! Er jo litt deilig å kjenne på den følelsen, uansett hvordan dette ender.:hilarious:
Det er deg virkelig vel unnt å bli ❤️❤️❤️ Fnis i vei, så fniser jeg med deg ❤️❤️ Viktig å nyte det vi kan ❤️❤️

Innsett #6 - 10 dpo

Vis vedlegget 370587

Åh, jeg ser jeg også!! Krysser fingrene :smiley-angelic001

Back
Topp