Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Har du spurt Frøyaklinikken om slimhinne? Har ikke de en del tips for hvordan den kan vokse?

Så rart om de skal kreve 8 mm, vet du hvorfor? 7 mm er jo liksom den magiske grensen hos de fleste andre.

De tre siste gangene jeg har blitt gravid har det vært på slimhinner hhv 6,2, 6,4 og 6,6 mm :) st Olavs har latt meg sette inn så lenge jeg er over 6 mm ca.

Så kjedelig melding å få :Heartred Vet du, jeg aner ikke hvor fort sånne slimhinner vokser. Jeg vet generelt litt for lite om hvordan kroppen fungerer, og hva som er bra eller dårlig. Jeg håper for din del at slimhinnen vokser som den skal, og du får innsett.

Er det i naturlig syklus?

Ja, naturlig syklus, etter mitt ønske!:facepalm: Hadde så hodepine av medisinene i styrt syklus, så ønsket å prøve naturlig. Men altså, etter tre uker på Progynova var ikke slimhinnen min tykkere enn 8mm, så SÅ mye bedre kan det ikke være..:dead:

Hørt at slimhinnen vokser 2,2 mm hver andre dag, så den kan gå det altså ☺️☺️ Varierer nok, men det er i hvert fall snittet ❤️

Åh, det er gode nyheter!!:joyful: Må bare ha litt trua så hjelper det litt og! :hilarious: Isåfall er den jo godt over 8! :angelic:

Har du spurt Frøyaklinikken om slimhinne? Har ikke de en del tips for hvordan den kan vokse?

Skal dit på onsdag rett etter gyn, så får liksom ikke gjort noe med det før da evt.. Får bare ta pillene jeg har blitt anbefalt av dem og krysse fingrene!

Så rart om de skal kreve 8 mm, vet du hvorfor? 7 mm er jo liksom den magiske grensen hos de fleste andre.

De tre siste gangene jeg har blitt gravid har det vært på slimhinner hhv 6,2, 6,4 og 6,6 mm :) st Olavs har latt meg sette inn så lenge jeg er over 6 mm ca.

Nei altså, de sa at de helst vil se 8mm. Og om det betyr at de setter inn over 7mm også aner jeg ikke, men håper jo det! :angelic: Etter å ha tenkt meg litt om og lest kommentarer her, så tror jeg dette kommer til å gå! :joyful: Må ha trua :hilarious::hilarious:

Innsett #6 - CD14 - UL-kontroll #2

Slimhinnen var fortsatt 6,5mm, så da blir nok forsøket avbrutt! :sad010 Er så skuffet, føler det aldri går min vei..:(

Så da får jeg vel prøve styrt syklus neste gang igjen.. Får høre hva Porsgrunn sier ila dagen.

Åååå, seriøøøøst!!? :arghh:

Slimhinnen var fortsatt 6,5mm, så da blir nok forsøket avbrutt! :sad010 Er så skuffet, føler det aldri går min vei..:(

Så da får jeg vel prøve styrt syklus neste gang igjen.. Får høre hva Porsgrunn sier ila dagen.

Ånei, så kjedelig. Er du sikker på at det ikke går an å prøve likevel? Siden på St. Olav setter inn på alt over 6 mm ❤️

Ånei, så kjedelig. Er du sikker på at det ikke går an å prøve likevel? Siden på St. Olav setter inn på alt over 6 mm ❤️

Fikk melding fra dem nå, står at jeg skal fortsette med eggløsningstester og si fra når den er positiv! :bored: Så da er det kanskje håp allikevel? Evt om jeg må sjekke én gang til i starten av neste uke..?! Ikke vet jeg, nå får jeg bare se hva som skjer.. :shifty:

Men de har ikke avbrutt ennå hvertfall!:shy: Håper noe magisk skjer med den forbaska slimhinnen :hilarious:

Guri, berg- og dalbane-livet med IVF altså:sad010 Ser det kanskje kan bli innsett likevel - og kan ikke helt se problemet annet enn at de ikke evt ønsker å «bruke opp» en blasto på en potensiell litt tynn slimhinne? Men mange blir jo gravide med den str.:scratch Håper på good news ved positiv test jeg:wav

Fikk melding fra dem nå, står at jeg skal fortsette med eggløsningstester og si fra når den er positiv! :bored: Så da er det kanskje håp allikevel? Evt om jeg må sjekke én gang til i starten av neste uke..?! Ikke vet jeg, nå får jeg bare se hva som skjer.. :shifty:

Men de har ikke avbrutt ennå hvertfall!:shy: Håper noe magisk skjer med den forbaska slimhinnen :hilarious:
Så bra. Da et det fremdeles håp denne syklusen også tenker jeg ❤️ Krysser fingrene for at den vokser masse fremover ❤️

Snakket med Porsgrunn i dag, og jeg får innsett på tirsdag!! :woot::woot: :smiley-bounce016

Ble veldig veldig glad!! :angel8 Føler vi gjør så mye nytt og spennende denne syklusen, så er digg med et innsett! Spiser anti-inflammatorisk kost, går til akupunktur, går på antibiotika (ferdig før innsett altså). Nå skal jeg begynne på Cyclogest på søndag, og så blir det kjøretur til Porsgrunn på tirsdag! Hurra!! :Heartred:Heartred

Snakket med Porsgrunn i dag, og jeg får innsett på tirsdag!! :woot::woot: :smiley-bounce016

Ble veldig veldig glad!! :angel8 Føler vi gjør så mye nytt og spennende denne syklusen, så er digg med et innsett! Spiser anti-inflammatorisk kost, går til akupunktur, går på antibiotika (ferdig før innsett altså). Nå skal jeg begynne på Cyclogest på søndag, og så blir det kjøretur til Porsgrunn på tirsdag! Hurra!! :Heartred:Heartred

Å nå ble jeg glad!! Har fulgt med her inne og håpet for deg. Spennende altså, masse lykke til! :dance008

Fantastisk, nå ble jeg glad!! :Heartred Masse lykke til på tirsdag, nå må det bli baby! :talk017

Jippi!!! Dette var gode nyheter :wav superspennende med innsett når du gjør så mange nye ting :love7

Jeg sniker jeg. Lykke til med innsett ☀️
Jeg satt inn forrige uke på slimhinne under 6. så langt går det bra..

Lykke til i dag:wav

Åå, tusen takk!! :Heartred

Og nå er jeg så glad, fordiiiiii

Nå er jeg RUGER !! :chicken::Heartred :happy093.:excited001:dance011

Føles veldig bra! Nå skal jeg kose meg og fokusere på positive tanker de neste ukene! 16(!!) dager til testdato, det skulle ikke vært lov! :hilarious: Får se hvor lenge jeg holder ut..

De to gangene jeg har blitt gravid tidligere har jeg faktisk sett det på hvilepulsen også, så kan jo følge litt med på den, det stilner testetrangen litt! Men såklart, jeg har jo lyst til å teste I DAG! :wacky: Men det skal jeg ikke altså.

Okei, kosemeg-tiden starter nå med en kokosbolle! :hilarious: Kom igjeeeeeeen kroppen!!!:happy093

Gratulerer som ruger! Håper egget sitter helt til mål :)

Back
Topp