G
Gjest_fra_vest
Guest
Har du spurt Frøyaklinikken om slimhinne? Har ikke de en del tips for hvordan den kan vokse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig melding å få Vet du, jeg aner ikke hvor fort sånne slimhinner vokser. Jeg vet generelt litt for lite om hvordan kroppen fungerer, og hva som er bra eller dårlig. Jeg håper for din del at slimhinnen vokser som den skal, og du får innsett.
Er det i naturlig syklus?
Hørt at slimhinnen vokser 2,2 mm hver andre dag, så den kan gå det altså Varierer nok, men det er i hvert fall snittet
Har du spurt Frøyaklinikken om slimhinne? Har ikke de en del tips for hvordan den kan vokse?
Så rart om de skal kreve 8 mm, vet du hvorfor? 7 mm er jo liksom den magiske grensen hos de fleste andre.
De tre siste gangene jeg har blitt gravid har det vært på slimhinner hhv 6,2, 6,4 og 6,6 mm st Olavs har latt meg sette inn så lenge jeg er over 6 mm ca.
Ånei, så kjedelig. Er du sikker på at det ikke går an å prøve likevel? Siden på St. Olav setter inn på alt over 6 mmInnsett #6 - CD14 - UL-kontroll #2
Slimhinnen var fortsatt 6,5mm, så da blir nok forsøket avbrutt! Er så skuffet, føler det aldri går min vei..
Så da får jeg vel prøve styrt syklus neste gang igjen.. Får høre hva Porsgrunn sier ila dagen.
Åååå, seriøøøøst!!?
Ånei, så kjedelig. Er du sikker på at det ikke går an å prøve likevel? Siden på St. Olav setter inn på alt over 6 mm
Guri, berg- og dalbane-livet med IVF altså Ser det kanskje kan bli innsett likevel - og kan ikke helt se problemet annet enn at de ikke evt ønsker å «bruke opp» en blasto på en potensiell litt tynn slimhinne? Men mange blir jo gravide med den str. Håper på good news ved positiv test jegInnsett #6 - CD14 - UL-kontroll #2
Slimhinnen var fortsatt 6,5mm, så da blir nok forsøket avbrutt! Er så skuffet, føler det aldri går min vei..
Så da får jeg vel prøve styrt syklus neste gang igjen.. Får høre hva Porsgrunn sier ila dagen.
Åååå, seriøøøøst!!?
Så bra. Da et det fremdeles håp denne syklusen også tenker jeg Krysser fingrene for at den vokser masse fremoverFikk melding fra dem nå, står at jeg skal fortsette med eggløsningstester og si fra når den er positiv! Så da er det kanskje håp allikevel? Evt om jeg må sjekke én gang til i starten av neste uke..?! Ikke vet jeg, nå får jeg bare se hva som skjer..
Men de har ikke avbrutt ennå hvertfall! Håper noe magisk skjer med den forbaska slimhinnen
Snakket med Porsgrunn i dag, og jeg får innsett på tirsdag!!
Ble veldig veldig glad!! Føler vi gjør så mye nytt og spennende denne syklusen, så er digg med et innsett! Spiser anti-inflammatorisk kost, går til akupunktur, går på antibiotika (ferdig før innsett altså). Nå skal jeg begynne på Cyclogest på søndag, og så blir det kjøretur til Porsgrunn på tirsdag! Hurra!!
Ble veldig veldig glad!! Føler vi gjør så mye nytt og spennende denne syklusen, så er digg med et innsett! Spiser anti-inflammatorisk kost, går til akupunktur, går på antibiotika (ferdig før innsett altså). Nå skal jeg begynne på Cyclogest på søndag, og så blir det kjøretur til Porsgrunn på tirsdag! Hurra!!
Lykke til i dag
Åååå jippi! Nå krysses alt som krysses kan her altså!
❤
Gratulerer som ruger! Håper egget sitter helt til mål