Lille Mille
Gift med forumet
ORIGINAL: *Bobbo*
Ååååå himmel, er så spent på dine vegne snuppa.
Har en super go'følelse for deg.
Åh, så god du er [;)] Tusen takk vennen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ivara
Signerer denne snuppa! Jeg har troen på MiniMille [;)]
ORIGINAL: fruit
Vennen... Helt i orden at du får ut følelsene dine, vi har eller skal alle få kjenne på følelsene i denne karusellen. Både oppturer og nedturer.
Viss det hjelper noe heier jeg fortsatt like sterkt videre! Dette ER deres tur, og jeg tror og håper disse murringene skkylles noe helt annet. Husk det, er mange som blir innlagt pga magesmerter som finner ut på sykehuset at grunnen er en liten, fin baby i magen! [:)]
Vet ikke hva annet jeg skal si, velger derfor å sende over en STOR klem til Millen vår!
Skulle så ønske jeg klarte å holde motet oppe, men det er så himla vanskelig 

ORIGINAL: ElinR
heier på deg jeg også snuppa!! vet inderlig åssen d føles når d nærmer seg testing eller tr, forferdelig berg og dalbane følelser, og d er vanlig at de neg følelsene dominerer. få d ut du, vi er mange som heier på deg, du er ikke alene uansett om du får pos eller neg test til fredag, krysser virkelig alt for deg!!!!!!!!![;)]

Er veldig fint å vite at jeg har noen "bak" meg uansett hva resultatet blir.ORIGINAL: Nesing
Vennen da [:(]! Ville du byttet ut mannen din dersom han hadde hatt dårlig/manglende sædceller? Nope, det ville du nemlig ikke gjort. Din mann tenker nøyaktig det samme i forhold til deg. Dine problemer er slett ikke uoverkommelige i forhold til at dere skal få oppfylt drømmen. Stol på det og forsøk å legge bort disse triste og vonde tankene. Forstår selvsagt at du kan tenke sånn, også fordi du er midt oppe i et hormonkaos de lux, men sannheten er at det like gjerne kunne vært en omvendt situasjon. Om mannen din hadde vært problemet, hadde du støtte ham fullt ut og aldri bebreidet ham. "Feilene" er jo uansett ikke selvforskyldte og ingen av oss ønsker da å ha disse "feilene". Sånn er det bare og HELDIGVIS finnes det god hjelp å få for at ønsket om en egenprodusert baby skal bli oppfylt. Hvorvidt det klaffer på første forsøk eller ei, gjenstår å se. Jeg krysser febrilsk alt jeg har for deg fremdeles og vet at de smertene du har like gjerne kan skyldes en spire som at mensen er på vei. Det er knalltøft dette gamet, dessverre, men du er også en knalltøff dame som klarer dette sammen med mannen din. Dette handler om DERE som står sammen i en spennende og nervepirrende prosess. Ingen har mer eller mindre skyld enn den andre. Sammen skal dere også oppnå ønsket om et barn. Håper det skjer i dette første forsøket, men lover deg at om det ikke har klaffet denne gangen skal du få lov å banne og sverte, samt gråte, så mye du vil til oss her inne. Mange av jentene har vært igjennom det flere ganger og ingen av oss er ukjente med de følelsene som kommer når testen er negativ...... Derfor, forbered deg på å ta en test på fredag som vi alle håper skal være pos. Du bør faktisk teste selv om du skulle få blødninger. Jeg ble i hvert fall fortalt det ettersom det er en del som har blødninger selv når de er gravide. Håper jo selvsagt blødningen ikke skal dukke opp og krysser fingre og tær nettopp for det!
Ta godt vare på deg selv, kjære Lille Mille! [:)][:)]