* Baby makin' project *

ORIGINAL: *Bobbo*

Ååååå himmel, er så spent på dine vegne snuppa.
Har en super go'følelse for deg.

Åh, så god du er [;)] Tusen takk vennen!

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: *Bobbo*

Ååååå himmel, er så spent på dine vegne snuppa.
Har en super go'følelse for deg.

Signerer denne snuppa! Jeg har troen på MiniMille [;)]

Satser på at dere vet hva dere snakker om [;)] Hihi.. MiniMille er i så fall veldig ønsket [:D]

Ja nå spørs det [:(] Har så vondt nå at jeg tror jeg må ta paracet [:(] Mensen er nok her før jeg vet ordet av det nå [:(] Uff.. jeg er så lei meg, hadde jo håpt på noe helt annet, men nei - livet er driiit urettferdig [:@] Og jeg er forbanna nå kjenner jeg! Blir ikke noe kjøp av noe test i dag allikevel.. orker ikke..

Hva er det jeg har gjort for å "fortjene" det her? Hvorfor blir det aldri vår tur? [:(] Ja jeg vet at det her bare er 1 forsøk, men det gjør vanvittig vondt [:(] Og jeg har hele tiden vært forberedt på det her, men allikevel.. Har en følelse i kroppen som sier at vi aldri kommer til å få egenfødte barn [:(] Og det er en vondt følelse! Jeg orker ikke det her jeg [:(] Også er "alt" min feil, det er jo null problem med mannen min - og hadde han vært smart så hadde han valgt en annen enn meg som kan gi han det han ønsker seg uten noe problem [:(] Har dårlig samvittighet overfor han, og familien hans som det er så lett for å bli gravide. Rist på buksa så sitter du der tjukk og klar liksom [:(] Min kjære sier jo at VI er sammen om dette, men jeg kan ikke noe for at jeg tenker sånn... [:(]

Wrææææææææææl! [:@] Ja dere syns sikkert jeg er tåpelig nå.. men måtte lufte tankene mine en plass. Og ja, jeg er i ordentlig PMS humør [:@]

Gruer meg skikkelig til å sette crinonen i kveld - det kommer sikkert med noe helt annet ut også... [:(]

Vennen... Helt i orden at du får ut følelsene dine, vi har eller skal alle få kjenne på følelsene i denne karusellen. Både oppturer og nedturer.

Viss det hjelper noe heier jeg fortsatt like sterkt videre! Dette ER deres tur, og jeg tror og håper disse murringene skkylles noe helt annet. Husk det, er mange som blir innlagt pga magesmerter som finner ut på sykehuset at grunnen er en liten, fin baby i magen! [:)]

Vet ikke hva annet jeg skal si, velger derfor å sende over en STOR klem til Millen vår!

ORIGINAL: fruit

Vennen... Helt i orden at du får ut følelsene dine, vi har eller skal alle få kjenne på følelsene i denne karusellen. Både oppturer og nedturer.

Viss det hjelper noe heier jeg fortsatt like sterkt videre! Dette ER deres tur, og jeg tror og håper disse murringene skkylles noe helt annet. Husk det, er mange som blir innlagt pga magesmerter som finner ut på sykehuset at grunnen er en liten, fin baby i magen! [:)]

Vet ikke hva annet jeg skal si, velger derfor å sende over en STOR klem til Millen vår!

Nå fikk du meg til å gråte fruit Skulle så ønske jeg klarte å holde motet oppe, men det er så himla vanskelig
Men tusen takk for at du fortsetter å heie på meg, det betyr mye

ORIGINAL: ElinR

heier på deg jeg også snuppa!! vet inderlig åssen d føles når d nærmer seg testing eller tr, forferdelig berg og dalbane følelser, og d er vanlig at de neg følelsene dominerer. få d ut du, vi er mange som heier på deg, du er ikke alene uansett om du får pos eller neg test til fredag, krysser virkelig alt for deg!!!!!!!!![;)]

Takk Elin for kryssing og heiing

Jeg blir bare mer og mer imponert over de som går gjennom dette gang på gang jeg. Det er jo så vondt følelsesmessig Er veldig fint å vite at jeg har noen "bak" meg uansett hva resultatet blir.
Men må man teste hvis man får mensen? Er det noen vits? [8|]

Neeeeeeeeeeeeeei det skal ikke være tanta som er i annmasj!!!!! Det skal være en liten der som spirer og gror[:)][:)][:)][:)] Uff ja disse følelsene er ikke lett å styre, men få de ut du Lille Mille...Vi er her for deg vet du[:)][:)][:)] Skjønner godt disse tankene om at mannen din burde finne seg en som kan gi ham barn, men det er jeg helt sikker på at han ikke tenker.... Her er det mannen min som er "problemet" og kunne ALDRI ALDRI falle meg inn å bytte han ut mot en annen med bedre svømmere for å si det sånn[:D][:D][:D] Som mannen din og sier dette er vi sammen om[:)][:)] Jeg heier på deg jeg!!!!!!

ORIGINAL: Nesing

Vennen da [:(]! Ville du byttet ut mannen din dersom han hadde hatt dårlig/manglende sædceller? Nope, det ville du nemlig ikke gjort. Din mann tenker nøyaktig det samme i forhold til deg. Dine problemer er slett ikke uoverkommelige i forhold til at dere skal få oppfylt drømmen. Stol på det og forsøk å legge bort disse triste og vonde tankene. Forstår selvsagt at du kan tenke sånn, også fordi du er midt oppe i et hormonkaos de lux, men sannheten er at det like gjerne kunne vært en omvendt situasjon. Om mannen din hadde vært problemet, hadde du støtte ham fullt ut og aldri bebreidet ham. "Feilene" er jo uansett ikke selvforskyldte og ingen av oss ønsker da å ha disse "feilene". Sånn er det bare og HELDIGVIS finnes det god hjelp å få for at ønsket om en egenprodusert baby skal bli oppfylt. Hvorvidt det klaffer på første forsøk eller ei, gjenstår å se. Jeg krysser febrilsk alt jeg har for deg fremdeles og vet at de smertene du har like gjerne kan skyldes en spire som at mensen er på vei. Det er knalltøft dette gamet, dessverre, men du er også en knalltøff dame som klarer dette sammen med mannen din. Dette handler om DERE som står sammen i en spennende og nervepirrende prosess. Ingen har mer eller mindre skyld enn den andre. Sammen skal dere også oppnå ønsket om et barn. Håper det skjer i dette første forsøket, men lover deg at om det ikke har klaffet denne gangen skal du få lov å banne og sverte, samt gråte, så mye du vil til oss her inne. Mange av jentene har vært igjennom det flere ganger og ingen av oss er ukjente med de følelsene som kommer når testen er negativ...... Derfor, forbered deg på å ta en test på fredag som vi alle håper skal være pos. Du bør faktisk teste selv om du skulle få blødninger. Jeg ble i hvert fall fortalt det ettersom det er en del som har blødninger selv når de er gravide. Håper jo selvsagt blødningen ikke skal dukke opp og krysser fingre og tær nettopp for det !

Ta godt vare på deg selv, kjære Lille Mille! [:)][:)] 

Amen!
Fullstendig enig i det vår kjære Nesing skriver her. Skjønner at hormoner og tanker løper løpsk nå, og det er veldig forståelig i den situasjonen du er nå med testdagen så nært. Men tenk på hva du hadde i signaturen din før... Tenk positive tanker[:)] Ja jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men det er ikke så mye å gjøre nå egentlig før dere får svaret på fredag. Først da vet man jo hva fremtiden bringer, og jeg har en så god magefølelse på at det blir søvnløse netter på deg fra sånn ca juni neste år[:D]

Tusen takk fruit, ElinR, Randålf, Nesing og *blomsterpia* [:)] *Litt små flau over utblåsningen min i går* [&:] Men skylder på hormonene jeg [;)]

Ville selvsagt aldri byttet bort min kjære om det var han som hadde "feilen" liggende hos seg, og det sier han jo hele tiden til meg også.. Men redselen er jo der for at han og andre allikevel tenker sånn. [&:] Uff.. nei, dette er man to om - heldigvis! [:)]

I dag skal jeg heldigvis gjøre noe, drar til mamma som har fri fra jobb. Så slipper timene å gå så sent - også får mensen bare komme hvis det er det den vil. Kan ikke sitte og vente på den heller liksom - skjer det så skjer det.

Takk for alle gode og veldig sanne ord jenter. Hva skulle jeg gjort uten dere? [;)]

uff får helt vondt av deg[:(][:(][:(]signerer alt det de andre jentene har skrevet.du må ikke gi opp snuppa[;)]klem

Ikke gi opp vennen min[:(]Vet dette er knall tøft,det er det verste med hele prossessen!
kos deg i dag og prøv og slapp av[:)]

Kos deg masse med mamma'n din i dag[:)]
Det er veldig godt å ha noe å gjøre i denne fasen ja, så slipper man å vente og vente og tenke og tenke. Du tester i morgen tidlig?

Tusen takk snupper [:)] Ja jeg må jo teste i morgen, men jeg har ikke noe lyst [:(] Får se å kjøpe meg en test i dag da kanskje - snakk om å utsette det til siste liten. Nå er det jo veldig mange timer til i morgen, så plutselig er nok tanta her og viser sitt sanne jeg [:@] Men, men... I'm a surviver [8D]

Er så godt å ha dere å snakke med nå, for det er farlig for meg å gå med alle disse tankene i hodet uten å få luftet ut litt innimellom. Blir jo helt loco av det her [8D]

Jeg hadde heller ikke lyst til å teste[;)] Men plutselig kom en følelse av at NÅ var tiden inne for en test. Men oh my god jeg var nervevrak, men det har jeg jo fortalt før[:D] Kjøpe en test du, for om ikke tanta kommer i dag (og hvorfor skal hun det egentlig), så må du jo teste i morgen. Eller du kan bare la være, og vente noen uker til sånn at du aldri trenger å ta testen men heller se på magen din at den vokser[:D]

Vi er her for deg vettu om du trenger å lufte hodet ditt[:)]

LYKKE TIL MED TESTINGA IMORRA Jeg krysser alt som kan krysses for en positiv test

Det er det du skal få!!!!

Masse masse lykke til med testing vennen[:D][:D]
Dette er spennende,krysser alt for deg[:)]

Lykke til med testingen i morgen!
Krysser d som krysses kan for at du står med en positiv test i handa i mårra 

Lykke til med testing[:)][:)][:)]

Lykke til med testing! Her krysses alt. Er såååå spennende!!

Back
Topp