* Baby makin' project *

Krysser alt som krysses kan for eggene dine snuppa.
Ikke lenge igjen nå før du vet.

Nå er det ikke lenge til du får vite resultatet snuppa!! Krysser fingrene for deg her!! Også må du og mannen nyte piknikken i det flotte været idag![:D][:D]

Sååå spent!! [:)]

Takk for at dere har vært her inne og hilst på jenter [;)]

For å si det sånn; Dette har vært en grusom dag! Før jeg ringte begynte jeg å tute - klarte ikke holde tårene tilbake [:(] Livredd for resultatet... Og mannen min sa at jeg måtte ringe...

Tok noen minutter før jeg klarte å ringe. Resulatet er:
2 egg som ikke var som de skulle (begynte umiddelbart med celledeling) [:(]
4 egg de ikke kunne si noe om enda [:(]
2 egg som var befruktet [:)]

Kjenner jeg må ta meg sammen - begynner å gå sakte men sikkert inn i min egen lille mørke verden igjen. Orker ikke ny depresjon nå altså [:(] Skjerp deg Lille Mille! Fyyy! Tenk positivt! [:D] Trallalalala.. jeg er så glad [8D]

To egg som er befruktet er jo kjempebra Lille Mille!!
Trenger jo strengt tatt bare 1 vet du! [;)]

Dette skal nok gå veien vet du... Heier på dere!! [:)]
Tenk, i morgen er du RUGER!!

Ja det er sant. Det trengs bare 1 egg [:)] Du har helt rett! Håper det blir noe å ruge på i morgen! [;)]

Tusen takk! Du har et fantastisk resultat i magen din Serene! [:D] Og det unner jeg deg så! Tenk 19 uker i dag jo [:D] 1 uke til så er du halvveis! Det må feires snuppa [:D]

Søte Serene! [;)] Får håpe du har rett.. det hadde iallefall ikke vært meg i mot [;)]

Lykke til med innsett imorgen[:)] Tenker du blir ruger på 2 gullegg jeg[:D]

Takk snoopy'n min [:)] Jeg SKAL ha innsett i morgen, sånn er det bare! Bom Basta! Så nå må eggene gjøre jobben sin over natta altså [;)]

Kjære snuppa mi, 2 egg er jo 1 mer enn du behøver[;)]
Men altså, jeg skjønner skuffelsen din - jeg følte det på samme måte da vi også "bare" fikk 2 befruktede egg. Men mye kan skje i løpet av natten! Vi fikk ett egg som hadde delt seg over natten før innsett, så vi endte opp med 3 befruktede totalt. Og resultatet ser du jo[:)] Vi fikk ingen på frys da, for på UNN dyrker de i 5 dager og den 5.dagen var en søndag og da var det ingen på jobb[:@]
Du må ikke sove med negative tanker i natt, se bare i signaturen din - og følg det som står der. Viktig at du er positiv[:)] Skal tenke veldig på dere i morgen, tenk du er ruger da! Og DET er verdens merkeligste følelse, å gå rundt å vite at det er ett befrukta egg inni deg[:D]

Takk *blomsterpia* [;)] Skal legge meg snart og da skal jeg tenke gode tanker og drømme fine drømmer [:)] Også håpe jeg kan følge dine fotspor [;)]

Kjedelig at 5 dagen havnet på en søndag da [:@] Det var jo dårlig gjort at de ikke fryste ned egget dagen før egentlig.. men men.. nå har dere lille Oda hos dere [;)] Og det er det som er det viktige [:D]

Sove godt snuppa!

I dag er den store dagen snuppa! Nå blir du snart RUGER!!![:D][:D] godt å se du har fått opp humøret litt! Når skal dere til innsett?

Tenker på deg vennen, dette går som en drøm!

tullemor79: Vi skal være der 12.45 [:)] Har gått rundt med en stor klump i magen siden klokka 07.00 i dag [:(] Var så redd de skulle ringe med dårlige nyheter.. så da ringte jeg like gjerne selv jeg, gjorde det akkurat. [:)] Bedre å gjøre det enn å gå med en vond følelse i kroppen, ikke sant? Sykepleieren sa at de burde ha ringt innen nå hvis noe var galt, så det var nok bare å komme til avtalt tid [:D] Gjett om skuldrene mine sank nå da? Til de grader! Da blir jeg faktisk ruger i dag da! [:D] Det hadde jeg ikke trodd!

Serene: God helg til deg også snuppa!

Hurra snuppa!!! Så bra vennen!! Nå ble jeg utrolig glad på dine vegne!![:D][:D] og har du ikke noe å gjøre i dag er det bare å ta en tur hit og lage kort eller skravle!!

Er så spent! Masse masse lykke til lille mille!! [;)]

Tusen takk jenter Jeg kan ikke tro at vi faktisk kom helt frem til innsetting! Er så lettet nå [:D] Det var visst 5 av eggene som hadde blitt befruktet, men 2 av dem falt bort i dag - den ene med for mye arvestoff og den andre stoppet bare opp. Men er glad det var 3 bra igjen!

Jeg er ruger!! [:D] Tjoho! [:D]

Fant ut under innsettingen at jeg har en sving på livmorsåpningen.. så legen måtte trenge igjennom et mindre "rør" enn vanlig.. AU! Det var vondt!! Kanskje det er derfor vi ikke har lykkes selv også? [8|] Kanskje det er vanskelig for soldatene å komme igjennom der? Hmm.. who knows.. [8D] Nå får vi hjelp så det spiller ingen rolle! [:)]

Hurra for deg, superrugeren!!! Er så glad på dine vegne vennen, nå skal det blir baby på dere!![:D][:D][:D] Har visst en sving på livmorhalsen jeg også, kanskje det er derfor vi må ha hjelp ja[8|]

Nu vel, la det skjemme bort og nyt rugedagene!!!![:)]

Back
Topp