* Baby makin' project *

Du skulle bare visst hvor spent jeg er på dette, føler meg helt hyper innvendig[:D]
Spennende med uttak, jeg var helt nervevrak om morran før vi skulle. Var livredd for at det skulle gjøre vondt, at det ikke var innhold i eggposene osv. Du har sikkert samme tankene, er vel ikke så unormalt det.
Etter gubben hadde vært inne å levert boksen sin satt vi i kaféen på sykehuset og ventet en time på timen vår, da var det mixmaster i magen min da! Men jeg ble litt mere avslappet da de tablettene jeg skulle ta på forhånd begynte å virke. Fås skikkelig flashback til tanker og følelser nå når jeg setter meg inn i din situasjon[:)] 
Gleder meg så til å lese oppdatering i morgen, og krysser alt jeg har for at det er verdens flotteste egg som kommer ut[:)]

Tusen takk ElinR og jente80 [:D] Håper dere har rett [;)] Søte og snille dere er Er veldig spent altså!

Du er morsom du *blomsterpia* [;)] Kanskje du skulle dratt på en innvendig Ul hvis du er så hyper innvendig [8D] Kanskje de kan finne ut hvorfor [8D] Hihi..
Er så morsomt å høre du fortelle hvordan det var for deg, for det kan ikke være mer likt hvordan jeg har det akkurat nå [;)] Utrolig! Takk for at du følger med, det betyr mye [;)] Klemme på!

I dag var jeg altså hos akupunktøren [:)] Satte flere nåler i dag, 5 på bena - 7 i magen - 1 på hånden. Så skal jeg tilbake på fredag, forhåpentligvis etter at vi har satt inn 1 egg, men skal dit uansett om det blir innsett eller ikke.. Håper jeg kommer så langt som å bli ruger. Det hadde vært fantastisk! [:)] Men kan jo være at det ikke blir sånn, greit å være forberedt syns jeg. Men håpet kan ingen ta bort [:)]

Ellers så har vi vært på tur i skogen i mange timer i dag. Deilig å gjøre noe sånn at det ikke bare blir venting liksom. Men nå begynner nedtelligen til uttak - 16 og 1/2 time igjen!!

ORIGINAL: Lille Mille

Du er morsom du *blomsterpia* [;)] Kanskje du skulle dratt på en innvendig Ul hvis du er så hyper innvendig [8D] Kanskje de kan finne ut hvorfor [8D] Hihi..
Er så morsomt å høre du fortelle hvordan det var for deg, for det kan ikke være mer likt hvordan jeg har det akkurat nå [;)] Utrolig! Takk for at du følger med, det betyr mye [;)] Klemme på!

Hehehe, var på en innvendig ul for 3 uker siden jeg[:D] 
Fikk en guidet rundtur i livmor og eggstokker av overlegen, og det var mange follikler fylt med hyperaktivitet på Lille Mille's vegne[:D]
Vet ikke om jeg har fortalt det, men legene hadde faktisk glemt igjen en klump med sånn gasbind når de sydde meg etter fødselen... Så den oppdaget jeg i allefall for 3 uker siden, over 7 uker etter fødselen... Fikk dratt den ut selv men måtte på føden for GU, sånne ting som ligger oppi der kan jo gjøre stor skade... Men alt var ok heldigvis, men satan om det ikke hadde vært det for å si det mildt...

Regner med dagene deres fremover blir helt like de vi hadde for ganske nøyaktig 11 mnd siden.
Vil tro du gruer deg bittelitt til uttaket, men jeg syntes faktisk det vondeste var når de sprøytet petidinen inn i armen for at jeg skulle bli avslappet osv. Det sved skikkelig[:D] Så uttaket gikk som en drøm, bare litt ubehagelig på slutten når de tømte de siste posene av en eller annen grunn. Men jeg husker jeg lå å tenkte at om alt går bra må jeg jo gjennom en fødsel og det er nok værre enn dette uansett[:D]

Klart jeg følger med superMille'n min[:)] Stor klem fra meg og Oda[:)]

ORIGINAL: Serene

Ønsker deg masse lykke til på uttak i morgen lille mille[:D]
håper du får mange flotte egg i morgen[;)]
krysser fingrene for deg XXX

Tusen takk kjære Serene [;)] Takk for at du krysser fingrene for meg - det setter jeg veldig stor pris på [:D]

ORIGINAL: *blomsterpia*

ORIGINAL: Lille Mille

Hehehe, var på en innvendig ul for 3 uker siden jeg[:D] 
Fikk en guidet rundtur i livmor og eggstokker av overlegen, og det var mange follikler fylt med hyperaktivitet på Lille Mille's vegne[:D]
Vet ikke om jeg har fortalt det, men legene hadde faktisk glemt igjen en klump med sånn gasbind når de sydde meg etter fødselen... Så den oppdaget jeg i allefall for 3 uker siden, over 7 uker etter fødselen... Fikk dratt den ut selv men måtte på føden for GU, sånne ting som ligger oppi der kan jo gjøre stor skade... Men alt var ok heldigvis, men satan om det ikke hadde vært det for å si det mildt...

Regner med dagene deres fremover blir helt like de vi hadde for ganske nøyaktig 11 mnd siden.
Vil tro du gruer deg bittelitt til uttaket, men jeg syntes faktisk det vondeste var når de sprøytet petidinen inn i armen for at jeg skulle bli avslappet osv. Det sved skikkelig[:D] Så uttaket gikk som en drøm, bare litt ubehagelig på slutten når de tømte de siste posene av en eller annen grunn. Men jeg husker jeg lå å tenkte at om alt går bra må jeg jo gjennom en fødsel og det er nok værre enn dette uansett[:D]

Klart jeg følger med superMille'n min[:)] Stor klem fra meg og Oda[:)]

Takk for klemmen fra deg og Oda [:)] Goooooood den [;)] Knusekos!

Overlever nok morgendagen.. håper det iallefall [8D] Skal gå bra! Det eneste jeg ikke overlever er om ALLE eggposene er tomme [:(] Men får håpe det finnes et par der inne iallefall [:)]

Satser på å kunne følge i dine fotspor jeg *blomsterpia*n min [;)]

Uff.. ikke noen hyggelig opplevelse det du måtte gjennom der da snuppa [:(] Men godt at alt så bra ut etterpå, skulle bare mangle syns jeg, hvis ikke hadde det blitt bråk [:@]

Tenker på deg millemor[:)][:)]Lykke til på uttak,venter spent på oppdatering[;)]

Masse masse lykke til i dag og gleder meg til oppdatering[:)][:)][:)] Dette kommer til å gå helt supert skal du se[:)][:)]

Da er uttaket overstått [:)] Det var egg i alle 8 eggposene! [:D] Jeg som var redd det ikke skulle være noen fikk faktisk ut 8 egg [:D] Er fornøyd jeg - bedre det enn ingen [:)]

Syns egentlig det verste med hele greiene er å få vite resultatet i morgen [:(] Tenk om ingen blir befruktet da... Nå var heldigvis soldatene til mannen i fin form også [:)]

Etter 11.00 i morgen ringer vi for å høre hvordan det har gått, kryss fingrene for oss da jenter [:)]

Syns egentlig det gikk veldig bra [:D] Litt vondt var det jo, men ikke sånn veldig. Litt stikking her og der. Men takket være helt fantastiske sykepleiere og den beste legen så følte jeg meg godt tatt vare på [:D] All ære til staben i Porsgrunn!

I kveld skal jeg ta crinone for første gang [&:] Skal sette 2 i kveld - betyr det at jeg skal ta begge 2 samtidig? [8|]

8 egg er jo supert da Lille Mille[:)][:)][:)] Krysser alt jeg har for massebefrukning til i morgen. Dette kommer til å gå strålende

Grattis snuppa <3
dette skal gå bra :D

Den crinone staven ja.. hmmm. skal ta begge to samtidig da ja...
fikk i allefall jeg beskjed om...

klemmepå :) <3

RETTELSE...

man skal ikke ha dem inn samtidig,men etter hverandre :) først den ene så den andre ;)

Tusen takk jenter [:D] Hjertet dunker litt ekstra når jeg tenker på morgendagen altså.. [8|][:(][:)] Vet ikke hva jeg skal tørre å håpe på liksom, eller om jeg skal håpe noe som helst i det hele tatt...

Tror det er mannen som får ta den telefonen.. jeg kommer ikke til å klare det tror jeg. Vil ikke vite!

Sånn.. da er til og med 2 Crinoner tatt [:)] Tok meg faktisk en rusle tur rundt i gata her - deilig med litt frisk luft [:)] Og så lenge paracepten fungerer så gjør det ikke noe vondt [:D]

For en piiiine dette er! Har egentlig ikke lyst til å få vite noe i morgen jeg [&:] Uff.. det er ikke moro! Men vi får se.. Håper jeg får sove godt i natt iallefall.. 14 timer til vi kan ringe!

ORIGINAL: ElinR

ja er ikke de crinonene herlige[8D]

Ja de var jaggu "YAMMY" [8D] 

Hun seksjonlederen på sykehuset fortalte oss at det som kunne komme ut ville ligne på gammel cottage cheese [:'(] Fysj! Men greit å være forberedt - kanskje legge det på brødskiva?! [8D] Æææsj! Nå var jeg kvalm! [:'(]

Nei fysj! Jeg angrer på at jeg sa det [:'(] På en kjeks i stedet [8D] 

Ok.. jeg kjenner jeg har litt barnslig humor nå [8D] Litt sånn bæsj, tiss, promp.. men sånn er det [:D] Er lov å fleipe litt når man er trøtt! ZzzZzZZzz... znork! Godt at du er med på spøken Serene [;)]

Nå er det ikke lenge igjen[:D] Jeg er sikkert like spent som deg[:D]

Noen som forresten vet hva som er forskjellen på Crinone og Progestan, sånn rent medisinsk?
Jeg gikk på progestan, puttet en sånn kule oppi morra, ettermiddag og kveld tror jeg det var - men det kom aldri noe rester ut[:)]

Krysser alt jeg har for eggene dine i dag[:)][:)][:)] Jeg drar på kurs på jobben, så får ikke titte innom deg før i kveld[8|] Men dette skal nok gå så fint også uten meg[8D][:D]

Back
Topp