* Baby makin' project *

tullemor79: Ja du fikk da noen egg du, og 2 av de har jo tatt plass i magen din og holder på å vokse og gro seg stor! [:D] Fantastisk!

snuppis!: God helg til deg også snuppa! På mandag kan du ringe Riksen [:D] Hurra hurra hurra! [:D]

fruit: Bra at søsteren din er hjelpsom da [:)] Og spesielt moro er det når hun er like gira som deg selv! Fikk blomster og kort hjem på døra av min søster i går hvor hun fortalte at hun er veldig spent på de kommende ukene for oss [:D] Godt å ha familie som bryr seg [:)]

*blomsterpia*: Godt å høre at det ikke bare er min mann som er sånn. [;)] Vi kan vel kanskje ikke forvente at de skal gjøre alt vi vil, vi er jo ikke "skrudd" sammen på samme måte som mannfolka tydeligvis [8D]

Ivara: Takk for at du er innom [;)] Det er alltid hyggelig å få melding av deg [:D] Regner ikke med å kjenne noe særlig jeg altså - iallefall ikke før etter vi har vært på UL og fått vite om vi må heve dosen litt. Etter det håper jeg det blir fart på sakene [8D]

I dag er det sprøyte dag 4 [:D] Jeg lever fremdeles [:D] Hihihi... Jeg klarer ikke helt forstå det vi nå er igjennom, det er nesten litt uvirkelig [8|] Vi er faktisk halvveis i vårt første IVF forsøk!! Merkelige greier! [&:] Og skjønner liksom ikke helt at det kanskje er min tur til å ruge om litt over en uke kanskje... [8|] Kan det stemme liksom?

Det er også 4 dager til UL kontroll! [:D] Det blir iallefall spennende og nervepirrende [&:] Tenk om, tenk om, tenk om...

Dette her er utrolig spennende altså[:D][:D][:D] På dag 4 med sprøyter alt, dette går jo kjempefort[:)][:)][:)]Gleder meg til oppdatering etter UL[:)][:)][:)] Dette skal det bli en baby av, dermed basta!!!![:D]

Tenk, det er bare 3 dager igjen til du skal på UL vennen!![:D] gleder meg stort til å få oppdatering på hvordan det går, er sikker på at det ikke er lenge til du er ruger og babymakingmachine...[8D]

ElinR: Ja tenk om EL sprøyta kan settes noen dager etter UL [:D] Det hadde vært supert! Regner med noen dager ekstra med høyere dose, men etter det håper jeg alt er klappet og klart! [;)]

Randålf: Håper det blir baby ut av dette, og når du sier dermed basta så kan det vel ikke bli annet [8D] Hihihi.. Søte du! [:)]

tullemor79: Uff jeg gruer meg jeg.. tenk om det blir dårlige nyheter bare da..? [8|][:(] Håper på det beste, men forventer det verste. [&:] Kommer jeg så langt som å bli en babymakingmachine så er jeg veldig fornøyd! [:D] Nå er det bare 9 dager til du skal på UL!! Jeg gleder meg så til å få vite om det er en eller to der inne i magen din jeg [:)] Moro!

Da er 5 sprøyte satt iallefall [:)] I dag svei det litt mer enn hva de andre har gjort.. aue.. men det gikk fort over heldigvis. Lurer på om det skjer noe der inne jeg [8|] Får håpe det gjør det.. lurer på om jeg kjenner noe der nede, men det er kanskje bare inne i hodet mitt.. hmm [8|]

3 dager til første UL [:D] og 3 dager til dumme møtet med NAV [:'(]!

Sprøyte 6 overstått [:D] Hmm.. nå kommer tankene smygende.. Fungerer puregonen egentlig? [8|] Kanskje jeg ikke reagerer i det hele tatt? [8|] Uff... [:(] Jaja, 2 dager til kontroll - da får vi iallefall funnet ut om det skjer noe der inne i magen. [8|] Og hvis ikke så får vi vel beskjed om å øke dosen betraktelig kanskje...?

I dag skal vi til Oslo [;)] Men først skal jeg bake fylte horn og så skal jeg ned og stemme [:D] Dagen i dag er i boks! [:D]

Godt valg jenter! [;)]

Ha en knallers dag[:D] Tenk bare 2 dager til UL, det blir spennende. Ligger sikkert mange mange egg som bare venter på å komme ut[:)][:)] Snart er du ruger vettu vennen[;)]

Kjempespennende at det bare er 2 dager igjen til UL nå[:)][:)][:)] Bare så synd jeg er borte og ikke får med meg hva som skjer, men regner med du er ruger når jeg kommer hjem Masse masse lykke til og skal tenke masse på deg[:)][:)][:)][:)]

Tusen takk jenter [:)] Dere er så gode og snille dere!

Da er sprøyte 7 satt [:D] Og nå er ampullen så god som tom. Er litt i enden igjen, men det er umulig å få ut. Så i morgen starter jeg på 300 IE'n og er veldig spent på hvor mye vi må øke dosen til [8|] Sikkert mye, er veldig redd for at denne 100 IE dosen hver dag ikke har gjort noen ting [8|][:(] Uff, skremmende greier det her! Må sikkert kjøpe nok en ampulle med 300 eller 600 IE.....

Heldigvis så er UL tidlig i morgen, faktisk 08.45, så vi slipper og sitte og vente hele dagen. Greit å få vite det med en gang! Litt senere på dagen i morgen er det møte med NAV [:'(] Jaja, nå får man kanskje endelig beskjed om hvordan ting skal gå fremover, og det er litt deilig. Kan slippe ned skuldrene og puste ut etter møtet regner jeg med. Håper det iallefall [:)]

Det er fint vær ute!! [:D] Så det blir nok en god tur til Rustankollen om ikke lenge.. deilig! [:D]

Lykke til idag snuppa. [:)][:)][:)]
Gleder meg til oppdatering.

Tusen takk jenter [:)]

Da var første UL overstått [:)] Har satt opp dosen fra 100 IE til 125 IE, og skal på ny UL om 2 dager - altså fredag. Hun kunne se 5-6 eggposer på venstre side og 3 stk på høyre siden. 8-9 stk nå, og mulig det ble flere sa hun. Men de var foreløpig små, men hun hadde ikke forventet noe annet. De lå på 7 mm til 9 mm.

Uff jeg kjenner ikke noe til det her jeg [8|] Er dette gode nyheter, er det dårlige nyheter? Vet ikke hva jeg skal tro eller håpe på jeg [8|] Er litt skuffet over at de var så små, men har jo bare gått på puregon i 7 dager med lav dose så..... [&:] Forberedt på å sette opp dosen enda mer etter UL på fredag, for syns jeg får så lav dose hele tiden. Kan vi ikke bare kjøre på da [8D] Utålmodig! Hihihi...

Jaja, så nå er sprøyte nr 8 satt med ny dose, 125 IE. [:)] 2 dager til ny UL!

Hva kan jeg forvente fremover nå tro?

Det er jo fine nyheter det[:)] 
Superdupert, og det er nok enda flere egg og større egg på fredag skal du se. Er jo ennå noen dager til du skal sette EL-sprøyte, så det er jo bra de ikke var større enn de skulle nå. Må få god tid til å vokse seg store og fine vettu[:)]

Fremover nå kan du nok forvente at du er ruger før neste helg kommerHalleluja jeg er så spent på dette!!

ORIGINAL: *blomsterpia*

Superdupert, og det er nok enda flere egg og større egg på fredag skal du se. Er jo ennå noen dager til du skal sette EL-sprøyte, så det er jo bra de ikke var større enn de skulle nå. Må få god tid til å vokse seg store og fine vettu[:)]

Fremover nå kan du nok forvente at du er ruger før neste helg kommerHalleluja jeg er så spent på dette!!

Tror du det er fine nyheter *blomsterpia*? Er så redd de var for små, eller at det er for få jeg... [8|] Hvor mye er det vanlig at de vokser på 2 dager da tro? Hmm.. [8|] Og tenk om alle er tomme da [:(] Uff, uff.. dette er nervepirrende! Hva er normale størrelser etter de forskjellige dagene liksom?
Håper det er noen egg inne i eggposene iallefall, og håper vi kommer så langt som til innsetting, men har jo ingen garanti [8|] Satser på at du har rett *blomsterpia* [;)] Snille snuppa mi!

Dette kommer til å gå bra snuppa, de vet hva de gjør vettu[:D] Og eggposene skal vokse seg store og "sterke" nå, så blir de snart klare til uttak[:)] Tenk nå er du snart ruger[;)]

Tusen takk snoopy og Serene. Ja, vi får satse på at eggene som er der vokser seg store og sterke sånn at de er klar for befruktning kanskje ute i neste uke [:)] Får smøre meg med litt tålmodighetskrem mens vi venter på beskjed om uttak osv [:)]

Ojj...så spennende snuppa,dette skal du se går så bra[:D][:D]
Krysser fingrene for egga dine

ORIGINAL: Lille Mille

ORIGINAL: *blomsterpia*

Tror du det er fine nyheter *blomsterpia*? Er så redd de var for små, eller at det er for få jeg... [8|] Hvor mye er det vanlig at de vokser på 2 dager da tro? Hmm.. [8|] Og tenk om alle er tomme da [:(] Uff, uff.. dette er nervepirrende! Hva er normale størrelser etter de forskjellige dagene liksom?
Håper det er noen egg inne i eggposene iallefall, og håper vi kommer så langt som til innsetting, men har jo ingen garanti [8|] Satser på at du har rett *blomsterpia* [;)] Snille snuppa mi!

Så lenge hun ser egg der er det jo supre nyheter[:)] Husker ikke hvor mange egg jeg fikk, innbiller meg det var 14 egg og 9 av de som ble forsøkt befruktet. Tror jeg må bla i gamle tråder her inne så jeg husker sånne ting[:D] Men husk at dere har ett kjempegodt utgangspunkt med tanke på at det ikke feiler mannen noe, så du trenger bare ett gullegg[;)]

Dette kommer til å gå kjempebra snuppa!!! Bare slapp av og la hormonene gjøre sitt, skal se eggposene har blitt større innen fredag! Snart er du ruger vennen, og dere får en travel barnepass med tre stykk når vi har bryllup[8D][;)]

Sprøytedag 9 [:)] Andre dose med 125 IE er satt. Kan ikke skjønne at disse to dagene vil utgjøre noen forskjell for den nye UL'n i morgen [8|] Men det gjenstår vel å se [8|]

I dag er det endelig ny time hos akupunktøren!!  Har ikke vært der på en stund nå pga hun skulle bort i forrige uke. Men i dag er jeg klar for å stikkes igjen! [:D] Skal bli deilig faktisk, blir så rolig i kroppen etter jeg har vært der og blir mer optimist [:D] Kanskje nålene kan hjelpe eggene mine med å bli store og gode [:)] Hihi..

Ellers så skal jeg slappe av i dag [:)]

UL nr 2 er overstått. [:)] Var en viss forbedring i størrelse i dag og livmoren begynte å se bra ut [:)] Er litt lei meg for at det bare var 4 eggposer som var like store, mens det var maaaange som var mindre.. Uff [:(] Men det kan jo skje saker og ting innen mandag [:)] Legen sa at hun trodde dette ville bli veldig bra, får håpe hun har rett [8|]

Så dersom ting ser bra ut på UL'n på mandag - hva kan jeg forvente de kommende dagene da? [8|] Når kan man sette EL sprøyta osv? [8|]

Vi er iallefall nærmere nå enn noen gang!! Og forhåpentligvis så blir det uttak snart [:)]

Måtte på apoteket i stad for å kjøpe en ny 300 IE med puregon for å ha nok til over helga. Så nå har vi brukt rett over 7000,- på medisiner til dette forsøket... hittil iallefall.

Myyyye kan skje til mandag vet du[;)]
Om alt ser bra ut da kan det hende du får sette EL-sprøyta på kvelden. Og får uttak på onsdag og innsett på fredag kanskje. Krysser fingrene for at du slipper å gå så mye lenger før EL-sprøyta settes[:)]

Back
Topp