* Baby makin' project *

Jeg teller ned til stikking sammen med deg[:)] Hetetokter ja, det husker jeg[:D] Kanskje ikke så voldsomt som du, kan ikke huske jeg våknet klissvåt i allefall. De sokkene der var helt nydelige, litt av ett håndarbeidstalent du! Du får starte å ta i mot bestillinger[:)] 

Takk skal dere ha jenter! [:D] Har fått skikkelig dilla på strikking jeg nå altså - har gjort enda et par ferdige i str. 3-6 mnd [:)] Og nå har jeg kjøpt meg enda et mønster på et nytt babypledd, det er så nydelig og jeg gleder meg masse til å sette igang! Håper noen rundt meg får jente snart, siden teppet blir i ferskenfarge [:)]

Ja i dag er det siste dag med spray alene, i morgen får den jo puregon med på ferden videre [:)] Så nå er vi snart ordentlig i gang!! Håper jeg har noen egg i den ubrukelige kroppen min da, tenk om det er noen men ingen vil la seg befrukte.. [8|] Tenk om, tenk om, tenk om?! Uff.. håper iallefall det blir 3-4 stk totalt etter alt er overstått med uttak og befruktning.. *HÅPEHÅPEHÅPE*

I dag skal jeg rydde og vaske i heimen. For NÅ må det gjøres! Er så deilig å sette seg ned på kvelden når det skinner og og lukter godt i huset [:D] Det er kos det! Og da kan jeg sette meg ned med god samvittghet [:D]

Sitter og ser på tv2 nyhetskanalen nå faktisk, venter på dommen i kongo saken [8|] Hmm.. hur skal dette gå?

Ha en fin dag alle som titter innom! [;)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Nei ikke noe tenk om.... Dette skal gå som en drøm[:)][:)][:)]

Får håpe du har rett Randålf, men da skal du joine meg altså [;)] Nærmer seg oppstart nå!! For hver dag som går så er du jo enda en dag nærmere!! [:D] Blir så spennende!!

Ja jeg joiner deg gjerne jeg[:D][:D][:D] Kommer like bak og som jeg gleder meg[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

LYKKE TIL MED SPRØYTESTART IMORGEN SNUPPA

Dette blir spennende altså:)

Forstår deg godt, gruer meg litt til bruk av puregon om noen uker jeg og. For den er jo en del annerledes enn gonal-f. Men takk og lov for bruksanvisning. Den skal leses NØYE!!!

Men dette fikser du snuppa, les sammen med gubben. Er ikke dumt med et ekstra par med øyer:)

Nei det her skal nok gå bra [:D] Mannen som skal sette pennen så han er nok mer informert enn meg [8D] Hihi.. Blir spennende for dere også! Gleder meg masse på dine vegne, og denne gangen skal det gå [;)]

Søte Elin [:)] Får håpe det blir sånn for meg også, det var jo sånn med sprayen iallefall [:)] Dette MÅ gå bra det her, kan ikke skjønne noe annet [:)]

Fikk beskjed om å gjøre det på morgenen, så tenkte rundt 8.30 jeg. Må jo spraye det ene neseboret først også, er det ikke sånn at man MÅ gjøre det først da tro?

Når, og hvordan gjorde du det Elin?

Lykke til i morgen vennen!!! Jeg satte sprøyta omtrent samtidig meg at jeg tok sprayen på morran[:D][:D]

Ops, glemte jo legge med litt babystøv til deg

Ok jenter! Da har det vel ikke så mye å si om man sprayer eller stikker først da kanskje? [8|] Mente jeg hadde lest noe om det jeg [8|]

Tusen takk for babystøvet tullemor [;)] Bader i støvet!

Ja og du fikk jo til og med snuppa di ut av disse flotte eggene [;)] Fantastisk!

ORIGINAL: Lille Mille

Ok jenter! Da har det vel ikke så mye å si om man sprayer eller stikker først da kanskje? [8|] Mente jeg hadde lest noe om det jeg [8|]

Tusen takk for babystøvet tullemor [;)] Bader i støvet!

bare hyggelig det vettu!! Ta til deg alt du vil ha!!![:D]

Da sprayer jeg til vanlig tid klokka 8 også setter vi sprøyta rett etterpå [:D] Hjelpes! Da braker det løs, nå skal det produseres egg som om jeg var nødt til å redde verden! [8D] Lov til å håpe,er det ikke? [8D]

1 spøyte satt [:D] Syns nåla var lang når jeg så den uten beskyttelseshetta si [:(] Men jeg lukket øynene og lot min mann sette den på meg, og jeg kjente det litt altså. Et lite stikk, så litt sviing. Ikke noe jeg ikke overlever da [8D] Men det kom en liten dråpe med blod etterpå [8|] Når jeg ser på den filmen så ser jeg ikke noe blod på hun jenta.... Det gjør vel ikke noe det vel???

Uansett, nå er jeg stikker! [:D] Tjohooooooo! Og om en uke er det første UL kontroll på sykehuset! [:D]

ORIGINAL: Serene

Gratulerer som stikker lille mille [:)]
litt blod etterpå er heelt normalt [;)] ett lite tips for at det ikke skal svi er å trekke innjeksjonsvesken inn veldig sakte og jevnt da vil det ikke svi sånn. 
Og når du er ferdig er det lurt å ha en liten bommulls dott klar til å presse på der du har stukket og presse litt på så vil det ikke være mye blod[;)]

så flink du har vært [:D]

Tusen takk Serene [:)] Ja bomullsdott var ikke dumt, at jeg ikke har tenkt på det selv [8D] Takk for tips, er fint å få hjelp fra erfarne stikkere [;)]

gratulerer så mye som stikker vennen!!! Flink du!!! Skal se det blir noen flotte egg utav dette [:D][:D][:D]

Takk, takk.. Får håpe du har rett tullemor! [:D]

Har du sett det fine været i dag eller?! Og du skal på jobb sent i dag? Skal til psykologen igjen jeg [:'(] Uff, kjenner jeg er rimelig lei av det nå altså! Det blir ikke tåke for deg i dag iallefall [;)]

Back
Topp