* Baby makin' project *

Så bra du ikke merker noe til sprayen, godt å holde seg unna bivirkninger vil jeg tro[:)] Håper jeg blir som deg[:)]

*blomsterpia* [:)] syns det er veldig deilig at folk vet det, på den måten slipper vi å hemmeliggjøre alt sammen [:)] Sprayer der jeg befinner meg jeg [8D]

Randålf [:)] får håpe du slipper unna bivirkninger du også ja [;)] Men jeg har fremdeles en god del dager igjen da, så mye kan skje [&:] Håper det holder seg borte selvsagt! [:D] Og det er jo jaggu ikke lenge til dere setter i gang [:D][:D][:D]

Nå kom jeg akkurat hjem fra akupunktøren [:)] I dag gjorde det vondere å sette nålene enn forrige gang altså [:(] Stakk og strålte skikkelig [:(] Men det vonde gikk jo over med en gang da, så det er ikke så farlig [:)] 6 nåler i magen - under navlen, 4 på bena og 1 på håndleddet. Hun spurte meg om jeg hadde blitt trøtt etter første gangen da, og det ble jeg jo! Ble helt kake resten av den dagen jeg.. hun lo litt og sa at det var kanskje hennes skyld [8D] sammen med dårlig søvn dagen før da. Men det var visst veldig vanlig å bli trøtt etter første timen.

Neste time allerede på fredag [:D]

Dette er så spennende snuppa!! Nålepute og sprayer på en gang, må bare blir gull det her!!! Heier skikkelig på deg vennen [:D][:D]

ORIGINAL: tullemor79

Dette er så spennende snuppa!! Nålepute og sprayer på en gang, må bare blir gull det her!!! Heier skikkelig på deg vennen [:D][:D]

Tusen takk for at du heier på meg! [:D] Kan ikke skjønne annet enn at dette skal holde til gull [;)] Tar over stafettpinnen når du tester positivt! [:D]

Da har vi en plan!!!

Yes we have! [:D] Da tester du i kveld da? [8D]

får se hvor lenge av gangen jeg klarer å holde meg uten å tisse...[8D]

I dag er jeg på spray dag 8 alt [:D] Her går det unna gunnar [8D] Hihi.. Bare 1 uke til sprøyte start, og bare 15 dager til kontroll på sykehuset! [:D] Hjelpes!

I dag skal jeg til psykologen igjen.. uff [:'(] Føler liksom at ting er så mye bedre, og ser ikke helt vitsen med å dra dit! Men det er for å ikke falle tilbake i gamle rutiner igjen sier de. Pluss at jeg har godt av å snakke om ting og tang, men jeg snakker jo med dere her inne jeg [8D] Det holder for meg det altså [:D]

Nå er jeg sulten, magen trenger frokost! [:D] Varme rundstykker.. nam nam! Skulle ønske jeg hadde kakao også, men nei.. [:(] Jaja..

Er veldig spent i dag! Min kjære tullemor skal teste [:D] Jeg går med nerver på utsiden av huden i dag.. Og kan ikke skjønne hvordan du klarer å være fokusert på jobb i dag. Du er veldig flink! [:D] Håper så de to gulleggene har gjort det de skal og at du får en positiv test i dag snuppa! Krysser fingrene [;)]

Da gjorde jeg det jeg ikke skulle [:(] Kjøpte et lass med godteri [:(]

Min kjære dro på jakt, og plutselig følte jeg meg så veldig alene og veldig ensom [:(] Prøvde febrilsk å finne noen jeg kunne besøke, men alle er opptatt med sitt [:(] La meg i senga og begynte å gråte [:(] Uff.. I tillegg ble jeg lei meg for at jeg ikke kan spise godteri!! Har absolutt ikke godt av det, og da ble jeg bare enda mer lei meg [:(] Så da bestemte jeg meg, skal jeg ligge her å syns synd på meg selv - eller skal jeg dra i butikken å kjøpe meg fri fra de vonde følelsene? Dere ser jo hva det ble til... Nå angrer jeg på det også [:(] BLÆH!

God morgen snuppa[:)]

Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du valgte å kjøpe godterier, man har jo lov til å kose seg innimellom vet du - og spesielt når man føler seg ensom og alene - da er det lov uansett om man egentlig bør eller ikke[:)] Er vel ingen som har direkte godt av å spise det, men vi gjør vel alle det likevel[;)] 

Håper det går bedre i dag og at du fikk sove i natt. 1 uke til sprøytestart, tenk på det! Er litt misunnelig på deg som får sette sprøyter, for jeg syntes det var så morsomt å stikke seg selv[:D]

Nå må du ikke være så hard mot deg selv snuppa, det er lov å kose seg litt innimellom!!!

Tenk, nå er det ikke lenge til du begynner på sprøytene!!! Så bra at du ikke kjenner noe til sprayen, det gjorde ikke jeg heller og det var deilig. Hadde jo gruet meg sånn til det... jaja, vi mennesker er rare [8D]

Du spurte ikke om jeg ville være med på å finne på noe da.. [:(][:(]

Tullemor da.. jeg tenkte jo at du hadde nok med å fordøye de gode nyhetene jeg [;)] Du og din kjære trenger jo ikke meg hengende over dere i denne situasjonen [&:] Du skal jo bli mamma!! [:D]

Merker fremdeles ikke noe.. tror jeg iallefall.. [8|] Nei, kjenner jo ikke smaken etter sprayingen en gang. Blitt imun tror jeg [8D] Men det er helt greit det altså! [:D] Spraydag 9 i dag!! [:D] Neste onsdag er det sprøytestart!! [:D]

Ellers skjer det veldig lite spennende her i gården, same old, same old [&:]

Nå er det bare en uke igjen til neste steg for der[:)][:)][:)][:)] Jeg heier på deg altså[:D][:D][:D]

Tusen takk Randålf og snuppis! [:D] Ja det går i grunn ganske fort, og vips så er vi der [:D] Gleder meg såååå til dere skal i gang jeg!! Først så er det Randålf og rett etter det kommer du for fullt snuppis [;)] Blir så spennende å følge dere under behandling - uttak - innsetting - rugeperioden - som gravide!! [:D] For det er det som skal skje! [;)]

Tusen takk Ivara Håper du har rett. Men er veldig redd for at det må mange ganger til før det kommer til å klaffe, hvis det noen gang gjør det? [8|] Uff, det er skikkelig skummelt! [:(] Det hadde vært helt fantastisk og helt uvirkelig om det skulle fungere.. men tør ikke håpe og tør nesten ikke tenke den tanken en gang [:(][8|] Uff.. Men jeg er klar for sprøytestart jeg vet du, også er jeg veldig nysgjerrig på hvordan jeg reagerer på puregon - om det i det hele tatt blir noen egg? Fikk jo 4 egg (2 store - 2 små) av pergoen, så håper iallefall det skal bli noen egg av puregon sprøyta.. [8|]

Takk for at du var innom i dagboken min - jeg trengte det i grunn.. føler meg liksom alene i denne prossessen selv om jeg vet at det er flere i samme situasjonen [:(] Rart det her..

Men takk for at du er så god

ORIGINAL: Lille Mille

Tusen takk Randålf og snuppis! [:D] Ja det går i grunn ganske fort, og vips så er vi der [:D] Gleder meg såååå til dere skal i gang jeg!! Først så er det Randålf og rett etter det kommer du for fullt snuppis [;)] Blir så spennende å følge dere under behandling - uttak - innsetting - rugeperioden - som gravide!! [:D] For det er det som skal skje! [;)]

Jepp det er det som skal skje for oss alle..... satser på en real babyboooooom her inne nå altså[:)][:)][:)] Som jeg gleder meg[:)]
Sender over en kjempe Randålf klem jeg[:D][:D][:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

ORIGINAL: Lille Mille

Jepp det er det som skal skje for oss alle..... satser på en real babyboooooom her inne nå altså[:)][:)][:)] Som jeg gleder meg[:)]
Sender over en kjempe Randålf klem jeg[:D][:D][:D]

Åh.. den klemmen var god den!

ORIGINAL: Ivara

Du da, klart det blir egg [:)] Når du responderte så bra på pergo er nok kroppen din mottakelig for kraftigere skyts også skal du se. Blir spennede å høre hvordan det går etterhvert, men jeg tror nok du kommer til å produsere egg ja! Jeg er faktisk overbevist [;)]

Jeg skjønner godt hva du mener med å føle seg alene i prosessen. Det er jo på mange måter et enkvinnesprosjekt dette her, og ihvertfall er det slik her i huset at mannen rett og slett ikke klarer å sette seg inn i hvordan det er for meg. Skal sies at han prøve da, men du vet - mannfolk [8D]
Men som du vet, vi er mange her inne som har gjort dette før, og vi gjør det til og med flere ganger, så SÅ ille kan det da ikke være. Dessuten så ender det jo med baby for de aller aller fleste til slutt. Det er det mange bevis på, og det er ingen grunn til å tro at akkurat du ikke skulle være like heldig.

Opp med hodet snupps, jeg har trua på MiniMille vet du [:)]

Tusen takk snuppa! Du er så snill du [;)] Og du får meg alltid til å få opp humøret [:D] Og ja, det skal gå bra det her!!

Men NÅ er det din tur, dere har vært igjennom så mye og ventet så lenge, så denne gangen har det gått rette veien [:D]

Enda en ny dag! [:D] Og jeg sprayer fortsatt [:)] Spraydag 10 i dag!

Det er bare fredag-lørdag-søndag-mandag-tirsdag igjen så skal jeg stikkes for første gang [:D] Jeg gleder meg! Eller jeg gruer meg også, da er forsøket liksom virkelig i gang. Det virker som jeg har overlevd sprayingen uten noen heavy bivirkninger, bank i bordet - det er da fortsatt noen dager igjen med spraying alene [8|]

I dag skal jeg til legen min igjen [:)] Snille legen min! Der tenker jeg vi skal legge en strategi over møtet vi skal på med NAV og arbeidsgiver om 13 dager [:'(] Heldigvis så skal hun være med! [:)] Ellers gruer jeg meg også.. har ikke lyst til å dra på noe legesenter midt i influensa herjingene. Er det et sted man sikkert blir smittet så er det på legesenteret! Tenk hvor mange syke de har der inne gjennom dagen da [8|] Fysj! Har våtservietter i bilen som jeg får bruke når jeg kommer ut, pluss at jeg får vaske hendene grundig når jeg kommer hjem. Ekle bakterier og viruser [:'(]

Ingen blødning enda, men nå er det jo heller ikke forventet før om 3-4 dager. Tenkte jeg skulle sende en mail til klinikken etterpå bare for å høre om hvor lenge blødningen må ha vart før man begynner med sprøytene. Best det for å ikke klusse opp i noe som burde være i orden liksom [:)] Men alt ordner seg, det har jeg tro på [:D]

Nei jeg får hoppe i dusjen  Tenkte jeg skulle gjøre det på den måten jeg [8D]

Juhu, bare en uke igjen til sprøytene og du skal begynne å verpe egg!!!!!!! hihi...
Jeg fikk beskjed i Porsgrunn om at så lenge man begynte å blø før man satt første sprøyte så var kroppen ferdig nedregulert. Ikke som på riksen hvor man skal ha blødd i tre dager først. Aner ikke hvorfor det er så forskjellig... [8|]

Back
Topp