Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tullemor79
Dette er så spennende snuppa!! Nålepute og sprayer på en gang, må bare blir gull det her!!! Heier skikkelig på deg vennen [:D][:D]
Håper du har rett. Men er veldig redd for at det må mange ganger til før det kommer til å klaffe, hvis det noen gang gjør det? [8|] Uff, det er skikkelig skummelt! [:(] Det hadde vært helt fantastisk og helt uvirkelig om det skulle fungere.. men tør ikke håpe og tør nesten ikke tenke den tanken en gang [:(][8|] Uff.. Men jeg er klar for sprøytestart jeg vet du, også er jeg veldig nysgjerrig på hvordan jeg reagerer på puregon - om det i det hele tatt blir noen egg? Fikk jo 4 egg (2 store - 2 små) av pergoen, så håper iallefall det skal bli noen egg av puregon sprøyta.. [8|]
ORIGINAL: Lille Mille
Tusen takk Randålf og snuppis! [:D] Ja det går i grunn ganske fort, og vips så er vi der [:D] Gleder meg såååå til dere skal i gang jeg!! Først så er det Randålf og rett etter det kommer du for fullt snuppis [;)] Blir så spennende å følge dere under behandling - uttak - innsetting - rugeperioden - som gravide!! [:D] For det er det som skal skje! [;)]
ORIGINAL: RANDÅLF
ORIGINAL: Lille Mille
Tusen takk Randålf og snuppis! [:D] Ja det går i grunn ganske fort, og vips så er vi der [:D] Gleder meg såååå til dere skal i gang jeg!! Først så er det Randålf og rett etter det kommer du for fullt snuppis [;)] Blir så spennende å følge dere under behandling - uttak - innsetting - rugeperioden - som gravide!! [:D] For det er det som skal skje! [;)]
Jepp det er det som skal skje for oss alle..... satser på en real babyboooooom her inne nå altså[:)][:)][:)] Som jeg gleder meg[:)]
Sender over en kjempe Randålf klem jeg[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Ivara
Du da, klart det blir egg [:)] Når du responderte så bra på pergo er nok kroppen din mottakelig for kraftigere skyts også skal du se. Blir spennede å høre hvordan det går etterhvert, men jeg tror nok du kommer til å produsere egg ja! Jeg er faktisk overbevist [;)]
Jeg skjønner godt hva du mener med å føle seg alene i prosessen. Det er jo på mange måter et enkvinnesprosjekt dette her, og ihvertfall er det slik her i huset at mannen rett og slett ikke klarer å sette seg inn i hvordan det er for meg. Skal sies at han prøve da, men du vet - mannfolk [8D]
Men som du vet, vi er mange her inne som har gjort dette før, og vi gjør det til og med flere ganger, så SÅ ille kan det da ikke være. Dessuten så ender det jo med baby for de aller aller fleste til slutt. Det er det mange bevis på, og det er ingen grunn til å tro at akkurat du ikke skulle være like heldig.
Opp med hodet snupps, jeg har trua på MiniMille vet du [:)]

Tenkte jeg skulle gjøre det på den måten jeg [8D]