* Baby makin' project *

Tusen takk jenter. Dere beroliger meg dere [;)]

Da er jo også første time hos akupunktøren over [:D] Var ikke noe å grue seg til det akkurat. Hun satte 10 nåler på meg, 6 av dem i magen (over eggstokkene og livmoren tror jeg), 1 i hånden, 2 i høyre ben og 1 i venstre ben. Hmm.. skulle gjerne likt å visst enda litt mer om det her kjenner jeg.. [8|] Den første hun satt i foten den var vond den, men gikk heldigvis fort over, og de andre kjente jeg ikke stort til egentlig [:)] Ellers snakket vi en del om alt sammen, diagnosen min og forsøket sånn generelt, hun sa at det kom nok til å gå bra det her. Håper hun har rett [8|] Neste time er til mandag, og skal til henne 1 gang i uka fremover.

Takk Ivara [;)] Dette SKAL gå bra det her, det må det bare har jeg bestemt! [:D]

Og du da.. for en spennende dag det blir i morgen med uttak! [:D] Og spenningen tar ikke slutt der, for på torsdag er det jo også spennende med å få vite hvor mange egg som har blitt befruktet! Spenningen er til å ta og føle på [;)] Tenk nå ruger du om ikke lenge Ivara, og da ruger du på egget/eggene som det skal bli baby ut av! [:D]

Er litt stolt selv også Serene [8D] Hihi..

Nå tok jeg akkurat kveldsdosen med spray - igjen så begynner jeg å lure på om jeg gjør det riktig [8|] Men så lenge jeg trykker tuten ordentlig ned så skal det jo fungrere?? Kjenner det kiler litt i nesa denne gangen, men bare jeg kjenner at jeg har sprayet jeg så er jeg fornøyd [:)] 

Er vel ikke ofte folk ikke klarer å spraye vel? [8|]

Har aldri hørt om noen som ikke klarer å spraye riktig[:D] Så lenge du har tuten i nesa og trykker den ned går det ikke an å gjøre feil[:D] Du er så flink atte!

Ikke sant [8D] Takk *blomsterpia* [;)] Kan ikke skjønne at jeg kan gjøre feil heller, men utrolig hva en engster seg for [8D]

Jeg sitter her og strikker jeg da.  Babypleddet er snart ferdig. Har strikket ferdig 3 av remsene, den siste remsen mangler jeg 6 skjell på, og så VOILA [:D] Må selvsagt sy det sammen også da.. Ikke le, det er mitt første "store" strikke prosjekt. Sånn så det ut når jeg var ferdig med 3 av remsene:

Det gikk veldig fint [:D] Ene nåla var veldig vond, den hun satt på foten min. Aue! Men kjente ikke stort til de andre da [:)]
Så takk for at du beroliget meg sånn at jeg turte å dra bort [;)] Snilla!

ORIGINAL: Lille Mille

Det gikk veldig fint [:D] Ene nåla var veldig vond, den hun satt på foten min. Aue! Men kjente ikke stort til de andre da [:)]
Så takk for at du beroliget meg sånn at jeg turte å dra bort [;)] Snilla!

Bare hyggelig søta, godt å høre at det gikk bra. [:)]
Den gjør vondt på meg også.

Hvorfor gjør akkurat den så vondt egentlig?? Er det noen spesiell grunn tror du? [8|]

Heihei.. Jeg er bare inne å snoker litt jeg.. hihi.. du er sykt flink til å strikke jooo!!!
God akupunkturen gikk bra.. hihi..

Duuu... Kina Mat!!! Naaaam[8D]

ORIGINAL: Lille Mille

Hvorfor gjør akkurat den så vondt egentlig?? Er det noen spesiell grunn tror du? [8|]

Nå husker jeg ikke hva det punket er. [&:]
Men sa til aku-dama mi sist at det punktet gjorde vondt, og da sa hun bra.
Men skal spørre om det neste gang.

Tror kanskje vi snakker om samme punkt ja [:)] Vondt var det iallefall [X(] Ikke sånn at man ikke overlever, men siden det var den første hun satte på meg så tenkte jeg at dette kom til å bli et lite h....... [:(] Men ingen av de andre gjorde så vondt - så dette skal jeg fortsette med [:D]

Serene, jeg tror nok du klarer å strikke et babyteppe [;)] Det er bare å få hjelp til å sette i gang, så går det bedre å bedre etterhvert. You can do it! Og du har jo faktisk en liten en å strikke det til du [;)]

I kveld skal jeg besøke venninna mi og bebisen hennes på 6 uker [:D] Åh! Jeg skal mosekose den lille bebisen [:D] Gleder meg så til å reise at jeg sitter her og tripper [:)] Hihi.. Hva er det med meg å små bebiser liksom? [8D]

Små bebiser er bare hærlige[:D] Du må kose deg masse med bebisen, det er god stimulering for kroppen din[;)] 6 uker, det er like gammelt som Oda det. 6 uker og 2 dager for å være nøyaktig[:)]

Ja du fikk lille Oda bare noen dager før venninna mi fødte sin lille prins [:D] Han er altså 5 uker og 6 dager i dag - i morgen runder han 6 uker [:D]
Syns du tida går fort eller? Syns de vokser så sykt fort når de er små jeg - plutselig skal de begynne på skolen jo [8D] Kanskje det var å ta litt hardt i.. hihi.. [;)]

Fin uke å få baby i med andre ord[:D]
Tida raser avgårde! Det er faktisk helt sant det som alle sier, at tiden går kjempefort når man får barn. I dag har vi vært på 6-ukers kontroll, og jeg husker da helsesøstra var her etter fødselen og vi fikk den timen, så virket det som en evighet til 26.august liksom... Jeg liker ikke at det går så fort, før jeg vet ordet av det skal hun konfirmeres[:)] Man rekker nesten ikke nyte dagene og at man (endelig) har en liten baby[&:]

Uff da.. tiden skulle stått litt stille mens de var så små [:)] Men sånn er det jo ikke.. Dere får satse på en ny en når Oda er blitt større da vet du [;)] Skal dere det eller?

Tiden skulle stått litt stille av og til ja. Når man selv ville[:D]
Vi har ikke noen planer om at hun skal bli enebarn, jeg vil nok tro vi prøver på en til med tiden. Men er jo ingen garanti for at evntuelle søskenforsøk vil gi full klaff, så man vet jo aldri. Håpet om at vi en gang får en til er jo der i allefall[:)] 

*blomsterpia*, jeg tror nok Oda får seg en lille bror/søster etterhvert [;)] Tror det skal gå glimrende jeg [:)]

I dag er jeg på spraydag 3 [:D] Er litt lei meg i dag, fordi jeg skulle ønske jeg var "normal" i forhold til sykluser osv.. Er så redd for at blødningen aldri kommer, eller at den kommer altfor sent, sånn at alt bare blir klussa til [&:] Også er jeg redd for at siden jeg eventuelt kommer til å blø så tett opp i sprøytestart og mens jeg går på sprøyter så kommer ikke kroppen til å klare å produsere noen egg [:(] Mareritt!! Uff.. har ikke så lyst til å tenke så mye på sånne ting, men jeg klarer ikke la være [:(] Blæh!

Back
Topp