* Baby makin' project *

Da fikk jeg svar fra Porsgrunn [:D] De er raske til å svare på mail altså, blir mektig imponert jeg [:D]

Dersom blødning ikke har oppstått innen onsdag skal jeg ta en G-test og ringe inn til dem å gi beskjed. Så skal de vurdere hva som skal gjøres,om vi skal utsette sprøytestart en uke osv. Men det er jo noen dager igjen så blødningen har god tid til å komme [:)] Så lenge den kommer innen onsdag så skal planen følges. [:)]

Nå håper jeg at tanta kommer til riktig tid altså!!

Helt rett Randålf [;)] Og jeg tror mine bønner er blitt hørt [:D] For her kjennes det veldig ut som om tanta er på vei [:)] Tjoho! Faktisk glad for å ha vondt i magen [8D] Bring it on, jo tidligere jo bedre sier nå bare jeg [:D]

Legetimen gikk kjempe fint [:D] Vi snakket om planen videre og om NAV møtet, så jeg er mye mer rolig med tanke på fremtiden [:)] Det ordner seg nok til slutt [:D]

I kveld skal jeg til venninna mi og ordne enda mer i forhold til utdrikningslaget [:D] Får håpe bruden blir fornøyd iallefall [:)]

Spraydag 11! [:D] Tida flyyyr!

Blødningen har enda ikke kommet, til tross for at den viste seg bittelitt i går, men så ble det helt stille.. [8|] Satser på at det er stille før stormen [8D] Uansett så er det enda noen dager å gå på [:)]

I dag er det nok en time hos akupuktøren Min 3'dje behandling [:D] I dag gruer jeg meg litt for det var litt vondt å sette nålene sist [:(] Uff, jeg måtte liksom bite tennene sammen altså [:(] Heldigvis så kjenner man ikke vondt'n når nålene bare står i.

Ellers så er det jo helg!! Ja det er jo fredag [:D] Og hva må gjøres i dag, storrengjøring!  Får vente til jeg er ferdig stukket med nåler iallefall..

God helg til alle som titter innom denne spennende dagboken min [8D] Hahahaha!

ORIGINAL: Ivara

Superspennende dagbok dette da [;)] Det er jo dagboken som skal ende med jubel over at du endelig har et nurk på vei. Si hva du vil, men JEG synes ihvertfall det er spennende å følge deg på denne veien.

God helg vennen. Kose deg med husvask [8D]

Må si meg fullstendig enig i dette[:)]

Så søte dere er jenter [;)] God helg til dere også! [:D]

Vel det ble lite rengjøring i dag gitt [:)] *FLAU*.. hihi.. Men fikk lyst til å gjøre helt andre ting. Så nå er babypleddet ferdig [:D] (Bildene er tatt med mobilen - dårlig kvalitet)

Og jeg har begynt på et nytt prosjekt, nemlig baby sokker/sko [:D] Det er små hull rundt ankelen, der skal jeg knyte inn et hvitt silkebånd - også skal det hekles fastmasker rundt "sålen".

Dette er den første sokken jeg har strikket EVER så regner med at de blir bedre og bedre jo flere jeg strikker, men det er veldig gøy! [:D] Jeg har dilla på å strikke!

Har akkurat kommet hjem fra mamma nå da, og sitter og venter på min kjære som er med en kompis ute i skogen.. Lurer på om det blir veldig mye senere..? [8|]

Så flott det babyteppet ble vennen!!! Det var verdt timene du har brukt på det spør du meg!!! Søte sokken da, tenk når du får en eller to små krabater som passer inn i de!

Jeg har skikkelig troa på deg snuppa! Dette går veien!

Sender over litt babystøv jeg, har ikke helt gått opp for meg at jeg kan det enda...[8D][8D][8D]

ORIGINAL: Ivara

Så flink du har vært Lille Mille [:)]
Ble ikke mye husvask her i heimen heller i går gitt... Vi endte på sofaen med film.

Nå ble jeg inspirert til å sette i gang med håndarbeider igjen, så NÅ skal jeg finne frem brodersakene mine slik at jeg endelig får begynt på det bildet. Jeg har et kjempesøtt barnebilde som skal ferdig til jul, så det er vel på tide å sette i gang.

Det er bare å sette i gang, for håndarbeid er moro [:D] Jeg MÅ ha noe å gjøre mens jeg ser på TV, og det kjekke da er at jeg ikke spiser noe - har jo nok å henge fingrene i [:D] Kjekt!

Deilig å kose seg på sofaen med film da snuppa, det skal vi i dag vi [:D] Håper du får en fin dag i dag også! Nå nærmer det seg testing.. spennende!! [;)]

ORIGINAL: tullemor79

Så flott det babyteppet ble vennen!!! Det var verdt timene du har brukt på det spør du meg!!! Søte sokken da, tenk når du får en eller to små krabater som passer inn i de!

Sender over litt babystøv jeg, har ikke helt gått opp for meg at jeg kan det enda...[8D][8D][8D]

Jo det kan du!! Og jeg skal få masse [;)] Hihi..

Sokkene har jeg tenkt å gi som små gaver til alle babyene som er blitt født rundt meg i det siste, skal strikke i rosa og hvite også [:)] Men må nok øve meg et par ganger før jeg syns de blir fine nok til å bli gaver. Det er moro!! [:D]

Kanskje du får et par eller to? [8D]

Spray dag 12 [:D] Fantastisk! Er på blødning dag 2, og har ikke vondt! Magen er litt oppblåst, men jeg har ikke vondt! [:D] Jeg pleier jo å vri meg i smerter altså, ikke fullt så ille, men jeg MÅ alltid ta tabelett - men ikke denne gangen gitt [:D] Er det pga av sprayen jeg ikke har vondt, eller kan det være akupunkturen som gjør det hele bedre?? For sånn vil jeg ha det hver gang [:)] Hmm...

På dagen i dag vet jeg ikke helt hva som skjer, men planen for kvelden er i alle fall i boks. Her blir det jeg og mannen med god middag, stearinlys, film og kos [:D] (og selvsagt litt strikking)..

ORIGINAL: Lille Mille

ORIGINAL: tullemor79

Jo det kan du!! Og jeg skal få masse [;)] Hihi..

Sokkene har jeg tenkt å gi som små gaver til alle babyene som er blitt født rundt meg i det siste, skal strikke i rosa og hvite også [:)] Men må nok øve meg et par ganger før jeg syns de blir fine nok til å bli gaver. Det er moro!! [:D]

Kanskje du får et par eller to? [8D]

da blir jeg veldig glad!! [8D]

Nå nærmer det seg sprøyte start[:)][:)][:)][:)] Så da blir det eggproduksjon så det synger[8D]

Så nydelige de baby-sokken er. [:)][:)][:)] Så utrolig flink du er.

Nå er det ikke lenge til du er stikker.
Ha en strålende søndag vennen.

Tusen takk jenter [;)] Det nærmer seg med stormskritt! [:D] Spraydag 13! Bare mandag og tirsdag igjen etter denne dagen [:D] Tjoho!

Ja, nå er det snart stikking! [:D] Sitter her og er driit sliten jeg [&o] Vært ute i skogen i hele dag! Vært deilig, men fy å sliten man blir [:'(] Så nå er det på tide å løfte bena opp og bare slappe av [:)]

Etter i morgen må jeg bytte sprayflaske, da er det nemlig ikke flere doser igjen i den åpna flasken. Viktig, viktig! Ikke glemme!

Gleder meg til å treffe deg i morgen tullemor! [;)] 

Spraydag 14! [:D] Og jeg har skjønt at jeg iallefall har fått 1 bivirkning. Det er ikke været, jeg kan ikke skylde på det [8D] Jeg får heite beiter, altså hetetokter [:)] Har jo i mange dager blitt veldig varm av å bare sitte stille... hihi.. og i natt våknet jeg av at jeg var svett i nakken og på ryggen - vi snakker klissvåt altså! Fysjamei! Men det gjør ikke noe, jeg er bare glad jeg får et tegn på at dette gjør noe med kroppen min jeg [:D]

I dag skal jeg kjøpe mer garn, silkebånd, nytt mønsterhefte og 30 års gave til min søster! Hva skal vi til henne når hun ikke ønsker seg noe da? Eller hun ønsket seg gavekort, men det er jo en kjedelig gave vel? Og hvor mye skal det beløpet være på da?? Hmm [8|]

Ellers gleder jeg meg veldig til daten vår etterpå tullemor! [:D] Det blir koselig!

Er forresten ferdig med mine første par sokker i størrelse 1-3 mnd. Slik ble resultatet:

Hetetokter er noe drit. [:'(][:'(][:'(] Men det hjelper når du begynner å stikke.
De sokkene er såååå fine. Du er kjeme flink søta. [:)][:)][:)]

Kos deg på date med tullemor idag.

Juhu, datedag i dag og snart er du stikker!! Fin start på en flott uke! [:D][:D][:D]

Å så nydelige sokker da Du er kjempeflink[:)][:)][:)] Dere må kose dere på date i dag[:D] og nå er det virkelig ikke lenge til du stikker

Back
Topp