Lille Mille
Gift med forumet
Da fikk jeg svar fra Porsgrunn [:D] De er raske til å svare på mail altså, blir mektig imponert jeg [:D]
Dersom blødning ikke har oppstått innen onsdag skal jeg ta en G-test og ringe inn til dem å gi beskjed. Så skal de vurdere hva som skal gjøres,om vi skal utsette sprøytestart en uke osv. Men det er jo noen dager igjen så blødningen har god tid til å komme [:)] Så lenge den kommer innen onsdag så skal planen følges. [:)]
Nå håper jeg at tanta kommer til riktig tid altså!!
Dersom blødning ikke har oppstått innen onsdag skal jeg ta en G-test og ringe inn til dem å gi beskjed. Så skal de vurdere hva som skal gjøres,om vi skal utsette sprøytestart en uke osv. Men det er jo noen dager igjen så blødningen har god tid til å komme [:)] Så lenge den kommer innen onsdag så skal planen følges. [:)]
Nå håper jeg at tanta kommer til riktig tid altså!!

Min 3'dje behandling [:D] I dag gruer jeg meg litt for det var litt vondt å sette nålene sist [:(] Uff, jeg måtte liksom bite tennene sammen altså [:(] Heldigvis så kjenner man ikke vondt'n når nålene bare står i.
Får vente til jeg er ferdig stukket med nåler iallefall..

Du er kjempeflink[:)][:)][:)] Dere må kose dere på date i dag[:D] og nå er det virkelig ikke lenge til du stikker