* Baby makin' project *

Hei hei..

Nå må ikke du tenke å gruble for mye.. heller slapp av og ikke tenk så på det så dukker nok denne herre hønefossen opp[8D] Alt ordner seg for snille jenter[;)]

Men vet åssen du har det.. For en gangs skyld så vil man ha mensen.. Og da blir man varme i hode vis den ikke kommer etter planen vår[;)] Men det ordner seg som oftest. Den kommer altid!!

Så istede for at jeg får hønefoss så skal du få det[:D] 

Klem

Den er jeg med på bling [;)] Hvorfor skal jeg dra til hønefoss når hønesfoss kan komme til meg [8D] Hahahahaha!
Men du, hvordan kjenner du deg i dag da? Skjer det noe spennende? [;)]

Ja jeg tenkte på å ringe, men så begynte den fornuftige delen av hjernen min å fungere [8D], og den sa; Vent å se, blødningen kommer når den kommer - og dersom den ikke har kommet innen 6 september så kan du ringe å si ifra. Så jeg gidder ikke tenke og overanalysere det hele enda [;)] Hihihi.. Får heller ta ting som det kommer.. om jeg klarer det [8D]

Kjenner ikke stort til sprayen egentlig (håper ikke det gjør noe?) [8|] Eller jeg syns det har begynt å svi bittelitt i nesa rett etter dosen er sprutet opp, men det går fort over [:)] Så jeg priser meg heldig som ikke kjenner noe..enda.. Bank i bordet! [8D]

Spraydag 4 i dag [:D] Vet ikke når det er vanlig å kjenne noen bivirkninger jeg, men jeg har fremdeles ingen tegn på det [:)] Bank i bordet!

Har vondt i hodet egentlig da, men det kan like gjerne være pga at jeg sitter og strikker og spenner alle muskler i nakke og rygg. Har driiit vondt i nakken, så tror det er den mest logiske forklaringen. Ellers så har brystene blitt vonde sånn som de skal i perioden mellom EL og mens, så det betyr iallefall at EL har vært og at blødningen er det neste som står for tur [:D] Skal vi se.. Det er 19 dager til første kontroll i porsgrunn!! Det er jo egentlig ikke så lenge til, er det det da? [8|] Hjelpes! Tenk om vi kommer så langt da, har liksom sett for meg at det er et eller annet som skal komme å ødelegge jeg [8|] Noe som skal gå galt underveis osv.. [:(] Uff, uff... Skumle greier det her..

Du må ikke tenke at noe skal ødelegge, dette går så bra så[:)]

Banker i bordet her også at du ikke får bivirkninger! Jeg merket ikke noe før rundt dag 10, men det ble litt bedre med en gang jeg startet med sprøytene. Men sett tilbake skulle jeg tatt i mot alle bivirkninger i boka, for det er det verdt[:D]

Ja det er nok verdt hver eneste bivirkning [:D] Vi får se om de melder seg, men jeg håper jeg slipper billig unna [8D] Takk for at du banker i bordet for meg du også - tar imot all banking jeg kan få altså [;)] Knock, knock!

Så bra det går bra med sprayen! Og bivirkningene kan jo bare holde seg langt unda [;)]

Blir spennende fremover dette [;)]

ORIGINAL: Ivara

Snuppa! Tusen takk for all støtte, oppmuntring og gode ord i dagboka mi 

Selvsagt skal jeg støtte, oppmuntre og gi deg gode ord, du er jo Ivara!! [;)] Tok meg tid til å lese gjennom store deler av dagboken din istad, helt fra begynnelsen [;)] Litt av en historie du har i bagasjen - så nå er det jaggu på tide at dagboken kan inneholde positive tester og ultralyder fremover! Satser på det nå Ivara jenta! [;)] Du fortjener det beste denne høsten [;)]

ORIGINAL: fruit

Så bra det går bra med sprayen! Og bivirkningene kan jo bare holde seg langt unda [;)]

Blir spennende fremover dette [;)]

Ja det er veldig spennende!! [:D] Takk for at du var innom dagboken min fruit [;)] Kose deg masse i morgen nå da, hæla i taket og tenna i tapeten [;)]

Tusen takk Serene [;)]

Ja da er det dag 5 i dag [:D] Går litt fort, men samtidig veldig sent [&:] Rart det der egentlig.. hihi.. Enda en ting som er rart, er at den innebygde klokka vekker meg alltid 07.50, altså 10 minutter før jeg skal spraye. Har selvsagt alarm på mobilen også, og den ringer når klokka blir 8, men trenger visst ikke den gitt [:)] Kroppen har jo sin egen klokke tydeligvis [8D]

I kveld skal vi til svigers å spise indisk mat. [8|] Uff, vet ikke helt jeg - det er jo ganske sterkt [:'(] Var iallefall det første og siste gang jeg spiste på indisk restaurant i Dubai. Too hot for me! Men kanskje det er litt annerledes å få det når svigermor lager det (hun er norsk altså), så det blir spennende [:)] Derfor skal dagen brukes til egenpleie, dusje leeeenge, ordne negler osv osv.. Rett og slett kose meg [:D] Og selvsagt henge her på BV i mellom slaga [:)]

Du er søt du snuppa [;)] Og vips og voila så sitter hele assistert med kuler på magen [;)]
Får håpe du har rett Serene.. hihi.. hadde vært verdens fineste gave tror jeg, å ende opp med en positiv test [:D]

Ha en fin dag! Kose deg masse!! [:D]

Ja [8D] Jeg sitter her.. venter på at min kjære skal komme hjem igjen [:)] Sitter og hører på favoritt sangene mine på youtube faktisk [:)]

Her er f.eks en av de:

I'll be there

You and I must make a pact
We must bring salvation back
Where there is love, Ill be there

Ill reach out my hand to you,
Ill have faith in all you do
Just call my name and Ill be there

Chorus:
And oh - Ill be there to comfort you,
Build my world of dreams around you
Im so glad that I found you
Ill be there with a love thats strong
Ill be your strength, Ill keep holding on
Yes I will, yes I will

Let me fill your heart with joy and laughter
Togetherness, well thats all Im after
Whenever you need me, Ill be there
Ill be there to protect you
With an unselfish love I respect you
Just call my name and Ill be there

(chorus)

If you should ever find someone new
I know hed better be good to you
cos if he doesnt, Ill be there

Dont you know, baby, yeah yeah
Ill be there, Ill be there, just call my name, Ill be there

(just look over your shoulders, honey - ooh)

Ill be there, Ill be there, whenever you need me, Ill be there

Dont you know, baby, yeah yeah
Ill be there, Ill be there, just call my name, Ill be there...

En annen:

In the arms of an angel

Spend all your time waiting for that second chance
For the break that will make it ok
There's always some reason to feel not good enough
And it's hard at the end of the day
I need some distraction oh beautiful release
Memories seep from my veins
They may be empty and weightless and maybe
I'll find some peace tonight

In the arms of an Angel fly away from here
From this dark, cold hotel room, and the endlessness that you fear
You are pulled from the wreckage of your silent reverie
You're in the arms of an Angel; may you find some comfort here

So tired of the straight line, and everywhere you turn
There's vultures and thieves at your back
The storm keeps on twisting, you keep on building the lies
That you make up for all that you lack
It don't make no difference, escaping one last time
It's easier to believe
In this sweet madness, oh this glorious sadness
That brings me to my knees

In the arms of an Angel far away from here
From this dark, cold hotel room, and the endlessness that you fear
You are pulled from the wreckage of your silent reverie
In the arms of an Angel; may you find some comfort here

You're in the arms of an Angel; may you find some comfort here..

Enda en:

Smile

Smile, though your heart is aching
Smile, even though it's breaking
When there are clouds in the sky
You'll get by...
If you smile
With your fear and sorrow
Smile and maybe tomorrow
You'll find that life is still worthwhile if you'll just...
Light up your face with gladness
Hide every trace of sadness
Although a tear may be ever so near
That's the time you must keep on trying
Smile, what's the use of crying
You'll find that life is still worthwhile
If you'll just...
Smile, though your heart is aching
Smile, even though it's breaking
When there are clouds in the sky
You'll get by...
If you smile
Through your fear and sorrow
Smile and maybe tomorrow
If you'll just Smile...
That's the time you must keep on trying
Smile, what's the use of crying
If you'll just Smile

Sist men ikke minst:

Thank you

If I lived to be a thousand years
If I rule the world
It's hemispheres

I could not repay
the love you brought my way
So I want to say it now
To thank you for each day you gave me.

Thank you for the Mondays
Saturdays and Sundays
Everyday, the whole year through

Thank you for the fun days
All the Number-one days
Battles-to-be-won days, too
I just want to say it
Thank you for the each day with you

We have just one life to seize the day
We only have what time there is to say
'n' do what we must do
Express our gratitude
So I want to say it
And sing out now to you

Saturdays and Sundays

All the Number-one days
I just want to say it
Thank you for the each day with you

At the close of everyday
When I close my eyes to pray
All I need to do
Is just to think of you
Then All I need to say is

Saturdays and Sundays

All the Number-one days

I just want to say it
Thank you for the each day with you...

Søte, snille Ivara [;)] Du er god mot meg du [:D] Ja tenk vi er jo faktisk i gang [:D] Hadde du sagt det til meg for 1 år siden så hadde jeg bare ledd, for jeg trodde aldri jeg skulle klare å ringe legen og be om hjelp [:(] Det var et stort steg å ta det, men når det var gjort så har det jo alt i alt bare gått fremover! Får håpe det fortsetter å gjøre det [:)]

Da er spraydag 5 snart over, og har hatt en hyggelig aften med svigers [:D] Med indisk mat og komiprisen på TV [:D]

Akkurat nå ser jeg på I livmoren - tvillinger, trillinger, firlinger på National geographic HD [:D] *Drømmesegbort* og AUAU! Akkurat en fødsel ser du [:(] *Lukkeøynene*

Spraydag 6 [:D] Rart hvor fort ting blir en rutine altså. Som sagt så våkner jeg av meg selv før spray dosen skal tas, samme i dag. Gikk ned på do, og når jeg kom opp igjen ringte alarmen på mobilen. Gjorde det som måtte gjøres og la hodet ned på puta igjen - og sovna [:)] Når jeg våknet så tenkte jeg, har jeg sprayet? Nå er det så vane at jeg nesten ikke registrerer det lenger en gang [8D] Hihi.. Men jeg hadde jo gjort det, mannen våknet jo at jeg sniffet. [:)] Tenker ikke så mye på det lenger, bare gjør det [:D]

I dag skal vi ut å nyte finværet. Ut i skogen å gå litt tenker jeg [:D] Ellers så MÅ jeg klippe plenen, ja jeg vet det er søndag, men so what? Etter klokka 12 tar jeg frem klipperen altså. Hagen blir så mye finere når ting er på stell der ute [:)]

Også håper jeg snart mamma ringer og inviterer oss på middag [8D] Er litt tradisjon å være hos mamma på søndager, så sant ikke de har andre planer da. Syns ikke jeg kan ringe og invitere meg selv på middag liksom.. hihihi.. selv om jeg har gjort det noen ganger også [8D] Mamma sier at hun bare syns det er koselig at vi kommer. Jeg er jo mammas "lille" jente [:D]

Ha en fin dag dere som stikker innom [;)]

Da er nok en spraydag over [:D]  Måtte ta sprayen hos en venninne i stad da, uff det var litt ubehagelig, men hun vet jo om det så.. jaja, la det stå til tenkte jeg [:)] Men nå bekymrer jeg meg litt igjen for om jeg får det jeg skal [8|] I stad kjente jeg nemlig ikke smaken en gang.. hmm.. [8|] Men jeg trykker tuten helt ned mens jeg puster inn så det burde vel ikke være noe galt? Det går jo ikke ann å gjøre feil? Skulle ønske Porsgrunn sjekket nedregulering sånn som andre plasser gjør,er så redd for at den ikke gjør det den skal [8|] Nei, slutt å tenke, gjør heller noe fornuftig!

I morgen er det ny time hos akupunktøren Kjenner jeg gleder meg litt til det faktisk [:D]

Ikke tenk over at du ikke sprayer rett, du gjør det nok helt etter boka og kroppen gjør det den skal[:)] Så lenge tuten er i nesen og du trykker kan det ikke bli feil[:D]

Har dere forresten fortalt om prosessen til familie og venner? Eller bare noen kanskje?

Ja jeg får regne med ar sprayen gjør det den skal [:D] Kan ikke skjønne annet egentlig.

Alle i familen vår vet det (mormor, foreldre og søsken), og 2 av venninnene mine. Ingen vet om datoer osv, det vil vi ha for oss selv [8D] Syns det er deilig at folk vet jeg, da slipper vi å få kommentarer om det ene og det andre liksom.

Hvorfor lurer du på det da *blomsterpia*n min? [;)]

Heya snuppa!! Hvordan står det til med deg og sprayinga?[:D] Merker du noe til det?[:-]

ORIGINAL: snoopy81

Heya snuppa!! Hvordan står det til med deg og sprayinga?[:D] Merker du noe til det?[:-]

Så hyggelig at du stikker innom her da snoopy [;)] Går greit tror jeg, merker ingen ting jeg altså - ikke annet enn at jeg må nyse etter hver dose [8D]

Men du snoopy, hvorfor gikk du på Gonal-f på første forsøket? Har du fått noen forklaring på hvorfor du nå skal bytte til Puregon eller? Hvorfor skal jeg starte på Puregon, mens du startet på Gonal-f? [8|] Mye spørsmål nå gitt.. hihihi.. der har du meg [;)]

Når blir neste forsøk for dere da? Send meg på pm hvis det er bedre [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Ja jeg får regne med ar sprayen gjør det den skal [:D] Kan ikke skjønne annet egentlig.

Alle i familen vår vet det (mormor, foreldre og søsken), og 2 av venninnene mine. Ingen vet om datoer osv, det vil vi ha for oss selv [8D] Syns det er deilig at folk vet jeg, da slipper vi å få kommentarer om det ene og det andre liksom.

Hvorfor lurer du på det da *blomsterpia*n min? [;)]

Bare lurte siden du skrev du måtte ta sprayen hos en venninne[:)] Vi holdt det jo helt hemmelig inntil noen dager før uttak, da fikk mamma og dem + svigers vite. Jeg vil tro det er litt lettere for dere når de nærmeste vet det, er ganske slitsomt å spraye og stikke i skjul om det plutselig kommer besøk - og panikken for at det skal ligge noe fremme som avslører om det kommer uventet besøk[:D] Dere har gjort det på en fin måte egentlig, at de vet men ikke vet datoene. Da slipper dere kanskje unna mye spørsmål og "mas" om ditten og datten.

Back
Topp