* Baby makin' project *

Sant det Randålf.. [;)] Og det gjelder jo dere ganske snart også [;)]

Er rart å tenke at det har gått så mange år.. hadde jeg visst det når vi begynte prøvingen så hadde jeg sett svart på ting altså. Heldigvis vet man ikke helt hva som venter og hva man møter på veien, og det er jaggu like greit [:)]

Nå, er det forhandlinger på gang? Hihi [;)]

Snaaaart kan vi si at "i morgen er det oppstart"[:)][:)]
Tenker masse på deg[:)]

Og skjønner du har sånne tanker, det er nok helt vanlig når man er oppi en sånn prosess. Den prosessen tar litt på, både fysisk og psykisk - men det gjør det under svangerskap og i tiden etterpå også - så liksågodt å bli vant til ett annet liv kanskje[:)] Sånn det er å bli voksen og få familie kanskje, mange tanker og redsler som kommer.

Høres ut som du hadde en knall kveld i går, sånne gjensyn med gamle kjente er så moro!

Imorra er det oppstart vennen. Endelig er dagen snart her. [:)]
Blir spennende å følge deg. Heier og krysser alt som er for deg.

Stoor klem.

Nå er det kun 1 dag igjen snuppa!!! [:D][:D][:D]

Jeg gleder meg så på dine vegne, tenk endelig er du i gang!!! Skal se du blir en erfaren sniffer og stikker snart du også[8D] Kun jo vært elitenarkiser hele gjengen her inne... hehe

1 dag igjen til spray start! [:D]

Oh my God! Det er faktisk bare 22 timer igjen til den første spray dosen sprutes inn i nesa mi! Nå er vi snart i gang på ordentlig!

Takk for at dere følger meg jenter  Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere, heller ikke hvor jeg hadde vært.. [8|]

I dag skal jeg til psykologen [:'(] Blæh! Skal manne meg opp til å si at jeg ikke vil delta i den psykodrama gruppeterapien som skal gå over 2 måneder [:@] Det passer dårlig å være med på det midt under forsøket i forhold til at jeg skal gå rundt og stresse pga det, samt bekymringene som følger med. For når jeg skal på sånne ting så får jeg ikke sove, pluss at jeg går rundt og gruer og stresser [:(] Da er det bedre å la være, får heller bli med en annen gang. Men så er det det å manne seg opp da [X(] Uff tør ikke.. Men jeg MÅ! Får se hva som skjer når jeg er der....

Takk takk jenter [;)] 
Ja jeg får bare si det som det er. Og uansett så er det jo jeg som bestemmer over meg [:D] Det har jo faktisk psykologen matet meg inn med t-skje i flere måneder nå [:D]

Masse lykke til i dag hos psykologen!
Støtter Ivara i det hun sier, det høres ut som du har best av å ikke delta i noe sånt akkurat nå. Regner med psykologen har forståelse for det, men skjønner at det er litt vanskelig å si rett ut. Men dette klarer du vet du, tenk på at du bestemmer over deg selv - og tenk på alt du skal igjennom de neste ukene[:)] Det kan være stressende nok bare det innimellom, om du ikke skal stresse pga alt annet i tillegg[:)]

Takker, bukker, nikker og neier jenter [;)] Reiser og sier NEI til psykologen om 20 minutter [8D]

Er så takknemmelig for at dere følger med, er så godt å ikke føle seg alene under det her [:)] Og det er takket være dere det [;)]

Jeg har nå lært at å si "Nei, det passer ikke for meg!" ikke er farlig [:D] Hun har strøket meg fra lista over deltagerne i gruppa [:D] Jeg er så lettet, og går inn i forsøket med ro i sjela [:D]

Nå er jeg klar! [:D]

Snart reiser jeg for å hilse på det nyeste medlemmet i familien, kun 5 dager gammel  Kommer til å smelte jeg nå, og bli enda mer babysjuk [:)]
Kanskje jeg klarer å lurer bebisen ut i veska.. tror ikke noen vil merke det [8D] Tror dere? Hihihi.. Gleder meg til å holde den lille.. Åh, de er så skjønne! *Smelte*

Åh  Han var helt spiselig! Nydelige lille gutten [:D] Jeg turte så vidt å holde han siden han var så liten, men jeg gjorde det [:)] Vakre bebisen. Mannen min holdt han han også, fikk tårer i øynene han [:(] Han blir rørt fort, så han vil ikke en gang tenke på hvor mye han kommer til å tute dersom vi får oss vår egen [:)] Søte mannen min!

Da er det 9 timer og 45 minutter til sniffingen begynner [:D] Hjææææææææææælp!

Gratulerer med oppstart i dag snuppa,endelig er du igang

Spray start!

Tenk nå har jeg begynt!! [:D] Gjett hvem som kanskje har sovet 3 timer til sammen i natt da?? Jo da, thats me. Vært ordentlig nervøs, kvalm og uvel i magen [:'(]

Men nå er det gjort [:D] Som jeg sa til mannen, var det alt? Kom det noe ut (gjorde det når vi sprayet for å åpne den iallefall..)? Kjentes ut som en dose med luft, men så etter noen minutter så kjente jeg en smak som rant ned i halsen [:'(] Fysj.. men den skal jeg overleve altså [:)]

Håper jeg har gjort det riktig og at jeg fikk nok inn i nesa.. tror dere jeg fikk det? [8|] Uff, hva man ikke bekymrer seg for [X(] Hjelp? Kan jeg drikke vann etterpå, eller må jeg vente??

Så nå bærer det snart opp til akupunktøren, er spennende det også gitt [:D]

Ha en fin dag dere som stikker innom!! [:D]

Gratulerer med spraystart snuppa. Endelig er du igang.
Lykke til hos aku idag, kommer til å gå så bra.

Ha en fin fin dag. [:)][:)][:)]

Tusen takk snille *bobbo* [;)]

Endelig, endelig, ENDELIG er du i gang[:)]
Jeg kjenner mine egne følelser jeg hadde da jeg begynte med spray i fjor komme tilbake når jeg leser om deg[:D] Spennende! Du har garantert fått i deg det du skal ha, og du kan drikke vann eller andre ting etterpå. I'm so excited!![:D]

Så fantastisk at du endelig er i gang... Jeg er helt sikker på at du sprayet riktig[;)][:)] Kommer til å lagres masse gullegg hos deg nå[:)][:)][:)]

Back
Topp