Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: jente80
Blir en spennende tid fremover,5 dager går litt fort.....Men selvfølgelig når man gleder seg masse så føles det jo som evighet[:@]
Jeg skal begynne på sprøyter 30 september,det føles som leeeeenge til!!!!

og kjenner jeg gruer meg litt til det, men det går nok bra [:)]
Litt bedre i dag da heldigvis, så i morgen venter jobben på meg[:)][:)][:)] Nå er det virkelig ikke lenge igjen til det begynner å skje ting her da[:)][:)][:)] Gleder meg til du er i gang[:)]
av forskjellige slag.
Uff jeg kjenner nervene smyger seg innpå her. 
når jeg åpnet esken, for der lå det noe jeg IKKE hadde bestilt, men som jeg tydeligvis fikk med på kjøpet [:D] En klitorisstimulator [:D] Hahahahaha! Så dersom dere ønsker dere det er det bare å bestille noe på kondomeriet [8D]ORIGINAL: bling87
Ååå.. det er sååå hærlig med sånn opplevelser.. Er så kos å møte gamle venner og mimre fra den tia..
Deilig å ha hatt en fin kveld[:D]
Håper du koser deg masse i dag også snuppa[;)]
Ja det var så gøy!! Skulle ønske jeg var 15-16 år igjen vet du - da ikke alt måtte være så seriøst, men man kunne gjøre som man ville [8D]
Oioioioi! Se da! Er jo bare 2 dager igjen plutselig! [:D] Nå gruer jeg meg nå 
Ja tenk.. nå er det snart bare 1 dag igjen, bare noen timer med søvn først 
Håper selvsagt på det beste, men er veldig forberedt på alt som kan gå galt også.. uff.. for en reise!