* Baby makin' project *

Blir en spennende tid fremover,5 dager går litt fort.....Men selvfølgelig når man gleder seg masse så føles det jo som evighet[:@]
Jeg skal begynne på sprøyter 30 september,det føles som leeeeenge til!!!!

Da kjeder jeg meg igjen.. [:'(] Lager meg en blanding av diverse smileyer jeg, litt andre enn de som finnes her fra før: [link=http://www.smilie.dk/]http://www.smilie.dk/[/link]

Blomst:      

Baby:        

Skål:      

Ferie:            

Fest/bursdag:         

Følelser:                

Leke:   

Stor smiley:       

Ja jeg har kjedet meg veldig.. [8D]

ORIGINAL: jente80

Blir en spennende tid fremover,5 dager går litt fort.....Men selvfølgelig når man gleder seg masse så føles det jo som evighet[:@]
Jeg skal begynne på sprøyter 30 september,det føles som leeeeenge til!!!!

30 september er ikke så lenge til jente80 [;)] Tenk, nå er snart august over allerede, og det har gått fort!!! Du er nok i gang på sprøytene før du vet ordet av det [;)]

Men det er nok litt sant med at når man gleder seg til noe så går tiden veldig seint [:'(] Men vi holder vel ut??

Jeg starter på sprøyta 9/9-09  og kjenner jeg gruer meg litt til det, men det går nok bra [:)]

så mange fine smileys du har funnet, her har du meg i går  Litt bedre i dag da heldigvis, så i morgen venter jobben på meg[:)][:)][:)] Nå er det virkelig ikke lenge igjen til det begynner å skje ting her da[:)][:)][:)] Gleder meg til du er i gang[:)]

4 dager igjen til spray start! [:D]

Uff da Randålf, var du så dårlig [:'(] Håper du er bedre i dag [;)] Og spesielt etter alle de gode nyhetene du fikk i går (etter mye om og men selvsagt) [;)]

Nå har jeg akkurat stått opp jeg, ble ganske sent for oss i går.  For etter daten med tullemor dro vi (jeg og mannen) til oslo, til min søster og familien hennes. Ble der ganske lenge egentlig, er jo så sjelden man ser hverandre med den avstanden. Så det var koselig [:)]

I dag har jeg INGEN planer så dagen kommer til å gå i sneglefart [8|]

Min mann er på jakt IGJEN, så da dro jeg til min kjære mor jeg [:)] Sitter her og ser på film i stua, mens de andre - et vennepar av mamma og stefar sitter ute og fyrer i peisen og koser seg med god drikke av forskjellige slag.

Tenk at jeg faktisk snart skal spraye da Uff jeg kjenner nervene smyger seg innpå her.

Også tenkte jeg på en annen ting. Dere vet at jeg skal begynne på gruppeterapi oppe hos psykologen nå midt i forsøket, men jeg syns ikke det er så lurt jeg. Man burde vel ikke stresse opp kroppen noe ekstra under forsøket? Man får jo beskjed om at man skal leve normalt, men unngå stress osv osv.. Jeg VET at hvis jeg går med på dette gruppeterapi greiene med rollespill osv videre, så kommer jeg til å grue meg og ha masse bekymringer rundt akkurat det. Kommer ikke til å få sove i dagene før terapien og sånn kommer jeg til å være hele tiden [:(] Tror jeg må melde pass til det altså. Det viktigste er jo forsøket vårt! Det burde vel psykologen forstå?? Kan jeg si ifra at jeg heller blir med neste gang? Ingen kan tvinge meg til å delta i denne gruppen dersom jeg ikke har lyst vel?

Uff.. har nok med medisiner, kontroller, uttak og innsett jeg altså....

Ligger de andre i viktigste tråder eller snuppis? Har aldri sett dem før jeg [8|]

Jeg fant dem jeg vet du [;)] Kan legge inn de som ikke allerede er der jeg [:)]

Men snuppis... det så jo ut som de fleste allerede lå der inne da..? Eller? [8|]

3 dager igjen til spray start! [:D]

Dette blir en lang dag [:'(] Har veldig lyst til å finne på noe, men hva skal man gjøre da - når de fleste er hjemme med mann og barn, hvis ikke er resten ute og flyr på byen. Det er ikke akkurat noe for meg..

Prøve å få med meg noen ut å spise i kveld kanskje da.. Vi får se.. Tviler på at det skjer noe spennende gitt [8|]

Var i butikken og på posten istad, hentet unirensen jeg bestilte på kondomeriet [8D] Dette er ikke til dildo altså, men til å smøre på huden etter barbering osv. Får alltid så sår hud etter barbering så da ble jeg tipset om å kjøpe unirens.
Får håpe det hjelper [:)] Men dere kan tro jeg fikk lattis når jeg åpnet esken, for der lå det noe jeg IKKE hadde bestilt, men som jeg tydeligvis fikk med på kjøpet [:D] En klitorisstimulator [:D] Hahahahaha! Så dersom dere ønsker dere det er det bare å bestille noe på kondomeriet [8D]

Det var litt morsomt det ja [:D] Hihihi.. ikke hver dag man får det med på kjøpet liksom [:)]

Da har jeg endelig lagt en plan for i kveld. Ut å spise middag med en venninne. Da slipper jeg å sitte alene hele dagen [:D]

Deilig at det endelig var en som hadde tid til å finne på noe med meg [:D] Håper du også får en fin kveld snuppis! det fortjener du [;)]

Vet du.. Jeg har hatt den morsomste kvelden på lenge [:D]

Begynte med middag på Jimmys med venninnen min, planen var at jeg etter det bare skulle kjøre henne til en felles kamerat som jeg ikke har sett på 11 år!! Forspiel der ser du.. Men så ble jeg med inn da vet du, traff folk jeg ikke har sett på nesten 10 år - gamle venner fra fjortis tida. Hadde det så moro jeg [:D] Har ikke ledd så mye på evigheter! Alle de andre drakk da, men jeg klarte å ha det like moro jeg vet du [:D]

Ååå.. det er sååå hærlig med sånn opplevelser.. Er så kos å møte gamle venner og mimre fra den tia..
Deilig å ha hatt en fin kveld[:D]

Håper du koser deg masse i dag også snuppa[;)]

ORIGINAL: bling87

Ååå.. det er sååå hærlig med sånn opplevelser.. Er så kos å møte gamle venner og mimre fra den tia..
Deilig å ha hatt en fin kveld[:D]

Håper du koser deg masse i dag også snuppa[;)]

Åh, søte bling  Ja det var så gøy!! Skulle ønske jeg var 15-16 år igjen vet du - da ikke alt måtte være så seriøst, men man kunne gjøre som man ville [8D]
Men sånn er det ikke å bli stor gitt, da er det ansvar og planlegging av det meste egentlig.. jaja, man må jo bli voksen også [:)]

Håper du også får en fin fin dag [;)]

2 dager igjen til spray start! [:D]

Oioioioi! Se da! Er jo bare 2 dager igjen plutselig! [:D] Nå gruer jeg meg nå

I dag skal vi feire dagen til mamma i langesund, med grilling og kos [:D] Skal grille ørret, og jeg gleder meg til å spise fisk!! Nam nam! Man blir litt lei av alt det kjøttet etter hvert i grunn.

Så da har jeg noe å gjøre i dag også [:)]

Trodde seriøst jeg holdt på å bli syk i går.. vondt i halsen og litt tett i nesa [:(] Hadde jo vært typisk å bli det nå midt oppe i oppstart på medisinene [:'(] Men pakket meg ordentlig inn i natt, og vips - i dag kjenner jeg ingen ting [:D] Får håpe det blir sånn! Kan ikke bli syk nå, det passer dårlig! Får bare passe på å kle meg ordentlig selv om sola skinner, for det er faktisk ikke sommer lenger. Det er ganske kald luft ute.

Jaja, håper alle får en super duper dag! [;)]

2DAGER... wow tia flyr avsted nå jah.. hihi...
Dette liker vi jah.. [:D] Blir sååå kjempe spennde.!

Nei huff snuppa må ikke bli syk nå, du må kle deg passe og ikke fryse i dag når dere skal kose dere med Grilling å feire mamsen[;)] Høres deilig ut med fisk[:)]

Klemme Klem

Du er verdens beste du Ivara Ja tenk.. nå er det snart bare 1 dag igjen, bare noen timer med søvn først

Men tenker så mye på dette jeg.. Tenk om ditt, og tenk om datt [8|] Frykten er at det ikke blir noen egg, og at hvis det blir egg at ingen av dem blir befruktet [:(] Uff, skumle greier det her..

Men man vet aldri, den som venter får se [:)] Nå er vi snart i gang iallefall [:D]

Du da, blir helt rørt jeg.. Håper selvsagt på det beste, men er veldig forberedt på alt som kan gå galt også.. uff.. for en reise!

Det er iallefall din tur denne gangen her Ivara! Nå har de jo fått endoen under kontroll også [;)] Blir bra nå, og på onsdag skal gulleggene tas ut! Gleder meg til du kan rope

Ja nå er det ikke lenge til oppstart[:)][:)][:)] Tenk at endelig etter årevis med venting er dere nærmere enn noen gang[:)][:)][:)]

Back
Topp