Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går deg med deg?
Kvalm så det holder. Men ellers bra gru/gleder meg til ul på fredag. Og håper kvalmen blir bedre snart.
Så kjedelig med kvalme. Jeg har fått akutt time te legen i ettermiddag. Akutt magesmerter i går kveld og i natt. Smertene kommer og går nå. Håper alt er i ordnen
Så det på dagboken din nå, håper alt er bra siden legen ikke fant noe galt
Så herlig!!! gratulerer så mye
Hun målte 9+3. Men følger da kalender frem til oul. Så da sier jeg fremdeles 9+6 i dag veldig fornøyd med bildene <3Den ligner en baby til og med! Hva ble gestasjonsalder?
Takk ❤Så herlig!!! gratulerer så mye
Finner ikke dagboken din, har du sluttet med den? Hvordan går det ? Hvor langt er du nå?Så herlig!!! gratulerer så mye
Ja brukte den aldri lenger, har ikke tid til å henge så mye her lenger går bare bra med meg! er 16+4 i dag. Hvordan går det med deg?Finner ikke dagboken din, har du sluttet med den? Hvordan går det ? Hvor langt er du nå?
Ææ du er kommet langt jo vært på noen ul enda da? Vet du kjønnet?Ja brukte den aldri lenger, har ikke tid til å henge så mye her lenger går bare bra med meg! er 16+4 i dag. Hvordan går det med deg?
Ja det begynte plutselig å gå fort! ja de mente det kunne være en jente denne gangenÆæ du er kommet langt jo vært på noen ul enda da? Vet du kjønnet?
Går bra her sliten og mye hodepine. Sykmeldt 1 uke nå. Men ellers bra