Girl1990
Glad i forumet
Whaaaat, mage nå ?? 4+6 hatt mage noen dager, blitt større også og er der fra morgen ti kveld...
Kanksje det er mer en en inni der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Whaaaat, mage nå ?? 4+6 hatt mage noen dager, blitt større også og er der fra morgen ti kveld...
Håper egentlig ikke det.. men tanken har vært derKanksje det er mer en en inni der?
Med denne testen sier jeg meg ferdig testa 5+3 , tunge pupper som klør, kvalme, små sulten, murringer, smått halsbrann
FantastiskMed denne testen sier jeg meg ferdig testa 5+3 , tunge pupper som klør, kvalme, små sulten, murringer, smått halsbrann
Takk <3Så bra masse lykke til videre
Satser på det <3Fantastisk
Nå blir det vårbaby
Har hatt en tanke der selv. Får vente å se formen er grei. Kontstant kvalm og trøtt, merker hormonene men ellers bra digg med 1 dag fri i uka fra jobben der da?Tenk om det er to!!:O spennende!!
Hvordan er formen?
Spennende! hørt noe mer ang ul?
Går fint med meg, kvalmen er over og jeg bare nyter
Er det ikke noe sted du kan ta privat?Nei venter fremdeles på svar på om jeg får ul.
Så bra deilig å bare kunne nyte da
Er det ikke noe sted du kan ta privat?
Ja, det er en ny følelse. Har vært
Så redd pga det som skjedde sist. Men godt å vite at det er en helt frisk baby i magen min
Det gjør du jeg har troen! Hvor langt er du nå?Jo men siden det er dyrt så venter jeg å ser. Men tar privat uke 10 om jeg ikke får fra sykehuset.
Håper jeg også kommer dit