Baby, baby kom til meg ♡

Nydelige tester!!

Håper mannen din bare er redd for å bli skuffet og ikke tørr å glede seg.ikke at han egentlig er en dritt.
 
44ffeccc810d33cf625e0e84518a5a97


Dagens test 13 dpo :)
 
Fine tester!!! :D
Han derre mannen din syns jeg skal ta seg en bolle! Man skal jo aldri tenke det værste, han må jo bli overlykkelig for at dere har klart det igjen! :) Denne gangen skal det gå, og dere skal bli tobarnsforeldre:)
 
Føler meg litt alene om graviditeten. Samboeren er bare negativ. Når jeg sa jeg var gravid svarte han" slapp av det går over" han har så lite trua på at dette skal sitte at han bare er grinete og negativ... sinnsykt vanskelig for meg. Vi har jo prøvd i 6 mnd, også skal jeg måtte sitte alene med denne nyheten uten noe støtte. Hadde gledet meg sånn til å bli gravid igjen og da også gledet meg for at vi skulle bli glade sammen, men neida jar egentlig sittet alene og Grini siden jeg fant det ut....

Huff så kjedelig! Du burde ikke sitte alene med dette uten noe støtte :(
Du får søke litt trøst her inni i alle fall og be mannen om å skjerpe seg! Hvis du skal få rundt å føle det slik så er jo ikke det beste for spiren heller!
 
Fine tester!!! :D
Han derre mannen din syns jeg skal ta seg en bolle! Man skal jo aldri tenke det værste, han må jo bli overlykkelig for at dere har klart det igjen! :) Denne gangen skal det gå, og dere skal bli tobarnsforeldre:)

Takk for fine ord <3 dette skal gå. Og termin er 7 juni :) føder jeg tidlig slik som sist kan det bli april...
 
Huff så kjedelig! Du burde ikke sitte alene med dette uten noe støtte :(
Du får søke litt trøst her inni i alle fall og be mannen om å skjerpe seg! Hvis du skal få rundt å føle det slik så er jo ikke det beste for spiren heller!

Takk <3 elsker støtten man får her inne, hjelper veldig :)
 
Endelig har samboer snakket med meg, han mente han var realistisk. Men nå har han lovet å tenke positivt og være sammen med meg gjennom svangerskapet uansett :) så håper vi dette går bra :) han ble da brått også litt mer i interessert i å se testene mine <3
 
Jippi!!! ☺️❤️
 
Så fine tester!!!☺️ skal du på tidlig ul?
 
Back
Topp