Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånne dager er tunge håper det går med vevsprøvenLitt klagingen.. nå har brevet fra sykehuset kommet! Vevsprøver må tas pga celleforandringer.
Også våknet jeg i dag med sykt vondt i ryggen og nå har jeg huepine også..
Trøtt og sliten og alt føles bare dritt..
Liker ikke det jeg leser håper du kommer deg fort inn i en termingruppe lykke til med prøvene!Litt klagingen.. nå har brevet fra sykehuset kommet! Vevsprøver må tas pga celleforandringer.
Også våknet jeg i dag med sykt vondt i ryggen og nå har jeg huepine også..
Trøtt og sliten og alt føles bare dritt..
Takk, masse lykke til med svangerskapet følger med i dagboken i dinLiker ikke det jeg leser håper du kommer deg fort inn i en termingruppe lykke til med prøvene!
Mye nedturer følelsesmessig om dagen. Men er nok nest fordi jeg i utgangspunktet skulle hatt en baby rundt nå... så da blir det fort sånn. Hadde kanskje vært lettere om jeg var blitt gravid igjen. Men har nå skjønt at mangelen kanskje kommer av celleforandringene, så nå skal vi ikke prøve frem til vi vet ang vevsprøver som skal tas etc. Men ikke sånn at vi lar være å kose, det gjør vi selvsagt uansett så får man se hva som skjer. Håpe er november slik at det blir juni/juli/august en gang sist ble jeg gravid 5 november med termin 28 juli og fødte 20 juni. Nå ønsker jeg et nytt sommer barnHvordan går det med deg? <3
Uff forstår det hadde du hatt termin i august? Ja, det kan jo rett og slett ha noe med forandringene å gjøre. Jeg hadde det i fjor, de var borte når jeg tok nye prøver i januar og da ble jeg gravid. Kan jo være at livmoren ikke "vil" bli gravid før det er optimale forhold. Ønsker deg masse lykke til videre!!
Ble mer at vi ikke testet etter elSpennende!! hoppet dere over pausen likevel?
Det skjønner jeg godt! når ryker første test?Ble mer at vi ikke testet etter el
Men jeg merket den og da tok en test. Vi hadde samleie uten å tenke på sånt, altså ikke fordi jeg hadde el. Men nå når symptomene baller seg på å er likt som forrige mnd når jeg hadde sa/kjemisk så er det vanskelig å ikke være en prøver. Hihi