Baby, baby kom til meg ♡

Nå har jeg endelig kjønt det med livmor tappen. Er 3 dpo i dag. På mandag var den åpen mens nå er den lukket ☺ og kjente godt forskjell ja ;) el er over det er bare å ta tiden til hjelp.

Var også hos legen. Dag og har fått henvisning til gynekolog for å finne ut hva som gir kvalme, tissatrengt, trøtt etc. Kan være cyste. Venter også på svar på celleprøver.

Hvem vet kanskje vi er gravide når vi får time ☺☺ håper på time om ca 3-4 uker for kanskje vi kan se om det er noe på gang ;)

Lykke til i dpo-land! Når ryker første test?:)

7 dpo. Kvalm, trøtt, øm i magen, irritabel, større pupper, ømme og vondt pupper ( dette har jeg aldri hatt uten å være gravid før). Stikker i brystvortene. Litt løs i magen. Vondt hals, snørrete, halsbrann, alt smaker rart. Tester med sensetiv test i morgen tidlig!

7 dpo. Kvalm, trøtt, øm i magen, irritabel, større pupper, ømme og vondt pupper ( dette har jeg aldri hatt uten å være gravid før). Stikker i brystvortene. Litt løs i magen. Vondt hals, snørrete, halsbrann, alt smaker rart. Tester med sensetiv test i morgen tidlig!
Heijer på deg :D

Satser på at den sitter denne gangen jeg har litt smøblødninger i dag :/ ingen mensensmerter, oppblåst, trøtt og varm. Håper bare det ikke er tr som er over 1 uke før tida. Cd 25 i dag.

Satser på at den sitter denne gangen jeg har litt smøblødninger i dag :/ ingen mensensmerter, oppblåst, trøtt og varm. Håper bare det ikke er tr som er over 1 uke før tida. Cd 25 i dag.
Ooh, festeblødning kanskje ? ;)

Back
Topp