Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5dpo. Murring, ømt i magen. Hard i magen. Hikker så det føles som det er litt sure oppstøt. Kvalm. Snufset. Trøtt
Stikker i puppene. Vondt i korsryggen
Meen trenger ikke være at egget fester seg for det da. Men får nå se. Hatt vondt i rumpa i dag ogsåHeldig du så har symptomer
Heijer på deg7 dpo. Kvalm, trøtt, øm i magen, irritabel, større pupper, ømme og vondt pupper ( dette har jeg aldri hatt uten å være gravid før). Stikker i brystvortene. Litt løs i magen. Vondt hals, snørrete, halsbrann, alt smaker rart. Tester med sensetiv test i morgen tidlig!
7 dpo. Kvalm, trøtt, øm i magen, irritabel, større pupper, ømme og vondt pupper ( dette har jeg aldri hatt uten å være gravid før). Stikker i brystvortene. Litt løs i magen. Vondt hals, snørrete, halsbrann, alt smaker rart. Tester med sensetiv test i morgen tidlig!
Ooh, festeblødning kanskje ?Satser på at den sitter denne gangen jeg har litt smøblødninger i dag :/ ingen mensensmerter, oppblåst, trøtt og varm. Håper bare det ikke er tr som er over 1 uke før tida. Cd 25 i dag.
Ooh, festeblødning kanskje ?