Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar dere pause fra prøvingen?Jaja da blir det en pause fra dette. Kanskje jeg prøver igjen i november eller noe..
Tar dere pause fra prøvingen?
Forstår du trenger en pause, men er veldig koselig å ha deg her også<3 lykke til uansett hva dere bestemmer dere forJa blir pause, roe tankene litt. Sykt irriterende at vi ble gravide i februar uten å prøve og uten utløsning i meg engang (endte med ma uke 11) mens nå når vi prøver så går det ikke
Takk tror nok vi pauser. Også skal keg sjekke opp celleforandringer etc.Forstår du trenger en pause, men er veldig koselig å ha deg her også<3 lykke til uansett hva dere bestemmer dere for
Forstår at du trenger pause. Det er ikke alltid enkelt å være prøver.Ja blir pause, roe tankene litt. Sykt irriterende at vi ble gravide i februar uten å prøve og uten utløsning i meg engang (endte med ma uke 11) mens nå når vi prøver så går det ikke
Takk takk håper jeg også med sønnen ble jeg gravid i november og det var perfekt så kanskje november blir vår mnd denne gangen ogsåForstår at du trenger pause. Det er ikke alltid enkelt å være prøver.
Det er rart det der hvordan man noen ganger kan bli raskt gravid, mens andre ganger tar det lang tid. Håper det går fort for dere når dere prøver igjen
Krysser fingrene God sommer!Takk takk håper jeg også med sønnen ble jeg gravid i november og det var perfekt så kanskje november blir vår mnd denne gangen også
Krysser fingrene God sommer!