Baby, baby kom til meg ♡

Hvordan går det med deg?:)
 
805f7b510e8c4017451792cffa388dfb


Er denne positiv? Den siste er fra i kveld den før fra i dag morges.

La inn aksjer til frokost. Holder det om vi har oss i morgen nå da tru? Mannfolket orker ikke mer i dag. Blitt en runde hver dag denne helgen.
 
Holder nok i massevis :) hatt det fint i helgen?
 
Holder nok i massevis :) hatt det fint i helgen?
Ja helt fantastisk, kunne ikke blitt bedre vært i sverige og feiret nytt nivå som forhandler av forever living products. Utrolig morsomt, masse festligheter og masse lærerike forelesninger . Business & Pleasure
 
Fy flate... har så syyyky vonde el smerter denne gangen. Alltid hatt sånn ved mensen men ikke sååå kraftig ved el . Ingen tvil om at den er nå i allefall;)
Hadde helt sykt vonde i helgen jeg og, godt kroppen har vett til å si i fra:p hihi! Krysser fingrene for oss!
Hvordan har tempen vært?
 
Hadde helt sykt vonde i helgen jeg og, godt kroppen har vett til å si i fra:p hihi! Krysser fingrene for oss!
Hvordan har tempen vært?

Kratig nedgang også opp også litt ned. Men har ikke klart å ta det til samme tid hele helgen og heller ikke før jeg har stått opp. Så kan nok ikke stole 100% på den ;) men kan legge ut bilde :) legger du ut så jeg kan se på din ?
 
Ja legger den ut i dagboken nå :)
 
Kratig nedgang også opp også litt ned. Men har ikke klart å ta det til samme tid hele helgen og heller ikke før jeg har stått opp. Så kan nok ikke stole 100% på den ;) men kan legge ut bilde :) legger du ut så jeg kan se på din ?
Du får sette på en tempe-vekkerklokke:p får jeg ikke målt tid fast tid, måler jeg ikke i det hele tatt jeg.
Blir spennende om to uker :)
 
Du kommer nok til å se det på tempen. Men kan sikkert regne med å være dpo i morgen :)
 
God tur!!:)
 
Back
Topp