Baby, baby kom til meg ♡

Helt glemt å skrive her at jeg helt siden lørdag har hatt enorm appetitt, spiste mer en typen min. Dvs ca 3 × så mye som jeg pleier. Er sulten hele tiden. Går å småspiser konstant. Mest lyst på brød med nugatti. Det spiste jeg også myyye av når jeg var gravid nå sist. Eneste gangene jeg har spist så mye er når jg er gravid. Så om jeg ikke er det nå så er det rart egentlig.

Måttr også legge meg og sove litt i stad når samboer kom hjem fra jobb. Tisser også hele tiden.
 
Blir spennende å høre om testen i morgen!!:)
 
Ja vet. Men var sånn i januar også faktisk selv om vi ikke prøvde. Hadde alle symptomene før mensen i januar og trudde jeg var gravid faktisk. Men så ble jeg da gravid i februar.
Merkelig.

Vi skal på tur med jobben min ( forever living) til sverige i juni og el skal være ca da. Så passer jo fint når vi har barnefri og kan hygge oss hele helgen ;);) hehe også drar vi til spania dagen etter el skal være. Så blir spennende å se kanskje jeg kommer hjem fra spania og er gravid ;) der nede er vi opptatt med sønn og kos hele tiden så da går sikkert tiden fort også
 
Jaja da var vi på cd9 allerede :D tiden går fort nå og det liker jeg ;) begynner med el tester i morgen og har også begynt å tempe for første gang, spennende mnd dette :) håper på el til helgen da vi skal bort uten barn og da har mulighet til å kose uten sønn å ta hensyn til ;) krysser fingrene. Starter også med grapefruktjuice i morgen :)
 
CD12 litt høyere temp i dag og egghvite utflod, el testen bar også litt sterkere. Håper på el i helgen og foreløpig ser det lovende ut :) blitt mer snørrete igjen slik som forrige mnd ved el.
Happy humping :)
 
Bruker du FF?:)
 
Så bra:) da kan vi jo linke og sammenligne grafer etterhvert :) Min ligger på tempetråden, men den er så langt vekke nå :p gidder ikke lete den opp :p
 
Tempen synker gjerne mye rett før EL for så å stige igjen:)
 
Back
Topp