Baby, baby kom til meg ♡

Kan jo være du gikk glipp av lh-toppen og er dpo i morgen?
 
Satser egentlig på det :D tar en test i morgen også likevel ;) også teller jeg 1 dpo i morgen :D
Håper jeg følger etter snart;) men tror egentlig det nærmer seg noe nå. Nesten positiv el-test nå i ettermiddag:)

Nå blir det lange dager i dpo-land:)
 
Hvordan går det? :)
 
Der nå kom eggløsning ser det ut som :)
3153b6ba69ef78895d2468cbcedb0184
 
Mine sterkeste eggløsningstester bruker å se ut som din cd13, så eggløsning kunne vært da også ;) Men flott om du nå får tydeligere signaler på at egget slipper, så slipper du å lure!
 
Mine sterkeste eggløsningstester bruker å se ut som din cd13, så eggløsning kunne vært da også ;) Men flott om du nå får tydeligere signaler på at egget slipper, så slipper du å lure!

Trudde ført den var på cd 13 ;) men ser nå at den må være nå , også pga økt utflod ;) glad jeg fortsatte å teste i allefall :D
 
Der nå kom eggløsning ser det ut som :)
3153b6ba69ef78895d2468cbcedb0184
Skal ta bilde av min test etter jobb, ganske lik din :p så må vel få med meg gubben på en runde i dag også ;)
 
Enda sterkere nå i dag ;) holder da om vi hadde oss sent i går kveld tror du? eller bør vi i dag også?
Det holder nok sikkert, men sikkert ikke dumt med en runde i dag også ;) egget slipper jo først når testen er negativ igjen :)
 
Får se om vi får tid i kveld da ;) måtte nesten tvinge han 2 kvelder på rad nå bare fordi han er sliten om dagen. Og neste sjans blir sent i kveld igjen
Haha ser den;) samboeren min spurte i dag tidlig om tempen hadde steget. Tror både jeg og han er klar for en liten humpepause snart :p satser på siste aksjeinnlegg i kveld :)

Men jeg blir satt ut av hvor like syklusene våre er etter MAen:p
 
Haha ser den;) samboeren min spurte i dag tidlig om tempen hadde steget. Tror både jeg og han er klar for en liten humpepause snart :p satser på siste aksjeinnlegg i kveld :)

Men jeg blir satt ut av hvor like syklusene våre er etter MAen:p

Legg ut bilde av testen da ;)
 
Back
Topp