Baby, baby kom til meg ♡

Kvalm så det holder. Men ellers bra :) gru/gleder meg til ul på fredag. Og håper kvalmen blir bedre snart.

Så kjedelig med kvalme. Jeg har fått akutt time te legen i ettermiddag. Akutt magesmerter i går kveld og i natt. Smertene kommer og går nå. Håper alt er i ordnen :)
 
Så kjedelig med kvalme. Jeg har fått akutt time te legen i ettermiddag. Akutt magesmerter i går kveld og i natt. Smertene kommer og går nå. Håper alt er i ordnen :)

Så det på dagboken din nå, håper alt er bra siden legen ikke fant noe galt :)
 
Så det på dagboken din nå, håper alt er bra siden legen ikke fant noe galt :)

Ja får bare stole på legen :) Sendte mld til privat jordmor nå om ul i uke 12/13. Spurte også om de tar ul i uke 8 også? Pga mye mage trøbbel så vil jeg ta tidlig ul selv om jeg vet at det kan gå galt etterpå.
 
bdef8621a02f860834cb62f4a0533c6f


Lille babisen min <3
 
Så herlig!!!:) gratulerer så mye ❤️
 
Finner ikke dagboken din, har du sluttet med den? Hvordan går det ? Hvor langt er du nå?
Ja brukte den aldri lenger, har ikke tid til å henge så mye her lenger :) går bare bra med meg!:) er 16+4 i dag. Hvordan går det med deg?:D
 
Ja brukte den aldri lenger, har ikke tid til å henge så mye her lenger :) går bare bra med meg!:) er 16+4 i dag. Hvordan går det med deg?:D
Ææ du er kommet langt jo :D vært på noen ul enda da? Vet du kjønnet?

Går bra her :) sliten og mye hodepine. Sykmeldt 1 uke nå. Men ellers bra :D
 
Ææ du er kommet langt jo :D vært på noen ul enda da? Vet du kjønnet?

Går bra her :) sliten og mye hodepine. Sykmeldt 1 uke nå. Men ellers bra :D
Ja det begynte plutselig å gå fort!:p ja de mente det kunne være en jente denne gangen :)❤️

Hvor langt har du kommet? Uff mye kvalm da eller?:/
 
Back
Topp