Takk ❤For et nydelig sett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk ❤For et nydelig sett
Tenker på deg! Synes det var i overkant mye du har vært gjennom i løpet av de siste dagene. Disse vevsprøvene er jo påkjenning nok i seg selv.
Håper ting stabiliserer seg sånn at baby blir i magen i mange uker til. Sender masse gode tanker deres vei!
Så først nå tråden din. Ikke noe bedre historie du. Huff. Alt man må gjennom noen ganger. Hold ut på der borte ❤Tenker på deg! Synes det var i overkant mye du har vært gjennom i løpet av de siste dagene. Disse vevsprøvene er jo påkjenning nok i seg selv.
Håper ting stabiliserer seg sånn at baby blir i magen i mange uker til. Sender masse gode tanker deres vei!
Himmel og hav vennen!! Knip igjen!
Ikke enig om navn så hun blir i såfall navnløs en stundKrysser alt jeg har for deg. Jeg er litt ordløs, merker jeg. Sitter bare å rister på hodet og vil at hun skal være inne litt til. Bestemt navn enda? Blir det dét vi snakket om?
Hvordan går det?Skremmende her nå....... ligger på føden med vonde kynnere eller rier merker ikke forskjell.. hun har i allefall snudd seg så hun ligger med hode ned