Baby, baby kom til meg ♡

eb4a89590699d4cf6fd484a784093858
db82744348576d8bdaf30f07b4268780


Lagde denne i går og bare elsker den ❤
 
Skulle ta celleprøver i dag, men de hadde satt timen på feil avdeling så tok bare ultralyd, alt så bra ut der. Men jeg skal tilbake til celleprøver på mandag. Resultatet fra forrige prøver er mer endringer dvs at hun skal titte på livmortappen min på mandag og må kanskje ta vevsprøver. Hun sa at da venter man på resultatet fra vevsprøvene også må kanskje ungen ut tidligere. Så da får man bare være forberedt på evt kanskje tidlig mai baby. Men håper at det ikke må gjøres. Gjøres det er det fordi jeg må opereres så det ikke utvikler seg mer.
 
Tenker på deg! Synes det var i overkant mye du har vært gjennom i løpet av de siste dagene. Disse vevsprøvene er jo påkjenning nok i seg selv.
Håper ting stabiliserer seg sånn at baby blir i magen i mange uker til. :Heartred Sender masse gode tanker deres vei!
 
Tenker på deg! Synes det var i overkant mye du har vært gjennom i løpet av de siste dagene. Disse vevsprøvene er jo påkjenning nok i seg selv.
Håper ting stabiliserer seg sånn at baby blir i magen i mange uker til. :Heartred Sender masse gode tanker deres vei!


Tusen takk. Ja vært mye. Egentlig vært mye siste året faktisk. Startet med spontanabort uke 11 i påsken i fjor med påfølgende sa hver mnd frem til september, da satt den. Men jeg var utslitt og i ny jobb så passet egentlig dumt akkurat da, sa vi ikke skulle prøve på en stund men da var vi alt blitt gravide. Var glad men samtidig nervøs hadde jo mistet så masse så stolte ikke helt på det. Gikk med bekymring de første 12 ukene i første omgang, var super trøtt og klarte faktisk hverdagen med min sønn, stakkars gikk veldig utover han. Fikk da også påvist celleforandringer. Etter oul klarte jeg å roe meg med at babyen hadde det bra, men fikk beskjed om at de tror jeg føder prematurt igjen noe jeg egentlig var klar over selv også. Ukene gikk med mye bekymringer for å føde prematurt igjen og tok celleprøver hver 4 uke. Siden uke 20 har det vært mye kynnere og bekkenløsning og igjen utslitt... har vel grått hver dag da hormonene også har vært værre enn med sønnen. Også vært litt smerter men da i bekken og mer kynnere utover. Så nå på fredag fikk jeg beskjed på kalnes om at de vil se på livmortappen min for å vurdere vevsprøver med engang. Men så ble jeg lagt inn her på ahus søndag ( har fødeplass her) da var det truende fødsel og full prosedyre pga det. Og de vil ikke røre meg nedentil for å ikke trigge noe. Og sa at vi tar ikke vevsprøver med mindre vi må. De har valgt å ikke se på det enda men bedt om å få faxet papirer på kalnes. ..... men en positiv ting nå er at jeg i kveld har oppnådd full effekt av lungemodning så da er det litt tryggere om jenta vil ut. Dem stoppet riehemmende i kveld og da må kroppen få gjøre det den vil sier dem. Føder jeg da er det en grunn til det. Så spent og gruer meg litt samtidig til neste natten. Men jeg føler meg i allefall i trygge hender her. Savner selvfølgelig sønnen hjemme og mye hormoner her også men alt blir bra til slutt.. ligger her og får ikke røre meg så får servering på sengen og føler meg litt som "fange" får ikke reise meg. Men jeg vet at de passer på meg :) er innom å hører på babyen min 5 ganger om dagen også :) så alt er bra foreløpig ( kan være fødsel startet pga betennelse i blæra)
 
Tenker på deg! Synes det var i overkant mye du har vært gjennom i løpet av de siste dagene. Disse vevsprøvene er jo påkjenning nok i seg selv.
Håper ting stabiliserer seg sånn at baby blir i magen i mange uker til. :Heartred Sender masse gode tanker deres vei!
Så først nå tråden din. Ikke noe bedre historie du. Huff. Alt man må gjennom noen ganger. Hold ut på der borte ❤
 
Legen var innom hun som var her første natta. Hun var veldig glad for jeg fremdeles lå her med baby i magen. Hun sa at vi får se hvordan natten blir og se ann dagene fremover. Usikkert når jeg får lov til å prøve å gå litt. Det tar vi etterhvert for å se hvordan det påvirker livmoren. Også må de følge med slik at ungen ikke blir født med rumpa først. Det går ikke så tidlig så de må følge med for å vurdere for de må evt ta keisersnitt før bena henger ut....
 
Krysser alt jeg har for deg. Jeg er litt ordløs, merker jeg. Sitter bare å rister på hodet og vil at hun skal være inne litt til. Bestemt navn enda? Blir det dét vi snakket om?
 
Krysser alt jeg har for deg. Jeg er litt ordløs, merker jeg. Sitter bare å rister på hodet og vil at hun skal være inne litt til. Bestemt navn enda? Blir det dét vi snakket om?
Ikke enig om navn så hun blir i såfall navnløs en stund ;)
 
Puh i natt var alle klare her tilfelle. Men det roet seg faktisk etterhvert. Føler meg faktisk veldig øm i livmoren i dag og gruer meg til neste natt. Er om natten jeg alltid har hatt mye kynnere hjemme også. Men i natt var de ende mer intense enn tidligere. Men takk å pris så holdt hun seg inne tross alt ❤
 
Var litt hyggelig her på føden også. Var samme jordmor som passet på meg i natt som hjalp meg fra obeservasjon og til føden og endte opp med å ta i mot sønnen min uke 34+6 i 2013. Og hun husket meg og kunne hele historien. Så hun var også veldig obs i natt ;) hun husker hvor fort det gikk da og hvor lite jeg kjente til riene.
 
Back
Topp